Tonerider
Well-known member
maar moet hij daar op gewezen worden?Hoezo uit de context, je zaagt over hoe andere wandelaars boertig doen, maar wat jij doet is toch ook niet correct?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar moet hij daar op gewezen worden?Hoezo uit de context, je zaagt over hoe andere wandelaars boertig doen, maar wat jij doet is toch ook niet correct?

Ja want dat is een ergernis van mij. Dus we zijn in het correct topic daarvoor.maar moet hij daar op gewezen worden?![]()
Mijn ergernis is keyboardwarriors die het altijd beter moeten weten en gewoon ambetant doen om ambetant te willen doen.Ja want dat is een ergernis van mij. Dus we zijn in het correct topic daarvoor.
Ah man, dit brengt mij een glimlach.En dan nog die schijtreclame van die klassieke muziek CD en dan zeggen ze in die reclame 6x ''Adya classic'' op 20 seconden tijd op de meest monotone toon ooit, nog erger dan die Verisure acteurs die overdreven happy zijn.

Dat is dan iets die mij nooit gaat overkomen want ik ging jullie al lang gezien hebben. Dat is gewoon weer iemand die er totaal niet achter kijkt. Of zijn hond luistert niet en dan moeten ze hem idd aan de leiband houden.Tijdens de middagpauze gaan lopen met een collega die enorme schrik heeft van honden. Komt daar zo'n loslopende labrador op ons af. In mijn ogen duidelijk om te spelen, maar mijn collega was dus al bijna in de beek gesprongen. Dat was ook ergens in de velden waar je bijna nooit iemand tegenkomt... Ik zie diertjes heel graag, maar honden moeten gewoon aan de leiband, overal ook in niemandsland![]()
Er is niets zo irritant als op een zonnige zondag als dit ergens gaan wandelen of lopen om dan een stoet van 50-jarige op hun Harley te horen voorbijkomen die om ter luidst hun toeren omhoog jagen. Of van die verschrikkelijke knallen. En precies of ze doen het ervoor vanaf ze iemand voorbij rijden.Met ongedierte bedoel je toch de automobilisten die niet eens kijken voor ze een straat dwarsen zeker?
Of richting aanwijzer gebruiken?
If not, please enlighten me![]()
Dit doet me zo denken aan een aflevering van south park.Er is niets zo irritant als op een zonnige zondag als dit ergens gaan wandelen of lopen om dan een stoet van 50-jarige op hun Harley te horen voorbijkomen die om ter luidst hun toeren omhoog jagen. Of van die verschrikkelijke knallen. En precies of ze doen het ervoor vanaf ze iemand voorbij rijden.
Uiteraard zijn er evengoed debielen die op 4 wielen rijden. Maar het niet gebruiken van pinkers is alles behalve exclusief voor autobestuurders hoor. Ik denk zelfs dat het bij motorrijders procentueel nog erger is aangezien voor een hoop van hun de baan eerder een slalomparcour is.
Daarmee zeg je het? Ik zeg toch totaal niks in die aard?Daarmee zeg je het hè, je weet _nooit_ 100% hoe je beest gaat reageren of wat hem gaat triggeren. Als ik al die keren moet tellen dat er bij ons in het bos plots een hond op mij komt afgestormd... en dan even later "sorry meneer, mo hij doet niks zenne" ... tja als je hem al niet kan intomen om naar u te komen hoe ga je dan weten hoe hij gaat reageren op een vreemde?
Verplicht bij wet, tenzij het in een voor honden voorziene zone is.
De mijne gaan niet komen afgestormd, voor niks. Als ze nog maar aanstalten maken om aan te zetten om bvb achter een konijn te zitten dan roep ik er al op en komen ze onmiddellijk. Over debielen op 4 wielen. Deze voormiddag gaan fietsen. Was er weer een johny met zijn Japanse bak die dacht dat het rally was met een hoop volk in zijn auto die me voorbij vliegt in een binnenstraatje een eind verder een vader met een kind van een jaar of 6 met de fiets die ook aan de kant moesten springen.Er is niets zo irritant als op een zonnige zondag als dit ergens gaan wandelen of lopen om dan een stoet van 50-jarige op hun Harley te horen voorbijkomen die om ter luidst hun toeren omhoog jagen. Of van die verschrikkelijke knallen. En precies of ze doen het ervoor vanaf ze iemand voorbij rijden.
Uiteraard zijn er evengoed debielen die op 4 wielen rijden. Maar het niet gebruiken van pinkers is alles behalve exclusief voor autobestuurders hoor. Ik denk zelfs dat het bij motorrijders procentueel nog erger is aangezien voor een hoop van hun de baan eerder een slalomparcour is.

