Of nog erger #strongwoman#girlboss
Abort mission dan ze als ge dat tegenkomt. Dat is echt synoniem voor ik ben een ambetante trees in plaats van ik ben sterk en zelfstandig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of nog erger #strongwoman#girlboss
Als in deelnemer aan strong woman competities uiteraard geen probleem mee.@Tanuki_ zal waarschijnlijk wel ècht een #strongwoman zijn!![]()
If you cannot accept me at my worst, then you don't deserve me at my best.Of nog erger #strongwoman
Abort mission dan ze als ge dat tegenkomt. Dat is echt synoniem voor ik ben een ambetante trees in plaats van ik ben sterk en zelfstandig.

Of nog erger #strongwoman

1) De alternatieve kiek op mijn facebook die "into" allerhande new-age gezondheidsnonsens is (nu is het kennelijk tijd voor gele voedingswaren), was uiteraard tegen de vaccins en ging mee in de gekste complottheorieën. Ze is nu overgeschakeld naar de hoge energiekosten, dat is om ons te controleren. #ofzoiets
2) En zowel hier als elders is het tegenwoordig bon ton om te claimen dat de mensen wel wat meer kunnen afzien want de horeca zit nog vol hoor. Men lijkt dan altijd te denken dat dit nu wel de mensen moeten zijn die later steun nodig hebben voor de energiefactuur hoor. Allezja het nieuwe populaire vijandbeeld zeker. Laat ons allemaal stoppen met consumeren, dan gaat onze economie zeker boomen.
Kimberly, founder/CEO van Nails By Kimberly.
Dat is het meest bizarre wat ik in de laatste week gelezen heb.Gisteren aan het boksen geweest (virtueel) en blijkbaar spieren gebruikt die ik normaal niet gebruik want vanmorgen na de grote boodschap op het toilet had ik moeilijkheden om aan mijn achtersteven te geraken om te wipen![]()
Ik heb ook al enkele keren zoiets zien passeren.Ze is nu overgeschakeld naar de hoge energiekosten, dat is om ons te controleren. #ofzoiets
Gisteren aan het boksen geweest (virtueel) en blijkbaar spieren gebruikt die ik normaal niet gebruik want vanmorgen na de grote boodschap op het toilet had ik moeilijkheden om aan mijn achtersteven te geraken om te wipen![]()
maar dan kom ik videos als deze tegen
.Is wel in VR. The Thrill of the Fight op Oculus Quest 2Welk boksspel gebruik ge dervoor? Beschikbaar op Steam?
Np, heb een Valve Index. En ik zie dat em compatibel is met dat spel + schoon prijske, ik weet wat te doen vanavond.Is wel in VR. The Thrill of the Fight op Oculus Quest 2

Nu niet dat ik een fan ben van BDW maar hier heb je hem toch fout geciteerd.Toch erg om zoiets te horen dat hardwerkende mensen in problemen beginnen te geraken.
Ondertussen zegt Bartje de Wever dat hij nu 1300€/maand aan elektriciteit betaalt maar dat het geen probleem is door zijn hoog loon. Man teenkrullend.
Herkenbaar, kom ik soms ook tegen. Oftewel game je teveel, of te weinig.Dat ik een zware gaming dip zit. Constant iets installeren, 2 minuten spelen, meh, uninstall.