Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
on that note: Daft Punk stopt er mee :eek: :cry:
Allez, niet dat ze nog zoveel geweldigs gemaakt hebben de laatste tijd, maar toch.. zwaar mee opgegroeid.

Zit die van de lannotte haar nu te verdedigen? Hij is zelf zo corrupt als kweetniewa :rofl:
Misschien best dat ze zich laat bijstaan door een expert? :unsure:

Nog even een gouden tip over loslopende honden. Ik was 15 jaar geleden op zakenreis in Bangkok. Daar lopen veel loslopende honden rond. De Thai waarmee ik daar in bespreking was, gaven me aan dat Thai geloven in reïncarnatie en dat je na je dood terugkeert als hond wanneer je onder meer misdadiger geweest bent. En dat ze dus geen honden eten, want dat zijn voor hen ook een soort mensen .
Ik riposteerde daar op 'Amai dan zijn er veel criminelen in Thailand (omdat er zoveel honden losliepen :cool: ). Het floepte eruit, It was beyond my control.
De mensen die me er ontvingen hadden dus niet hetzelfde gevoel voor humor :unsure:.
dan beter geen crimineel zijn in het noorden van thailand of je staat sanders daags op met menu na je reïncarnatie

on that note: Daft Punk stopt er mee :eek: :cry:
Allez, niet dat ze nog zoveel geweldigs gemaakt hebben de laatste tijd, maar toch.. zwaar mee opgegroeid.
Ook een dwaas moment en vooral voor zo een type muziek en groep dat ze zijn. Je zou toch verwachten dat ze dan gewoon nog een jaar stil zijn en het aankondigen met een zotte tournee.

net een sms gekregen van FOD (zogezegd) dat ik een achterstallige betaling heb, waarbij ik word doorverwezen naar een website. Het feit dat ik zonder in te loggen (en de afwijkende website) dezelfde melding krijg deed direct alle waarschuwingsbellen afgaan.
Duidelijk phishing, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die hier voor zouden vallen.
Heb het laten weten aan de FOD, maar kan je ook ergens hun gsm-nummer melden (niet dat het veel uitmaakt want die veranderen toch constant).
Untitled2.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan