Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien best dat ze zich laat bijstaan door een expert?![]()
Sihame El Kaouakibi (Open VLD) laat zich bijstaan door Johan Vande Lanotte: "Geen sprake van persoonlijke verrijking" | VRT NWS Nieuws
Vlaams Parlementslid Sihame El Kaouakibi (Open VLD) heeft er Johan Vande Lanotte bijgehaald om zich te verdedigen. Die hakte tijdens een persconferentie in op de audit die El Kaouakibi in opspraak bracht en zei dat daarin "zware fouten zijn gemaakt." Volgens de minister van Staat is er geen...www.vrt.be
Zit die van de lannotte haar nu te verdedigen? Hij is zelf zo corrupt als kweetniewa![]()

Ah, zit jij hier ook?Ik zit in een call die maar niet lijkt te eindigen.
De 'Hotel California'-callIk zit in een call die maar niet lijkt te eindigen.
dan beter geen crimineel zijn in het noorden van thailand of je staat sanders daags op met menu na je reïncarnatieNog even een gouden tip over loslopende honden. Ik was 15 jaar geleden op zakenreis in Bangkok. Daar lopen veel loslopende honden rond. De Thai waarmee ik daar in bespreking was, gaven me aan dat Thai geloven in reïncarnatie en dat je na je dood terugkeert als hond wanneer je onder meer misdadiger geweest bent. En dat ze dus geen honden eten, want dat zijn voor hen ook een soort mensen .
Ik riposteerde daar op 'Amai dan zijn er veel criminelen in Thailand (omdat er zoveel honden losliepen). Het floepte eruit, It was beyond my control.
De mensen die me er ontvingen hadden dus niet hetzelfde gevoel voor humor.
En de rest geroken...Gisteren precies wat teveel gebakken ajuin gegeten. Ik zal het gevoeld hebben vandaag...
Tussen de comments op "Pantera - Walk" en die op de meeste clipjes van "Amon Amarth" zitten wel wat pareltjesCommentaren op youtube is meestal toch gewoon: "press like if you are watching this in <insert year>"
mijn internet valt dan toevallig weg..Ik zit in een call die maar niet lijkt te eindigen.
Zit je dan ook zo houterig te spreken en te bewegen terwijl je op leave meeting klikt?mijn internet valt dan toevallig weg..
Niet meer, mijn kat liep blijkbaar een keer op de achtergrond. Dat was wat genant.Zit je dan ook zo houterig te spreken en te bewegen terwijl je op leave meeting klikt?
Amai nog nie...En de rest geroken...
Voor jou of voor de kat?Niet meer, mijn kat liep blijkbaar een keer op de achtergrond. Dat was wat genant.
Ook een dwaas moment en vooral voor zo een type muziek en groep dat ze zijn. Je zou toch verwachten dat ze dan gewoon nog een jaar stil zijn en het aankondigen met een zotte tournee.on that note: Daft Punk stopt er mee![]()
Allez, niet dat ze nog zoveel geweldigs gemaakt hebben de laatste tijd, maar toch.. zwaar mee opgegroeid.
alsof een geautomatiseerd systeem `s avonds geen sms kan sturenalsof de FOD daarvoor smsen gaat sturen of 's avonds na 20u nog werkt![]()
je hebt het over een FOD, die kans lijkt me heel kleinalsof een geautomatiseerd systeem `s avonds geen sms kan sturen