Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is eigenlijk een ergernis van een paar dagen, maar gelukkig vandaag opgelost.
Collega maakte er mij aan het stoplicht attent van dat mijn linker remlicht niet werkte.
Zelfde avond besteld, gisteren geleverd.
Geinstalleerd voor ik naar het werk vertrok, remlicht werkte. Vetrok naar het werk en merkte dat mijn linker pinker sneller bewoog, betekent meestal dat er ergens een kapot licht is.
Blijkbaar werkte dus mijn linker pinker ineens niet meer, zelfs niet aangeraakt bij het vervangen. Uit noodzaak dan op het werk eens getest of dat kapot remlicht in de pinker werkte, en dat ging maar paste niet 100% omdat het wat groter is, beetje geforceerd en dan van het werk teruggereden met een wit sneller pinkend pinkerlicht vanachter (beter dan niks imo)
Vandaag dan het juiste gekocht en dat was dat.

Met maagpijn gaan slapen, wakker geworden en gemerkt dat de maagpijn zich omruilde voor hoofdpijn en spierpijn.

Mijn smaak en geur heb ik gelukkig nog dus covid zal het niet zijn.

f*ckin f*cking f*cking autocorrect

We hebben een crisis bij een klant, met risico om fabriek te laten stilvallen ...
Idee was dat we dit week-end voldoende zouden produceren en dat morgen zouden verzenden.

Ik kijk de situatie even na, en stuur een SMS naar de Head of Sales

Ik wil dus schrijven
"We have produced a volume in line with our commitment on Friday, at least x should be shipped tomorrow but I will confirm this tomorrow morning"

Het stukje "I will confirm this tomorrow morning" wordt dankzij autocorrect dus " I will confirm this Tomorrowland morning-afterpil" :wallbash::wallbash::wallbash:

Ergernis vrijdagavond: batterij van mijn laptop die het na 3j10m wat gehad heeft en onderhoud vereist, m.a.w. vervang uw batterij

Klein lichtpuntje: Wou eigenlijk al een tijdje een andere en heb dit gezien als "een teken" (kon die wss ook nog gewoon laten vervangen maar wou overstappen naar een iets beter model)

Ergernis 2: Apple die zijn prijzen voor een ouder model heeft opgeslagen met de release van hun nieuw Air model. Nieuw model is te duur voor mij, en het oudere model is nu ook duurder (zeker als je upgrades wilt), waardoor ik van de twee upgrades die ik wou maar 1 kan (en wil) betalen.

+ bijkomende ergernis: Ik heb geen geduld. Wanneer ik iets wil, wil ik het NU.
++ bijkomende ergernis: Ik kan ook niet goed kiezen. Mijn oog was gevallen op twee keuzes, ben dan impulsief eentje gaan kopen en nu ben ik uiteraard terug aan het twijfelen. Heb wel een korting van 100€ versierd, dus dat verzacht het "leed".

Conclusie: Mijn ergernis is dus eigenijk mezelf, waarom kan ik niet wachten zoals een normale mens en dan een keuze maken.. Eeuwige twijfelaar hier.

En nu is mijn eerste post in deze thread ook nog eens zo lang, sorry.

Het is een zeer goede zaak dat de praktijken van de Jehovah's Getuigen af en toe aandacht krijgen, maar het is toch ongelofelijk dat je als journalist zelfs de moeite niet neemt om even de juiste schrijfwijze van je hoofdonderwerp na te gaan. :shutup:

Het is een zeer goede zaak dat de praktijken van de Jehovah's Getuigen af en toe aandacht krijgen, maar het is toch ongelofelijk dat je als journalist zelfs de moeite niet neemt om even de juiste schrijfwijze van je hoofdonderwerp na te gaan. :shutup:
HLN hanteert al een tijdje dezelfde spellingsregels als Kelly van achter de hoek: "Ja seg iedereen begrypt toch wat da ik bedoel hé".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan