Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit gvd weer met een ontsteking aan mijn kaak.
Dat is de laatste jaren meerdere keren per jaar dat ik ofwel een ontsteking aan mijn kaak, ofwel aan mijn sinussen heb.
En ik heb geen goesting om ermee naar mijn huisarts te gaan, want zijn conclusie zal toch weer zijn dat het aan mijn tanden ligt, terwijl dat totaal niet het geval is.

@Lint @Str8_6 @Mr.Anderson @TNTim
Merci hè mannen.

Ik moet er dus al nie op hopen dat er vrijdag ene die ANPR beelden opvraagt en aan die chauffeur zal vragen waarom die daar achteruit reed en wat hij verloren had.
Zelfs aan een dashcam hebt ge dus niks met zo'n tam gedrag

Ik heb nu runflats, stel vanavond stond er ook een band plat. Dan is dat ook volledig op mijn eigen kosten ?!

Merci hè mannen.

Ik moet er dus al nie op hopen dat er vrijdag ene die ANPR beelden opvraagt en aan die chauffeur zal vragen waarom die daar achteruit reed en wat hij verloren had.

Ik heb nu runflats, stel vanavond stond er ook een band plat. Dan is dat ook volledig op mijn eigen kosten ?!

Op die anpr camera zou ik idd niet hopen voor een verkeersongeval met stoffelijke schade.

De anpr opvragingen dat ik moet doen zijn meestal opdrachten van recherche. Moest er een gekwetste zijn gaan ze dat ook rapper doen.

Wel een interessante casus voor wat nu als arbeidstijd geldt?
Enkel de uren aanwezigheid. Maar als dit meer dan uitzonderlijk 1 keer is, kan dat wss niet volgens zijn arbeidsreglement. Bovendien zit je nog met rusttijden van 11 uur aaneengesloten in een blok van 24 uur, wat wss ook niet gehaald wordt.

Merci hè mannen.

Volgende keer, als je de politie belt, zeg dat er gewonden bij betrokken zijn. Dan zullen ze snel ter plaatse komen.

Apotheek gaat open om 8u. Ik sta daar. Te staan. De lichten aan, nul beweging, deur blijft dicht. Ik druk op de bel. Noppes. Check hun website. Staat echt op 8u. Ik was te voet dus geen zin om terug naar huis te hossen. Ik telefoneer. Nada. Ondertussen 8u20 komt er volk bij. 8u22 ‘oh, ik was preparaten aan het maken, tijd uit het oog verloren!’ Ik hoop dat ze beter opgelet heeft met de preparaten dan met haar deur.

Merci hè mannen.

Ik vrees idd van niet.

Er is geen enkele reden waarom daarbij politie ter plaatse moet komen: geen gewonden, geen verkeershinder, geen tegenpartij aanwezig en voertuig nog rijvaardigheid.

Gewoon met je luie kl*ten aangifte gaan doen

Er is geen enkele reden waarom daarbij politie ter plaatse moet komen: geen gewonden, geen verkeershinder, geen tegenpartij aanwezig en voertuig nog rijvaardigheid.

Oh, maar ze moeten van mij niet ter plaatse komen hé
Alleen een beetje meer moeite doen of mij meteen naar het bureau laten gaan ipv alles te laten aanslepen zou wel tof zijn natuurlijk.

Het is nie dat ik zelf een paaltje heb omgereden of zelf een stommiteit heb begaan, dan is het wel zonde als het geld uit uw eigen portefuille moet komen

Dat het nog steeds lastig is om de warmte buiten te krijgen én houden, laat staan als je net onder het dak woont en elke keer dat de zon er weer op staat het weer om zeep is. :rolleyes:

Tegen wie hebt ge het? Bij mij was er wel een "gewonde", hoe licht dan ook.

Maar zoals @Silence zegt, ze moeten van mij niet ter plaatse komen, maar wel hun fucking werk doen.

Een latteke ram is gisterenavond gefrituurd en de pc wou nimeer booten. De vorige keer dat de pc nimeer wou booten, lag het aan een kapotte SSD. Toen twee dagen bezig geweest met ram lattekes eruit te halen en biossen te flashen en de cmos batterij eruit te halen en verse koelpasta op de cpu dergelijke meer. Nu ging ik direct voor de SSD, maar die dwaze dingen steken altijd op een onmogelijke plaats en hebben klein vijskes. Wat een merde om die eruit te halen, die steken dan onder een koelplaat maar wel vlak onder dien bakoven van een gpu. Eén vijske afgekrak van die koelplaat. Gisteren ne ganse avond ermee bezig geweest.Enfin twas dus niet de SSD maar een kapot ram latteke. Het rare is dat de pc "zip" deed juist toen ik die debiele support emoji wou uittesten op een post van @Str8_6 .🤔🤔🤔 Ik zou graag hebben dat ge uw zwarte voodoo magic niet uittest op mijn computer, Rechte Zes en ik stuur u de rekening van mijn nieuw latteke.

Net de uren doorgekregen voor een opleiding voor 't werk. 8u30-12u30 en 17u00-22u00. Die gaan mij daar evenveel zien als mijn leraars in 't middelbaar destijds. Wie vindt er nu in godsnaam zo'n uren uit? 's Morgens wat gaan koekeloeren naar een of andere saaie kerel met saaie theorie en 's avonds dan nog eens het zelfde gaan doen bij een schoolmeester die na uren nog wat wil bijverdienen en daardoor niet aaneensluitend kan afkomen. En een niet onbelangrijk detail is dat die cursus 108km ENKEL rijden is van bij mij thuis. Je ziet dat van hier. 'k Zal daar morgenvoormiddag eens mijn knap gezicht gaan laten zien en dat zal het zijn voor deze week, ze moeten maar iets normaal verzinnen.
Great succes. Vanmorgen voor het eerst geweest en ik moet niet meer gaan. Als je 5x op anderhalf u tijd je hand op steekt om te vragen of ze geen betere uren konden vinden, belt de leraar iemand van de bureau op die de cursussen in je handen komt steken en zegt dat je niet meer moet komen buiten voor het examen. Sweet. :unsure:

Great succes. Vanmorgen voor het eerst geweest en ik moet niet meer gaan. Als je 5x op anderhalf u tijd je hand op steekt om te vragen of ze geen betere uren konden vinden, belt de leraar iemand van de bureau op die de cursussen in je handen komt steken en zegt dat je niet meer moet komen buiten voor het examen. Sweet. :unsure:
Eigenlijk wel benieuwd welke opleiding het is?

Dan is het payback-time.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan