Soms heb ik toch het idee dat jij denkt dat kinderen veel achterlijker zijn dan ze eigenlijk zijnElk mag een lolly kiezen! Whoohoow!
Of jij bent gewoon beter in manipuleren ^^Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms heb ik toch het idee dat jij denkt dat kinderen veel achterlijker zijn dan ze eigenlijk zijnElk mag een lolly kiezen! Whoohoow!
Of jij bent gewoon beter in manipuleren ^^Soms heb ik toch het idee dat jij denkt dat kinderen veel achterlijker zijn dan ze eigenlijk zijnOf jij bent gewoon beter in manipuleren ^^
Hier werkt dat dus wél nog.Soms heb ik toch het idee dat jij denkt dat kinderen veel achterlijker zijn dan ze eigenlijk zijnOf jij bent gewoon beter in manipuleren ^^

Iets met een appelboom, peren en voortbrengen.Soms heb ik toch het idee dat jij denkt dat kinderen veel achterlijker zijn dan ze eigenlijk zijnOf jij bent gewoon beter in manipuleren ^^
In mijnen tijd was het genoeg dat mijn vader zei : neen. En als je nu zaagt dan krijg je de 4 volgende keren zeer zeker niets.Probleem is niet ze meepakken, probleem is dat die freggles dan ook iets moeten hebben. En de prijzen bij de bakker zijn echt wel te hoog aan het worden, voor de brol dat zij willen hebben.
Kinderen kopen en ze dan geen eten willen geven… Tsk tsk, het kan zo in P&A…Dat pakt hier niet meer die lolly, die willen koffiekoeken
Eerst nog hun tekenfilms overanalyseren.Kinderen kopen en ze dan geen eten willen geven… Tsk tsk, het kan zo in P&A…
Ah, de klassieke griep!Met maagpijn gaan slapen, wakker geworden en gemerkt dat de maagpijn zich omruilde voor hoofdpijn en spierpijn.
Mijn smaak en geur heb ik gelukkig nog dus covid zal het niet zijn.
Ah, de klassieke griep!
Hier was het de klassieke covidIk heb ook covid gehad zonder smaak en geurverlies.

Second. Enkel lang aanhoudende hoofdpijn (+/- 5 dagen).Ik heb ook covid gehad zonder smaak en geurverlies.
Ah, de klassieke griep!

HLN hanteert al een tijdje dezelfde spellingsregels als Kelly van achter de hoek: "Ja seg iedereen begrypt toch wat da ik bedoel hé".Het is een zeer goede zaak dat de praktijken van de Jehovah's Getuigen af en toe aandacht krijgen, maar het is toch ongelofelijk dat je als journalist zelfs de moeite niet neemt om even de juiste schrijfwijze van je hoofdonderwerp na te gaan.![]()
Hun fact checkers zijn ook nogal *?*. Beste was een paar jaar terug ‘Hilary, de zus van Bill’ en dan nog volgehouden over een hele paragraaf.HLN hanteert al een tijdje dezelfde spellingsregels als Kelly van achter de hoek: "Ja seg iedereen begrypt toch wat da ik bedoel hé".