Ik heb nochtans duidelijk uitgelegd waarom dit "in mijn persoonlijke ervaring" een ergernis is. Heeft niks te maken met ambetant doen om ambetant te doen. Wanneer ik dit in de praktijk meemaak spreek ik de mensen daar gewoon op aan, heeft dus niks met "keyboardwarrior" te maken. Niet met jezelf verwarren hèMijn ergernis is keyboardwarriors die het altijd beter moeten weten en gewoon ambetant doen om ambetant te willen doen.
Wil dat best geloven, maar uw hond moet al erg goed getraind zijn om _altijd_ 100% te luisteren. Heb dat gedoe gewoon al teveel meegemaakt om er niks over te zeggen wanneer het ter sprake komt.Daarmee zeg je het? Ik zeg toch totaal niks in die aard?De mijne gaan niet komen afgestormd, voor niks. Als ze nog maar aanstalten maken om aan te zetten om bvb achter een konijn te zitten dan roep ik er al op en komen ze onmiddellijk.
Ik ben ook niet aan het rond gapen, maar ben constant bezig met de honden en de omgeving in de gaten te houden.
Nie off-topic gaan nu hèDan heb jij ook nog nooit 1km/h te vlug gereden?

Wel meer gelegenheid om uw e-penis te meten met uw lotgenoten hèNiet zozeer een ergernis maar aangezien we hier geen algemene opmerkingen thread hebben. We hebben hier nu al een brutoloon topic, spaartopic, nettoloon topic, nu is er eentje bijgekomen van hoeveel verlofdagen je hebt. Allé, misschien ook maar eentje starten om te zien welk merk water uw baas voorziet als we toch zo fel aan het opsplitsen zijn.![]()

Ik denk dat er hier een nieuw lief zoeken en die topics starten om te kunnen selecteren. Mulan ofzo..Niet zozeer een ergernis maar aangezien we hier geen algemene opmerkingen thread hebben. We hebben hier nu al een brutoloon topic, spaartopic, nettoloon topic, nu is er eentje bijgekomen van hoeveel verlofdagen je hebt. Allé, misschien ook maar eentje starten om te zien welk merk water uw baas voorziet als we toch zo fel aan het opsplitsen zijn.![]()
zouden ze dan kiezen voor ene die veel thuis is of ene die altijd weg is...Ik denk dat er hier een nieuw lief zoeken en die topics starten om te kunnen selecteren. Mulan ofzo..

FAAAAAAGSDit doet me zo denken aan een aflevering van south park.
Waarom niet beide?zouden ze dan kiezen voor ene die veel thuis is of ene die altijd weg is...![]()
Als jij zegt als reden omdat het de wet is dan veronderstel ik dat jij dan ook nooit iets doet dat de wet overtreed.. 1km/h te vlug is de wet overtreden. Dan moet je niet afkomen met dat ik de wet mort volgen als je ze zelf niet altijd en overal volgt.Nie off-topic gaan nu hè![]()
Nen tijd geleden zat de nieuwe buur onder t raam van mijn dochter te staan slijpen aan een krel dat minder waard was dan een six-pack cola. Was em 't chappement er onderuit aan het zagen voor meer lawaai te kunnen maken en zaten ze daar me vier met ne zak chips en een sloef sigaretten op te staan gapen. Corona proof activiteitje zeker?Zo ben ik er vandaag ook een stuk of 2-3 tegen gekomen die al het lawaai dat nog in hunne versleten BMW zit uitpersen. Maar het niet gebruiken van pinkers is alles behalve exclusief voor autobestuurders hoor. Ik denk zelfs dat het bij motorrijders procentueel nog erger is aangezien voor een hoop van hun de baan eerder een slalomparcour is.