D
Deleted member 611
Guest
Neen, dat ging niet, mijn oude was te dik.Kan je toch gewoon zelf knippen? Heb ik in het verleden ook gedaan met mijn simkaart. Kwam zelfs van een standaard sim toen ik dit deed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, dat ging niet, mijn oude was te dik.Kan je toch gewoon zelf knippen? Heb ik in het verleden ook gedaan met mijn simkaart. Kwam zelfs van een standaard sim toen ik dit deed.
Pakje werd hiernet toch geleverd, al goed dan toch...Ja jongens, die tadaam is idd niet van het makkelijkste qua bereikbaarheid, donderdag morgen besteld, en van hun 'voor 22 uur volgende dag geleverd' is alvast al niks in huis gekomen
Ik heb zelf nog geen enkele e-mail gekregen van hun na het plaatsen van mijn bestelling (waarvoor ik de nr van mijn identiteitskaart zelf moest opgeven omdat ik een abonnement aanga)
Ik vind da dus wel nu al zorgwekkend, ik ging het voor een maandje gebruiken en daarna terugsturen, maar die klantendienst via WhatsApp is ook niet alles, ik moest binnen de 24 uur iets laten weten als ik tegen dan niks heb vernomen van hunne kant. Volgens hun lag het aan een technisch probleem, da begint goed alvast...
Toch raar dat ik nog niks van mail heb gehad, want ik kan mij wel al inloggen bij tadaam, en heb een klantennummer enal, zeer vreemd

kga nog even wachten, denk ik. Kben toch veel bij de vriendin en dan in Temse doe ik het maar wat rustiger met online zijn.Laat mij raden: schoolverlaters?Ik heb de indruk dat ik in de doktersmallemolen ben gestapt. Elke keer weer een andere die naar iets anders gaat kijken. Kan ik niet gewoon in die machine die alles bekijkt? En maar pillen bijschrijven![]()
Nipt niet meer, piepjonge dokters wel. En bandwerk moeten ze doen, zodanig veel volk.Laat mij raden: schoolverlaters?
Samegvd, op 1 van die links in de Japanse WC draad geklikt, .... nu staat elk browser venster overal vol WC brillen met sproeiers.

Ik hoop maar dat dees in orde komtDoos nr. 1 is wel belangrijk he.
Pincode staat normaal op zo'n groen vierkant blad.
In principe is het easy setup. Modem in de pries en dan gewoon met uw apparaat verbinden en de code ingeven van op dat blad.
Anyway, bij mij hebben ze dus gewoon m'n modem gedactiveerd en abbo stopgezet want ik was al +6 maand niet actief in hun systeem. Nu moet ik die terugsturen en dan een nieuw abbo starten waarna ze me een nieuwe modem gaan sturen.kga nog even wachten, denk ik. Kben toch veel bij de vriendin en dan in Temse doe ik het maar wat rustiger met online zijn.

Wisselen? Ik heb al weken deze:gvd, op 1 van die links in de Japanse WC draad geklikt, .... nu staat elk browser venster overal vol WC brillen met sproeiers.
Is dat voor een vacature voor bejaardenverzorger?Wisselen? Ik heb al weken deze:
Geberit, ook wc'sIs dat voor een vacature voor bejaardenverzorger?

Ook oppassen dat ge geen 70 euro betaalt voor een repro cart.Ik wou 2de hands Pokémon Crystal kopen om mijn shadowbox met mijn 1st en 2nd gen games te voltooien. Maar blijkbaar vragen ze daar tegenwoordig zelfs 70+ euro voor.
Ik weet dat op een gegeven moment die games in prijs zijn verhoogd, maar 70+ euro voor cartridge only is toch echt wel te zot.
Gezien de ouderdom misschien enkel nog goed voor wisselstukken.Ik heb de indruk dat ik in de doktersmallemolen ben gestapt. Elke keer weer een andere die naar iets anders gaat kijken. Kan ik niet gewoon in die machine die alles bekijkt? En maar pillen bijschrijven![]()

Mr S vraagt of het mogelijk is de stukken te wisselen met de Claudia Schiffer collectie.Gezien de ouderdom misschien enkel nog goed voor wisselstukken.
![]()
Maar dat is een nog ouder 1970 modelleke.Mr S vraagt of het mogelijk is de stukken te wisselen met de Claudia Schiffer collectie.
Ja maar die carrosserie is van een ander niveau…Maar dat is een nog ouder 1970 modelleke.
*confused*
Wtf ik heb die nog liggenIk wou 2de hands Pokémon Crystal kopen om mijn shadowbox met mijn 1st en 2nd gen games te voltooien. Maar blijkbaar vragen ze daar tegenwoordig zelfs 70+ euro voor.
Ik weet dat op een gegeven moment die games in prijs zijn verhoogd, maar 70+ euro voor cartridge only is toch echt wel te zot.

Ik betwijfel nu wel dat die tegen die prijs verkocht raken want sommige staan er al sinds april opWtf ik heb die nog liggen![]()
mocht je er een normale prijs voor vragen moogt ge het altijd laten weten wel