Sterke reeks aan't neerzetten. hurrrWeer slim geweest en de tandenborstelkopkes verpakking open gedaan boven de pompenbak waar geen roosterke inzit.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke reeks aan't neerzetten. hurrrWeer slim geweest en de tandenborstelkopkes verpakking open gedaan boven de pompenbak waar geen roosterke inzit.
![]()
@Lint @Str8_6 @Mr.Anderson @TNTim
Merci hè mannen.
Ik moet er dus al nie op hopen dat er vrijdag ene die ANPR beelden opvraagt en aan die chauffeur zal vragen waarom die daar achteruit reed en wat hij verloren had.
Zelfs aan een dashcam hebt ge dus niks met zo'n tam gedrag
Ik heb nu runflats, stel vanavond stond er ook een band plat. Dan is dat ook volledig op mijn eigen kosten ?!
Of was je aan 50 net voorbij gereden?Had ik daar 50 gereden was die morsdood.
Enkel de uren aanwezigheid. Maar als dit meer dan uitzonderlijk 1 keer is, kan dat wss niet volgens zijn arbeidsreglement. Bovendien zit je nog met rusttijden van 11 uur aaneengesloten in een blok van 24 uur, wat wss ook niet gehaald wordt.Wel een interessante casus voor wat nu als arbeidstijd geldt?
Op dat kort stukje betwijfel ik het, maar dat kan natuurlijk.Of was je aan 50 net voorbij gereden?
Als je vertraagt tot 20 en dan stilstand en hij loopt tegen je auto, dan was je aan 50 toch al weggeweest tegen dat hij overstak?
Volgende keer, als je de politie belt, zeg dat er gewonden bij betrokken zijn. Dan zullen ze snel ter plaatse komen.@Lint @Str8_6 @Mr.Anderson @TNTim
Merci hè mannen.
Ik moet er dus al nie op hopen dat er vrijdag ene die ANPR beelden opvraagt en aan die chauffeur zal vragen waarom die daar achteruit reed en wat hij verloren had.
Ik heb nu runflats, stel vanavond stond er ook een band plat. Dan is dat ook volledig op mijn eigen kosten ?!
Ja, als het dan druk is kunnen ze geen volk sturen naar een interventie die wél serieus is in plaats van naar een accidentjeVolgende keer, als je de politie belt, zeg dat er gewonden bij betrokken zijn. Dan zullen ze snel ter plaatse komen.
Ik vrees idd van niet.@Lint @Str8_6 @Mr.Anderson @TNTim
Merci hè mannen.
Terug naar HLN gij!Ja, als het dan druk is kunnen ze geen volk sturen naar een interventie die wél serieus is in plaats van naar een accidentje
Oh, maar ze moeten van mij niet ter plaatse komen héEr is geen enkele reden waarom daarbij politie ter plaatse moet komen: geen gewonden, geen verkeershinder, geen tegenpartij aanwezig en voertuig nog rijvaardigheid.
Gewoon met je luie kl*ten aangifte gaan doen

Tegen wie hebt ge het? Bij mij was er wel een "gewonde", hoe licht dan ook.Er is geen enkele reden waarom daarbij politie ter plaatse moet komen: geen gewonden, geen verkeershinder, geen tegenpartij aanwezig en voertuig nog rijvaardigheid.
Gewoon met je luie kl*ten aangifte gaan doen

Ik zou graag hebben dat ge uw zwarte voodoo magic niet uittest op mijn computer, Rechte Zes en ik stuur u de rekening van mijn nieuw latteke.Great succes. Vanmorgen voor het eerst geweest en ik moet niet meer gaan. Als je 5x op anderhalf u tijd je hand op steekt om te vragen of ze geen betere uren konden vinden, belt de leraar iemand van de bureau op die de cursussen in je handen komt steken en zegt dat je niet meer moet komen buiten voor het examen. Sweet.Net de uren doorgekregen voor een opleiding voor 't werk. 8u30-12u30 en 17u00-22u00. Die gaan mij daar evenveel zien als mijn leraars in 't middelbaar destijds. Wie vindt er nu in godsnaam zo'n uren uit? 's Morgens wat gaan koekeloeren naar een of andere saaie kerel met saaie theorie en 's avonds dan nog eens het zelfde gaan doen bij een schoolmeester die na uren nog wat wil bijverdienen en daardoor niet aaneensluitend kan afkomen. En een niet onbelangrijk detail is dat die cursus 108km ENKEL rijden is van bij mij thuis. Je ziet dat van hier. 'k Zal daar morgenvoormiddag eens mijn knap gezicht gaan laten zien en dat zal het zijn voor deze week, ze moeten maar iets normaal verzinnen.

Eigenlijk wel benieuwd welke opleiding het is?Great succes. Vanmorgen voor het eerst geweest en ik moet niet meer gaan. Als je 5x op anderhalf u tijd je hand op steekt om te vragen of ze geen betere uren konden vinden, belt de leraar iemand van de bureau op die de cursussen in je handen komt steken en zegt dat je niet meer moet komen buiten voor het examen. Sweet.![]()
Dan is het payback-time.Great succes. Vanmorgen voor het eerst geweest en ik moet niet meer gaan. Als je 5x op anderhalf u tijd je hand op steekt om te vragen of ze geen betere uren konden vinden, belt de leraar iemand van de bureau op die de cursussen in je handen komt steken en zegt dat je niet meer moet komen buiten voor het examen. Sweet.![]()