Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk toch echt dat iedereen die geboren en opgegroeid is in ons land weet hoe die kleedkotjes werken, niet? Dus ja, als die mens, met een donkere kleur, dat dan duidelijk niet weet, dan leg ik hem dat, vriendelijk, uit. Hoezo, vooroordelen? Hoezo, razen?
Ik wist niet dat er in België alleen maar witte kindjes ter wereld komen...

Ik droom hier ook stiekem van :LOL:

Allez, dat onze dochter zo wordt - niet die van Avondland
Aan 18 maand voor de eerste keer met de dochter naar de bib geweest, 2u later huilend moeten wegslepen van de bib... Ik ben nog niet durven terugkeren, maar staat wel nog op de planning! 😁

Doet me denken aan die keer dat we naar plopsaland geweest zijn en mijn vrouw een hangry rage had tegen zo een jobstudent.

Ze had honger en daar stond dan een immense rij. Bon we betalen veel te veel geld voor een slappe hamburger en ze vraagt een cola zero. Krijgt ze een gewone cola die helemaal warm was. Ze zei dan dat het geen probleem was dat hij gemist was maar dat ze niet zoveel gaat betalen voor een warme cola.

Zegt die gast "ja anders moet je naar daar gaan voor een koude" waar ook een hele rij stond. Mijn hangry vrouw: "wablieft? Neen, jij gaat nu naar daar gaan en een koude cola halen!" ik heb nog nooit zo rap iemand zien lopen achter een cola.

Na het eten haal ik een ijsje en hij rekent me teveel aan waarop ik zeg dat het niet klopt. Dan wou hij beginnen discussiëren daarover waarop ik zei:" OK geen probleem, ik haal er even mijn vrouw bij van de warme cola". De discussie was onmiddellijk afgelopen 😂😂😂

Ik droom hier ook stiekem van :LOL:

Allez, dat onze dochter zo wordt - niet die van Avondland
Hoewel ik niet de beste band met mijn ouders heb, ga ik ze wel altijd dankbaar zijn dat ze hun liefde voor lezen aan mij hebben doorgegeven. Wekelijkse bezoeken aan de bibliotheek, en mij vooral zelf laten ontdekken wat ik graag las (ook al nam ik dan soms eens boeken mee die veel te moeilijk waren en waarvan ik dan maar deed alsof ik ze begrepen had) waren daarin doorslaggevend.

Je kan de hobbies van je kinderen niet bepalen, maar ik denk dat je als ouder wel kan zorgen dat lezen niet van jongs af aan wordt aanzien als louter een saai taakje dat ze voor school moeten doen, maar iets dat een ontspannende en verrijkende hobby kan zijn.

Hoewel ik niet de beste band met mijn ouders heb, ga ik ze wel altijd dankbaar zijn dat ze hun liefde voor lezen aan mij hebben doorgegeven. Wekelijkse bezoeken aan de bibliotheek, en mij vooral zelf laten ontdekken wat ik graag las (ook al nam ik dan soms eens boeken mee die veel te moeilijk waren en waarvan ik dan meer deed alsof ik ze begrepen had) waren daarin doorslaggevend.

Je kan de hobbies van je kinderen niet bepalen, maar ik denk dat je als ouder wel kan zorgen dat lezen niet van jongs af aan wordt aanzien als louter een saai taakje dat ze voor school moeten doen, maar iets dat een ontspannende en verrijkende hobby kan zijn.
Hier ook zo! Wekelijks met de papa naar de bib, hij liet me vanaf het 5de leerjaar ook boeken kiezen van bij de volwassenen, ik pikte toen ook de Stephen Kings in die we thuis hadden staan,...
De dochter heeft ook haar eigen boekenrek en elke avond kiest ze welk verhaaltje ik moet voorlezen. Heerlijk! 😍

Youtube video's en de reclame tegenwoordig is echt om te huilen. Video van 20 minuten begint met reclame van 15 seconden die je niet kan skippen, gevolgd door reclame van 15 seconden die je pas na 5 seconden kan skippen. Ik spoel vervolgens door naar het stuk dat ik moet zien in de video. Opnieuw de reclame van 15 seconden die ik in het begin kreeg en dus niet kan skippen.
WTF man.

Doet me denken aan die keer dat we naar plopsaland geweest zijn en mijn vrouw een hangry rage had tegen zo een jobstudent.

Ze had honger en daar stond dan een immense rij. Bon we betalen veel te veel geld voor een slappe hamburger en ze vraagt een cola zero. Krijgt ze een gewone cola die helemaal warm was. Ze zei dan dat het geen probleem was dat hij gemist was maar dat ze niet zoveel gaat betalen voor een warme cola.

Zegt die gast "ja anders moet je naar daar gaan voor een koude" waar ook een hele rij stond. Mijn hangry vrouw: "wablieft? Neen, jij gaat nu naar daar gaan en een koude cola halen!" ik heb nog nooit zo rap iemand zien lopen achter een cola.

Na het eten haal ik een ijsje en hij rekent me teveel aan waarop ik zeg dat het niet klopt. Dan wou hij beginnen discussiëren daarover waarop ik zei:" OK geen probleem, ik haal er even mijn vrouw bij van de warme cola". De discussie was onmiddellijk afgelopen 😂😂😂
Toen ik student was heb ik ook eens zo'n hangry mom voor mij gehad. Die kwam wekelijks in dat restaurant en heeft na haar onbeleefd gedoe toen een lifetimeverbod gekregen :ROFLMAO: Toen was het opeens minder, is haar zelfs nog komen excuseren in de hoop nog te mogen komen, maar lifetimeverbod bleef overeind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan