Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
In maart een dieptereinining laten doen want mn tandhygiëne was nie zo goe (eigen schuld, kweet et). Vandaag terug geweest en daar raadde mijn paradontoloog aan om mijn 4 wijsheidstanden te laten trekken zo da ik beter achteraan kan poetsen.... 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

De horror.... aaaaaaaaaaaaaarrghhhhh......

Ik ben nog te jong om te sterven :unsure::unsure::unsure:
Da stelt nie veel voor hoor. Ik heb al 2 keer ene laten trekken bij de tandarts. Wel zonder snijden. Ik was wel nerveus maar echt zeer deed het niet, terwijl ik toch gevoelige tanden heb. Het meest ambetante was het krakende geluid als hij uit mijn bakkes werd getrokken, en het gat de eerste dagen er na.

Wat is dat voor een belachelijk statement?

Ik vind Narcose (volledig) juist zalig (toch zeker als jonge knaap, het risico om niet meer te ontwaken is quasi onbestaande).

Alléé zeg nu zelf, ge voelt en ZIET helemaal niets, lekker slaapje doen, en na ontwaken is alles achter de rug. ook ongelofelijk zalig ontwaken. Je zweeft precies tussen de wolken, voelt u zo high als kweetnie wat. damn ketamine, i love you.

Ik weet nog , bij mijn ontwaken na narcose, van het trekken van 4 wijsheids tanden, heb ik blijkbaar beginnen zingen in de recovery, omdat ik zo high was :D
(ok achteraf lichtjes beginnen blozen toen ik dit hoorde van de verpleegster, maar soit. give me that feeling anytime)
Het ontwaken vind ik net vreselijk. Wel nog maar 1 keer onder volledige narcose gegaan. Ik voelde mij zo groggy als iets.

Tis toch stevig allemaal :/ Die van mij onderaan zitten nog onder mn tandvlees maar wel scheef precies... In ieder geval iets waar ik echt totaal nie zit op te wachten, die wijsheidstanden laten trekken.... Ale, ik heb daar echt 0 last van ook (voorlopig)...
4 wijsheidstanden laten trekken in 't ziekenhuis onder volledige verdoving. 2 tanden zaten volledig in de kaak (onder tandvlees) en dus niet bloot. Alles goed verlopen.

Was in de voormiddag, we zaten net in de verbouwingen, in de namiddag liep ik al terug rond op onze werf om bij te sturen (gelukkig) en mee te helpen. Met zo'n verband en ijs rond mijn hoofd.

't Is gewoon erg ambetant omdat je bijna niet kan eten. En veel pijnstillers genomen. Maar liever in 1 keer alles eruit en erdoor.

Niet mee inzitten, alles komt in orde jong.

No shit, Sherlock.
Het gaat er dan ook over dat je al naar het ziekenhuis moet he.
Heb dat wel door hoor :) . Maar toch, wakker worden na een nier operatie van 3,5 uur en 4 uur compleet weg zijn, was allesbehalve lachen, zingen, of no big deal. Wakker worden was ook meer in fases. Wakker op revocery, en weer indommellen, en plots paar uur later op je kamer.
Niet zo veel pijn gehad en 5 dagen in ziekenhuis gebleven, behalve bij hoesten of verkeerde beweging, christ.

6 weken later kleine verdoving van 30 minuten, nog darmpje uit urineleider via plasbuis (the horror?) : ah 2x niets.

Waren ze te diep gegaan met de "prostaatoefening onder narcose" voor de artsenopleiding?
Vraag eens aan ons ma. Die kent de details. En das ondertussen toch ook al 20 jaar terug.
Blijkbaar volgens arts wakker geworden tijdens narcose. Naar adem gehapt en zo bloed in mijn longen getrokken wegens onderdruk door afgesloten luchtpijp intubatie
Blijkbaar grote longinhoud.

