Those who can, do. Those who can't, teach. Zoiets?Veel geld verdienen voor minimale inzet. Het blijft een leraar.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Those who can, do. Those who can't, teach. Zoiets?Veel geld verdienen voor minimale inzet. Het blijft een leraar.

Ftfy!Volgende verandering dus1200 budgetmeter![]()
Heel in onze beginjaren hebben wij een tijdje een budgetmeter gehad. In Engeland indertijd voor mijn appartement moest je dan naar de krantenwinkel om geld op een soort usb ding te storten. Ik vond dat eigenlijk wel handig, veel meer controle over gebruik en zicht op kost.Ftfy!
Ik ken ook iemand die daar heel bewust mee werkte. Die had op dat moment geen financiële problemen meer maar wou dat op die manier ook mee helpen voorkomen.Heel in onze beginjaren hebben wij een tijdje een budgetmeter gehad. In Engeland indertijd voor mijn appartement moest je dan naar de krantenwinkel om geld op een soort usb ding te storten. Ik vond dat eigenlijk wel handig, veel meer controle over gebruik en zicht op kost.
En dat kan allemaal niet meegepakt worden naar het commissariaat?
Het idee van daar aangifte van te laten doen is net dat de ploegen veel efficiënter ingezet kunnen worden. Een interventieploeg is altijd met 2. Een aangifte kan door 1 iemand opgesteld worden. De winst lijkt me duidelijk
Je zegt toch zelf dat ze de politie belde opdat de tegenpartij "erg agressief" was, dat lijkt me toch wel een heel goede reden voor de politie om langs te komen.Zal ook wel van de zone afhangen zeker? Hier komen ze als je belt, zoals het hoort. Het is niet aan de telefonist om te beoordelen of er al dan niet een ploeg moet komen imo.
Bijna 3jr terug belde mijn vriendin na een ongeval de politie omdat de tegenpartij erg agressief was. Ze durfde niets meer zeggen dan dat ze haar spiegel had afgereden, dus de politie zou nooit ter plaatse komen voor dat geval als we de logica volgen dat de telefonist dat mag beslissen. Er is toen zelfs met spoed een ploeg ter plekke gekomen (mss omdat ze die oproep gewoon raar vonden?), en dat was meer dan nodig. Eens ter plekke gaan ze wel beslissen of ze daar voor niks staan of niet.
. Lekker efficiënt om zo te werken, stuur gewoon die pdf terug of vraag of ik opnieuw formulier invul.Lees nog eens. Doordat men agressief was heeft ze aan 112 enkel gezegd dat ze haar spiegel had afgereden....Je zegt toch zelf dat ze de politie belde opdat de tegenpartij "erg agressief" was, dat lijkt me toch wel een heel goede reden voor de politie om langs te komen.
Als die tegenpartij echt zo agressief was, dan zullen ze dat aan de telefoon ook wel gehoord hebben zeker?Lees nog eens. Doordat men agressief was heeft ze aan 112 enkel gezegd dat ze haar spiegel had afgereden....
Ah, deze keer geen 'mevrouw'...Na mijn euforische winkelervaring bij Lisa de Supersterjobstudent vorige week, voel ik me vandaag meer beteuterd na mijn winkelbezoek.
Alles ging supervlot bij het scannen (toeval omdat er deze keer geen knolselder bij zat?? Ik dacht het niet!). Eens hij alles had ingescand, ging hij plots op de toppen van zijn tenen staan en begon hij bezorgd de winkel rond te kijken, precies op zoek naar iemand. Ik dacht: hij heeft misschien een collega nodig voor iets.
Tot hij mij aankeek en vroeg:
"Kunt gij betalen?"
"Euhrrr ja, ik kan betalen?"
Na het afrekenen daagde het bij mij dat er 2 mogelijke verklaringen voor dit zonderlinge gedrag zijn:
1) hij werd enkele eeuwen geleden
ingevroren en is nu succesvol ontdooid om mee het nijpende kassiertekort te verhelpen en was verward op zoek naar mijn man omdat ik als vrouw logischerwijs niet de financiën mag beheren
2) hij zocht mijn mama of papa
) én een deel met cash wou betalen... Op 't nieuws is dat ook vaak geniaal. Anoniem, dus geen naam en geblurd (maar vaak ook gewoon zo dat je ze eigenlijk nog ziet), maar dan wel filmen in die hun living of tuin. Iedereen die die kent, weet over wie het gaat en de rest kan het niet schelen he.Tweede keer deze week dat ik in een artikel lees ‘mijn naam/voornaam liefst niet in de krant, vanwege privacy’ maar wel een joekel van een foto erboven.