Lobmans
Well-known member
Sommige mensen gaan niet meer veranderen na hun 60ste, dat ligt veelal niet aan alleen IQ ... wel voor een deel natuurlijk. Maar veel meer aan mentaliteit imo, van ik wil of moet het niet (meer) kunnen dat computeren en online bankieren (bvb). Koppigheid zie je veel bij sommige ouderen, en dat begint soms al op 40 50 bij de meest hardleerse (nog geen ouderen imo). Zo van ik ga niet veranderen want ik ben al 40 50 jaar zo. En dat zorgt dan bij anderen voor ergernissen natuurlijk.
@Squidward, gewoon zeer gastvrij van je vind ik, de rest is je maar aan het pesten met P&A manieren. Bah P&A. Ik heb het er wel weer even met gehad. Ik moet daar wegblijven. Na de corona thread op algemeen zijn er weer zo'n paar waar de bitsigheid soms te hoog oploopt. Shitty times natuurlijk, en dat weerspiegelt zich hier ook (soms dus).
Best wel trots en blij dat m'n bomma (intussen bijna 83) het toch heeft aangedurfd om enkele jaren terug laptop, internet en smartphone in huis te halen en op FB zit. Af en toe resultereert dat wel eens in grappige dingen (het heeft bv weinig nut om in het Maasland een bericht te gaan delen uit 2018 van een kat die verloren is gelopen in Oost-Vlaanderen), maar het is vooral toch wel handig ze op die manier meer betrokken blijft bij haar kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen aangezien iedereen zowat verspreid over Vlaanderen woont en wekelijks langs gaan niet echt mogelijk is.
. Bah P&A. Ik heb het er wel weer even met gehad. Ik moet daar wegblijven. Na de corona thread op algemeen zijn er weer zo'n paar waar de bitsigheid soms te hoog oploopt. Shitty times natuurlijk, en dat weerspiegelt zich hier ook (soms dus).