Deze morgen op automatische piloot achteruit gereden, echter was de poort om 1 of andere mysterieuze reden maar voor 1 helft opengegaan. Resultaat
Mijn man in alle staten want hij had een afspraak en moest nu in allerijl eerst ons zoontje nog bij de onthaalmoeder afzetten. Gelukkig stond hij buiten de poort geparkeerd.
De firma waar de poort van komt, vraagt 120€ enkel al voor naar hier te komen en dan nog eens 70€/u 😩
Zelf al aan proberen wrikken maar ik krijg er geen beweging in 😖

Hier ook een fan van narcose. Eerst tellen tot 10 en denken: "dat marcheert hier niet zene" om dan bij 5 in de beste slaap ooit te vallen.
Oh fuck, dat vind ik dus altijd de hel. Die laatste paar seconden. Je ligt daar een een steriele kamer (al een chance), met gigantische spots die op u schijnen en dan al die machines. Adem maar een paar kaar diep in, en dan gaat dat bij mij ook in mijn hoofd Komaan, werk werk werk en dan ineens word je terug wakker. :unsure:

Laatst bewerkt:
Deze morgen op automatische piloot achteruit gereden, echter was de poort om 1 of andere mysterieuze reden maar voor 1 helft opengegaan. Resultaat
Mijn man in alle staten want hij had een afspraak en moest nu in allerijl eerst ons zoontje nog bij de onthaalmoeder afzetten. Gelukkig stond hij buiten de poort geparkeerd.
De firma waar de poort van komt, vraagt 120€ enkel al voor naar hier te komen en dan nog eens 70€/u 😩
Dus het probleem is dat dat deel van de poort over de verkeerde kant van die metalen “stop” is geforceerd en nu niet meer open kan naar de juiste kant? Probeer dan met een hefboom (metalen staaf of beitel) net naast die metalen stop de poort een beetje omhoog te duwen zodat die terug aan de juiste kant geraakt. Ze is er toch al over geweest dus veel meer kunt ge er niet aan kapot doen.

Je weet waar die twee dingen met spiegelglas aan de zijkant van je auto voor dienen he?

Hier ook een fan van narcose. Eerst tellen tot 10 en denken: "dat marcheert hier niet zene" om dan bij 5 in de beste slaap ooit te vallen.
Bij mij was het van "adem eens 2-3x diep in en je bent weg". Ik diep in- en uitademen. Bij 2 inderdaad een geur verschil van een of ander gas in dat masker gemerkt. Tegen dat ik aan 10x zat ik tegen die anesthesist: "zeg is het nog voor vandaag?". En toen ging het licht uit.

En toen het licht weer aan hing was het eerste wat ik zag 2 verpleegsters die met hun hoofd onder mijn deken zaten en tussen mijn benen aan het inspecteren waren. Ik dacht al: hola, nog nooit zo iets indrukwekkend gezien dat heel de dienst komt zien ofwa?. :coolbrows:
Ja meneer een van uw wondes is blijven bloeden. :unsure:

gewoon er nog eens tegen rijden

Je weet waar die twee dingen met spiegelglas aan de zijkant van je auto voor dienen he?
Vandaag waren die handig om houten planken op te laten rusten omdat mijn auto te kort was...

Door aannemer die bij ons bezig is achter gerief gestuurd vanmorgen naar een bouwmarkt.
Je bestelt/betaalt binnen en buiten gaat er iemand met een clark om.
Bleken planken van 4,6m ipv 2,6m op mijn papier te staan...
-> Naar huis met planken die er +- 1,5m uit staken. (wel héél voorzichtig gereden! :unsure: )

Mijn ergernis:
Aannemer ging eigenlijk vorige week maandag komen en hij had nog een paar dagen werk.
Vorig weekend had ik een grote camionette gehuurd en ging ik alle restanten van gerief naar containerpark voeren.
Iedereen was toch klaar dus kon alles opruimen, ideaal!
Dat uiteindelijk ook gedaan omdat ik dacht dat het gerief dat er nog lag niet meer nodig was.
Heb zo'n planken naar het containerpark gevoerd! :angry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan