Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij veel en heftig dromen durft dormeasan hier wel eens te helpen. Mss het proberen waard?Die godverdomse 'night terrors'. Ik word er echt schijteonnozel van. Gisterenavond/nacht weer van dat. Dat is nu al weer een week aan een stuk dat ik er last van heb.![]()

Probeer misshien eens een verzwaarde donsdeken.Die godverdomse 'night terrors'. Ik word er echt schijteonnozel van. Gisterenavond/nacht weer van dat. Dat is nu al weer een week aan een stuk dat ik er last van heb.![]()
Ja als het blijft duren toch eens zien wat mijn opties zijn. Maar denk dat het vooral door stress/zorgen/mentale toestand is als ik er meer last van heb. Dus soms gaat het weg en nu is het weer terugBij veel en heftig dromen durft dormeasan hier wel eens te helpen. Mss het proberen waard?
ik moet eerlijk bekennen dat ik er soms een dubbele dosis van neem, maar dit is geen medisch advies.![]()

Das misschien ook een optie, maar nog niet voor dit moment aangezien het nog altijd standaard 25 graden is in de slaapkamerProbeer misshien eens een verzwaarde donsdeken.
Ik slaap veel rustiger met m’n dekentje van 11 kg.
Wel iets lastiger om op te schudden ‘s morgens.

Met een paar glazen dafalgan en wat rijsttaartjes kom je er wel door.Afgelopen nacht ontdekt dat Cobra Kai S5 op Netflix stond. Mezelf wijsgemaakt dat ik niet kon slapen en het hele seizoen gekeken. Nu rondlopen in zombiemodus met 4 kinderen en een zieke vrouw die in bed ligt.
Was toch weer een tip idee van mij!
Lap nu goesting in rijsttaartjes en kan niet naar de bakker/winkelMet een paar glazen dafalgan en wat rijsttaartjes kom je er wel door.

Tuurlijk wel, roadtrip! Dochter bij de vrouw in bed en 3 jongens kan je wel de baas, toch?Lap nu goesting in rijsttaartjes en kan niet naar de bakker/winkel![]()
Probleem is niet ze meepakken, probleem is dat die freggles dan ook iets moeten hebben. En de prijzen bij de bakker zijn echt wel te hoog aan het worden, voor de brol dat zij willen hebben.Tuurlijk wel, roadtrip! Dochter bij de vrouw in bed en 3 jongens kan je wel de baas, toch?
Elk mag een lolly kiezen! Whoohoow!Probleem is niet ze meepakken, probleem is dat die freggles dan ook iets moeten hebben. En de prijzen bij de bakker zijn echt wel te hoog aan het worden, voor de brol dat zij willen hebben.
Dat pakt hier niet meer die lolly, die willen koffiekoekenElk mag een lolly kiezen! Whoohoow!
Stoppen in de supermarkt, zakje kopen van 3 euro die je zelf afbakt et voila, 4 uurtje! (Terwijl papa efkes verdwijnt in de berging met een doosje van de bakker ...)Dat pakt hier niet meer die lolly, die willen koffiekoeken
Toch niet met crème mag ik hopen?Dat pakt hier niet meer die lolly, die willen koffiekoeken
Dat truukje kennen ze al, al een keer te veel bovengehaald.Stoppen in de supermarkt, zakje kopen van 3 euro die je zelf afbakt et voila, 4 uurtje! (Terwijl papa efkes verdwijnt in de berging met een doosje van de bakker ...)
De oudste is daar minder dan van de andere vreten alles van gesuikerde koffiekoekenToch niet met crème mag ik hopen?