Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrije Tijd & Lifestyle is begint meer en meer op de Joepie te lijken. Misschien toch eens tijd om al die seks en masturbatie gerichte topics ergens in hun eigen subforum te steken? :unsure:

Vrije Tijd & Lifestyle is begint meer en meer op de Joepie te lijken. Misschien toch eens tijd om al die seks en masturbatie gerichte topics ergens in hun eigen subforum te steken? :unsure:
Soms lijkt mij dat er ene gewoon kickt op bepaalde info en dan nog liefst op een klassiek forum. Misschien moet er inderdaad zoals in Discord een seksualiteit subforum komen, ik ben nu gaan piepen door je opmerking en weet weeral dingen die ik niet hoefde te weten.

Wat voor klotesite is tweedehand.be geworden zeg?

De eerste 15 - 20 hits zijn advertenties voor resellers. Die drijven de prijs natuurlijk omhoog op de gehele website. Vroeger kon je soms heel goede deals vinden voor hardware maar dat lijkt er door die klojo's helemaal uit. Bah.

Een 2de verkeersboete in de bus gekregen op evenveel weken.
Telkens minimaal.
Mijn ergernis is dat ik er elke dag passeer op die plaats en nu schrik heb om er nog te hebben :unsure: .

Zeker omdat Crystal een vrij speciale cartridge had.
Welke is de echte?

4ABAAE23-A8A9-442F-9E47-CF7BDB005DC4.jpeg

4F2A3EA6-AFC2-44D2-BE92-DB926F841B90.jpeg

FAA4B371-244F-4998-AF41-3388E6022808.jpeg

Vanop ons slaapkamer eerste verdiep kan je schoon in de auto's binnen kijken. Praktisch elke dag bij het openen of sluiten van de ramen van ons of 1 van de kinders kan je wel een zien passeren die bezig is op gsm. En de meeste auto's die passeren komen uit de wijk en zijn max 500m vertrokken van hun oprit, als je dan al op uw gsm moet zien of je al een bericht gehad hebt. 🙄
Nu was ik net weer de kinderen in bed aan het steken en ik zie een taxi passeren. 1 hand aan het stuur en met de andere hand: op zijn passagierszetel een kleine baby van een maand of 4 (schat ik zo, hij lag op zijn buik liggen en kon net hoofdje optillen) tegenhouden zodat die er niet afschoof. 🤬🤦

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan