Muscleduck
Well-known member
Da stelt nie veel voor hoor. Ik heb al 2 keer ene laten trekken bij de tandarts. Wel zonder snijden. Ik was wel nerveus maar echt zeer deed het niet, terwijl ik toch gevoelige tanden heb. Het meest ambetante was het krakende geluid als hij uit mijn bakkes werd getrokken, en het gat de eerste dagen er na.In maart een dieptereinining laten doen want mn tandhygiëne was nie zo goe (eigen schuld, kweet et). Vandaag terug geweest en daar raadde mijn paradontoloog aan om mijn 4 wijsheidstanden te laten trekken zo da ik beter achteraan kan poetsen....
De horror.... aaaaaaaaaaaaaarrghhhhh......
Ik ben nog te jong om te sterven![]()
Het ontwaken vind ik net vreselijk. Wel nog maar 1 keer onder volledige narcose gegaan. Ik voelde mij zo groggy als iets.Wat is dat voor een belachelijk statement?
Ik vind Narcose (volledig) juist zalig (toch zeker als jonge knaap, het risico om niet meer te ontwaken is quasi onbestaande).
Alléé zeg nu zelf, ge voelt en ZIET helemaal niets, lekker slaapje doen, en na ontwaken is alles achter de rug. ook ongelofelijk zalig ontwaken. Je zweeft precies tussen de wolken, voelt u zo high als kweetnie wat. damn ketamine, i love you.
Ik weet nog , bij mijn ontwaken na narcose, van het trekken van 4 wijsheids tanden, heb ik blijkbaar beginnen zingen in de recovery, omdat ik zo high was
(ok achteraf lichtjes beginnen blozen toen ik dit hoorde van de verpleegster, maar soit. give me that feeling anytime)

. Maar toch, wakker worden na een nier operatie van 3,5 uur en 4 uur compleet weg zijn, was allesbehalve lachen, zingen, of no big deal. Wakker worden was ook meer in fases. Wakker op revocery, en weer indommellen, en plots paar uur later op je kamer.