pardal
Well-known member
Hoe doet men dat al zittend liggen te rijden?Mensen met een elektrische step die zonder helm en verlichting om 22h al zittend liggen te rijden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe doet men dat al zittend liggen te rijden?Mensen met een elektrische step die zonder helm en verlichting om 22h al zittend liggen te rijden.
gewoon in de goeie houding gaan staan en dat lukt welHoe doet men dat al zittend liggen te rijden?
Tenzij Gertje voor je is geweestEr zijn ergere dingen in het leven dan 's nachts aan K3 te moeten lekken.

En heb je er iets op gezegd?De pretentie van bepaalde mensen als ze zelf 100% in fout zijn
Situatie: Nieuwe buurtbewoner vraagt in facebookgroep (om 2u 's nachts) "ge zijt van x": Wie geeft er een feestje op een dinsdagnacht midden in een woonwijk, sommige mensen moeten seffes op om te werken"
Zelf weet ik goed genoeg wie het is (mijn achterburen), ik heb er hier al genoeg over geklaagd, ben er al gaan aanbellen en politie al voor gebeld de voorbije jaren. En om half 4 dinsdagnacht was het nog kabaal. Dus ik verwijs in mijn reactie - voorzichtig weliswaar - naar hen
NU komt het. De buren in kwestie reageren zelf
Beste nieuwste bewoner van straat x. Zelf wonen wij hier al 12jaar (WTF doet dit er toe, ge bouwt geen credits op met de jaren)
Wij hadden gisteren een feestje, het was laat en op een onorthodox uur waarvoor ik me wil veronschuldigen (Prima, applausje)
Maar, we wonen nu eenmaal in een dorp waar je rekening moet houden met buren en proberen dat ook te doen. Helaas spijtig dat jullie langs jullie kant niet een beetje verdraagzamer zijn"
WTF!? Welk stuk pretentie zijt ge wel nie als ge vind dat uw buren maar verdraagzamer moeten zijn omwille van uw feestje op een dinsdagnacht
En dan nog onderaan: "we zullen er proberen op te letten" (Yeah right) "maar ik vind het vooral jammer dat onze nieuwe buurvrouw dit meteen in een facebookgroep zet van het ganse dorp" (zijt gvd blij dat ze politie niet heeft gebeld, en wat moest ze doen ? 2 straten afwandelen om te horen uit welke tuin het kabaal exact kwam)
Mannekes toch, kutvolk.

In de praktijk denk ik dat je vooral de uitspraak over "arguing over the internet" gaat bekrachtigd worden. Als ik mensen zie discussiëren op facebook heb ik geen zin mij daartussen te gooien.En heb je er iets op gezegd?
Ik hoop ooit zo eens iets te ontketenen.
Wij hebben mensen in de straat wonen die veel lawaai maken maar iedereen heeft daar precies schrik van.
De oudere mensen in onze straat durven zeker niet te klagen.
In u geval, stel u voor.
Je reageert daarop met het feit dat ze vaker dergelijk nachtlawaai veroorzaken en dat er al politie is geweest daarvoor.
En dat je het jammer vind dat ze gene rekening houden met de nachtrust van hun buren.
En dan zijn er mss andere buren die u dan bijstaan en op den duur is het heel de buurt tegen die 2 die denken dat de nulmeridiaan door hun gat loopt.
Vanaf dan weet heel de buurt hoe er over die 2 mensen gedacht wordt en dat ze niet de enige zijn.
En dan kunt ge om de beurt naar de flikken bellen om te klagen over nachtlawaai.
Dat noem ik pas verbondenheid, samen den buur haten
E
Mooie screenshot ook.![]()
#Kiezendebedelaars

Nee, hij / zij zei geen € 4000, dus € 3999 is geen probleem.![]()
#Kiezendebedelaars

Napoleon leefde ook maar paar jaar terug. En keizer Nero was ook maar enkele eeuwen.Ook Irene Marry Wetton, die in de reeks in de huid van Rose kroop, kwam enkele jaren geleden al om het leven. Zij stierf op 10 november 1998.

Zo lang mensen er op klikken is de gazet content. Imo is de media net zoals al de rest geworden, voor geld danst de beer.https://www.hln.be/showbizz/schone-...son-overleden-op-91-jarige-leeftijd~a7fdcc10/
Zo moeilijk is het dus tegenwoordig om artikels te schrijven die beetje op iets trekken. De laatste 2 zinnen in het artikel:
Napoleon leefde ook maar paar jaar terug. En keizer Nero was ook maar enkele eeuwen.![]()
Das ook een spreekwoord van enkele jaren terug.Zo lang mensen er op klikken is de gazet content. Imo is de media net zoals al de rest geworden, voor geld danst de beer.
@nixie @SylverscytheIk vind beiden fout eerlijk gezegd,
gewoon ter plaatse aanbellen en vragen om wat stiller te zetten, en kous is af.
(of zou het toch moeten zijn. in elk geval is dat de eerste normale stap)
meteen publiek op FB gaan klagen is zo..... not done.
wij hebben ooit ook zo'n buur gehad; subtiel een briefje in de bus gestoken bij hem, met verwijzing dat alle buren er last van hebben, en is nooit meer voorgevallen.