Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja jongens, die tadaam is idd niet van het makkelijkste qua bereikbaarheid, donderdag morgen besteld, en van hun 'voor 22 uur volgende dag geleverd' is alvast al niks in huis gekomen

Ik heb zelf nog geen enkele e-mail gekregen van hun na het plaatsen van mijn bestelling (waarvoor ik de nr van mijn identiteitskaart zelf moest opgeven omdat ik een abonnement aanga)

Ik vind da dus wel nu al zorgwekkend, ik ging het voor een maandje gebruiken en daarna terugsturen, maar die klantendienst via WhatsApp is ook niet alles, ik moest binnen de 24 uur iets laten weten als ik tegen dan niks heb vernomen van hunne kant. Volgens hun lag het aan een technisch probleem, da begint goed alvast...

Toch raar dat ik nog niks van mail heb gehad, want ik kan mij wel al inloggen bij tadaam, en heb een klantennummer enal, zeer vreemd
Pakje werd hiernet toch geleverd, al goed dan toch...

@Tonerider ,weet jij hoe dit marcheert om dit up and running te krijgen? Ik las iets van een pin code ofzo... Is dit voor elk nieuw apparaat een code ofzo?

Edit, nieuwe ergernis : doos nummer #01 ontbreekt in de doos, gene modem dus...

:wallbash:

Laatst bewerkt:
Doos nr. 1 is wel belangrijk he. :p
Pincode staat normaal op zo'n groen vierkant blad.

In principe is het easy setup. Modem in de pries en dan gewoon met uw apparaat verbinden en de code ingeven van op dat blad.

Anyway, bij mij hebben ze dus gewoon m'n modem gedactiveerd en abbo stopgezet want ik was al +6 maand niet actief in hun systeem. Nu moet ik die terugsturen en dan een nieuw abbo starten waarna ze me een nieuwe modem gaan sturen. :p kga nog even wachten, denk ik. Kben toch veel bij de vriendin en dan in Temse doe ik het maar wat rustiger met online zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb de indruk dat ik in de doktersmallemolen ben gestapt. Elke keer weer een andere die naar iets anders gaat kijken. Kan ik niet gewoon in die machine die alles bekijkt? En maar pillen bijschrijven 🙁

Doos nr. 1 is wel belangrijk he. :p
Pincode staat normaal op zo'n groen vierkant blad.

In principe is het easy setup. Modem in de pries en dan gewoon met uw apparaat verbinden en de code ingeven van op dat blad.

Anyway, bij mij hebben ze dus gewoon m'n modem gedactiveerd en abbo stopgezet want ik was al +6 maand niet actief in hun systeem. Nu moet ik die terugsturen en dan een nieuw abbo starten waarna ze me een nieuwe modem gaan sturen. :p kga nog even wachten, denk ik. Kben toch veel bij de vriendin en dan in Temse doe ik het maar wat rustiger met online zijn.
Ik hoop maar dat dees in orde komt

Ik wou 2de hands Pokémon Crystal kopen om mijn shadowbox met mijn 1st en 2nd gen games te voltooien. Maar blijkbaar vragen ze daar tegenwoordig zelfs 70+ euro voor. :wtf:

Ik weet dat op een gegeven moment die games in prijs zijn verhoogd, maar 70+ euro voor cartridge only is toch echt wel te zot.

gvd, op 1 van die links in de Japanse WC draad geklikt, .... nu staat elk browser venster overal vol WC brillen met sproeiers.
Wisselen? Ik heb al weken deze:
Screenshot_20220820-134625.png

Ik wou 2de hands Pokémon Crystal kopen om mijn shadowbox met mijn 1st en 2nd gen games te voltooien. Maar blijkbaar vragen ze daar tegenwoordig zelfs 70+ euro voor. :wtf:

Ik weet dat op een gegeven moment die games in prijs zijn verhoogd, maar 70+ euro voor cartridge only is toch echt wel te zot.
Ook oppassen dat ge geen 70 euro betaalt voor een repro cart.

Wtf ik heb die nog liggen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan