Met wat geluk is je dochter content met een lidkaart van de bibliotheek en zit ze liever in een hoekje met een boekje.Alright, nooit naar Plopsaqua gaan. Begrepen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met wat geluk is je dochter content met een lidkaart van de bibliotheek en zit ze liever in een hoekje met een boekje.Alright, nooit naar Plopsaqua gaan. Begrepen.

Ik droom hier ook stiekem vanMet wat geluk is je dochter content met een lidkaart van de bibliotheek en zit ze liever in een hoekje met een boekje.![]()
Ik wist niet dat er in België alleen maar witte kindjes ter wereld komen...Ik denk toch echt dat iedereen die geboren en opgegroeid is in ons land weet hoe die kleedkotjes werken, niet? Dus ja, als die mens, met een donkere kleur, dat dan duidelijk niet weet, dan leg ik hem dat, vriendelijk, uit. Hoezo, vooroordelen? Hoezo, razen?
Marketing genieën bij Plopsa ontdekken dan eerder de 'slow amusement pass' en vragen dan een surplus voor een zen waiting experience.Dan maken ze een fast-fast pass systeem voor het dubbel van het geld.
Hama ge gaat toch niet een wachtrij gaan staan als een ordinaire mens heNu ben je gewoon een fast spast als je daar je geld aan geeft.
Nu ben je gewoon een fast spast als je daar je geld aan geeft.
Een échte BG'er heeft toch gewoon zijn eigen achtbaan in de tuin staan?Je bent vergeten dat we op BG zijn. Extravagantie is standaard.
Of huurt het park af voor zichzelf.Een échte BG'er heeft toch gewoon zijn eigen achtbaan in de tuin staan?
Aan 18 maand voor de eerste keer met de dochter naar de bib geweest, 2u later huilend moeten wegslepen van de bib... Ik ben nog niet durven terugkeren, maar staat wel nog op de planning!Ik droom hier ook stiekem van
Allez, dat onze dochter zo wordt - niet die van Avondland

Ook heb ik altijd 'gele' ringen ter hoogte van de oksels na 2 maanden. Ik koop dan nieuwe. Is dat van zweten of deo?
Edit: gele ringen bij witte shirts
Beetje flauwe en onzinnige opmerking.Ik wist niet dat er in België alleen maar witte kindjes ter wereld komen...
Je mag daar ook boeken uitlenen en meenemen naar huis hé...Aan 18 maand voor de eerste keer met de dochter naar de bib geweest, 2u later huilend moeten wegslepen van de bib... Ik ben nog niet durven terugkeren, maar staat wel nog op de planning!![]()

Maar dat wou ze dus niet! Spelen, rondlopen, boekjes tonen en terug wegleggen,...Je mag daar ook boeken uitlenen en meenemen naar huis hé...![]()

Hoewel ik niet de beste band met mijn ouders heb, ga ik ze wel altijd dankbaar zijn dat ze hun liefde voor lezen aan mij hebben doorgegeven. Wekelijkse bezoeken aan de bibliotheek, en mij vooral zelf laten ontdekken wat ik graag las (ook al nam ik dan soms eens boeken mee die veel te moeilijk waren en waarvan ik dan maar deed alsof ik ze begrepen had) waren daarin doorslaggevend.Ik droom hier ook stiekem van
Allez, dat onze dochter zo wordt - niet die van Avondland
Hier ook zo! Wekelijks met de papa naar de bib, hij liet me vanaf het 5de leerjaar ook boeken kiezen van bij de volwassenen, ik pikte toen ook de Stephen Kings in die we thuis hadden staan,...Hoewel ik niet de beste band met mijn ouders heb, ga ik ze wel altijd dankbaar zijn dat ze hun liefde voor lezen aan mij hebben doorgegeven. Wekelijkse bezoeken aan de bibliotheek, en mij vooral zelf laten ontdekken wat ik graag las (ook al nam ik dan soms eens boeken mee die veel te moeilijk waren en waarvan ik dan meer deed alsof ik ze begrepen had) waren daarin doorslaggevend.
Je kan de hobbies van je kinderen niet bepalen, maar ik denk dat je als ouder wel kan zorgen dat lezen niet van jongs af aan wordt aanzien als louter een saai taakje dat ze voor school moeten doen, maar iets dat een ontspannende en verrijkende hobby kan zijn.

Toen ik student was heb ik ook eens zo'n hangry mom voor mij gehad. Die kwam wekelijks in dat restaurant en heeft na haar onbeleefd gedoe toen een lifetimeverbod gekregenDoet me denken aan die keer dat we naar plopsaland geweest zijn en mijn vrouw een hangry rage had tegen zo een jobstudent.
Ze had honger en daar stond dan een immense rij. Bon we betalen veel te veel geld voor een slappe hamburger en ze vraagt een cola zero. Krijgt ze een gewone cola die helemaal warm was. Ze zei dan dat het geen probleem was dat hij gemist was maar dat ze niet zoveel gaat betalen voor een warme cola.
Zegt die gast "ja anders moet je naar daar gaan voor een koude" waar ook een hele rij stond. Mijn hangry vrouw: "wablieft? Neen, jij gaat nu naar daar gaan en een koude cola halen!" ik heb nog nooit zo rap iemand zien lopen achter een cola.
Na het eten haal ik een ijsje en hij rekent me teveel aan waarop ik zeg dat het niet klopt. Dan wou hij beginnen discussiëren daarover waarop ik zei:" OK geen probleem, ik haal er even mijn vrouw bij van de warme cola". De discussie was onmiddellijk afgelopen![]()
Toen was het opeens minder, is haar zelfs nog komen excuseren in de hoop nog te mogen komen, maar lifetimeverbod bleef overeind.