Vorig jaar 1 van mijn buren zo terechtgewezen.
Die zijn hond liep vaak los op straat.
Hij zat dan in zijn voortuintje te werken ofzo, die hond liep daar dan los rond (doodlopende straat).
Da beest was op zich braaf hé, die sprong op tegen de oude dames die dat beest niet tegen konden houden.
Die was nooit aan de lijn.
Op een avond hoor ik een hond blaffen onze rolluik vooraan was al af tegen de zon.
Er blaffen wel vaker honden in onze straat dus gaf er niet veel aandacht aan.
Het blaffen bleef duren en het klonk eigenlijk wel vrij dicht.
Toen klikte er iets in mijn hoofd, 1 van onze katten was naar buiten gegaan toen ik binnen was gekomen.
Die zat dus vooraan.
Ik ga kijken aan de voordeur en wat zie ik.
Die kerel zijn hond zat op onze oprit, tegen de garage te blaffen naar onze kat die doodsangsten aan het uitstaan was onder de auto.
Baasje van die hond stond op onze oprit achter zijn hond wat te lachen en zeker geen moeite aan het doen om zijn hond weg te halen.
Heb die kerel eens goed zijn vet gegeven, zo luid dat de hele buurt opeens buiten stond.
Mijn buren spreken er nog van, ze hebben mij nog nooit zo kwaad gezien.
Die kerel zijn hond heb ik nooit meer los op straat zien lopen.
Die zijn hond liep vaak los op straat.
Hij zat dan in zijn voortuintje te werken ofzo, die hond liep daar dan los rond (doodlopende straat).
Da beest was op zich braaf hé, die sprong op tegen de oude dames die dat beest niet tegen konden houden.
Die was nooit aan de lijn.
Op een avond hoor ik een hond blaffen onze rolluik vooraan was al af tegen de zon.
Er blaffen wel vaker honden in onze straat dus gaf er niet veel aandacht aan.
Het blaffen bleef duren en het klonk eigenlijk wel vrij dicht.
Toen klikte er iets in mijn hoofd, 1 van onze katten was naar buiten gegaan toen ik binnen was gekomen.
Die zat dus vooraan.
Ik ga kijken aan de voordeur en wat zie ik.
Die kerel zijn hond zat op onze oprit, tegen de garage te blaffen naar onze kat die doodsangsten aan het uitstaan was onder de auto.
Baasje van die hond stond op onze oprit achter zijn hond wat te lachen en zeker geen moeite aan het doen om zijn hond weg te halen.
Heb die kerel eens goed zijn vet gegeven, zo luid dat de hele buurt opeens buiten stond.
Mijn buren spreken er nog van, ze hebben mij nog nooit zo kwaad gezien.
Die kerel zijn hond heb ik nooit meer los op straat zien lopen.

. Baasje had zelfs geen leiband bij, dat was het ergerlijke.