Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koop zo een egelkot.

550x550.jpg

Spike :rofl:

Die godverdomse 'night terrors'. Ik word er echt schijteonnozel van. Gisterenavond/nacht weer van dat. Dat is nu al weer een week aan een stuk dat ik er last van heb. 😒

Die godverdomse 'night terrors'. Ik word er echt schijteonnozel van. Gisterenavond/nacht weer van dat. Dat is nu al weer een week aan een stuk dat ik er last van heb. 😒
Probeer misshien eens een verzwaarde donsdeken.

Ik slaap veel rustiger met m’n dekentje van 11 kg.

Wel iets lastiger om op te schudden ‘s morgens.

Bij veel en heftig dromen durft dormeasan hier wel eens te helpen. Mss het proberen waard?

ik moet eerlijk bekennen dat ik er soms een dubbele dosis van neem, maar dit is geen medisch advies. 😬
Ja als het blijft duren toch eens zien wat mijn opties zijn. Maar denk dat het vooral door stress/zorgen/mentale toestand is als ik er meer last van heb. Dus soms gaat het weg en nu is het weer terug :(

Afgelopen nacht ontdekt dat Cobra Kai S5 op Netflix stond. Mezelf wijsgemaakt dat ik niet kon slapen en het hele seizoen gekeken. Nu rondlopen in zombiemodus met 4 kinderen en een zieke vrouw die in bed ligt.
Was toch weer een top idee van mij!

Afgelopen nacht ontdekt dat Cobra Kai S5 op Netflix stond. Mezelf wijsgemaakt dat ik niet kon slapen en het hele seizoen gekeken. Nu rondlopen in zombiemodus met 4 kinderen en een zieke vrouw die in bed ligt.
Was toch weer een tip idee van mij!
Met een paar glazen dafalgan en wat rijsttaartjes kom je er wel door.

Tuurlijk wel, roadtrip! Dochter bij de vrouw in bed en 3 jongens kan je wel de baas, toch?
Probleem is niet ze meepakken, probleem is dat die freggles dan ook iets moeten hebben. En de prijzen bij de bakker zijn echt wel te hoog aan het worden, voor de brol dat zij willen hebben.

Stoppen in de supermarkt, zakje kopen van 3 euro die je zelf afbakt et voila, 4 uurtje! (Terwijl papa efkes verdwijnt in de berging met een doosje van de bakker ...)
Dat truukje kennen ze al, al een keer te veel bovengehaald.

Misschien dak de oma bel om mij te voorzien van rijsttaart en dat ze dan zich maar even bezighoudt met de kinderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan