Tonerider
Well-known member
bij flauwvallen ziet ge meestal wel wat bleekskesIk denk niet dat ze nood had aan make-up.
======
eigen ergernis: vandaag testen moeten doen in het ziekenhuis omdat mijn broer longqt heeft (hartziekte) en dan is er kans dat ik het ook heb. Dus echo gehad, cardiogram en fietstest. Blijkt dat mijn hart prima in orde is en de dokter was zelfs verbaasd dat ik een prima basisconditie heb voor iemand die totaal niet sport en voor zijn werk 8u op zijn gat zit. Maar omdat het genetisch is, ga ik dus toch nog meer onderzoeken moeten. Een dag met een holteronderzoek (electroden op de borstkas en zo 24u rondlopen met een bakske dat uw hartritme registreert) en dan binnen enkele maanden nog eens een bloedonderzoek in het UZ waarbij ge minstens een maand moet wachten op de resultaten. Ik weet dat ik blij moet zijn dat ze het grondig doen en we ook in een land leven waar het u geen arm en been kost om dat allemaal te laten onderzoeken, maar pfff, khad toch gehoopt dat het na vandaag al volledig uitgesloten was dat ik het ook heb.

Eens ge uitwijst hoe onzinnig dat excuus is, zijn ze natuurlijk nog meer in hun gat gebeten omdat iemand hun onzin uitwijst.