Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Ja ik stond er ook wel van versteld dat hij die niet kent..Omg, nog niet gezien dan? Cultuurbarbaar!!!
Stevige film wel vind ik
Tenzij @Chill Panda geboortejaar 2004 heeft of zo ergens?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik stond er ook wel van versteld dat hij die niet kent..Omg, nog niet gezien dan? Cultuurbarbaar!!!
Stevige film wel vind ik
Was Sammeke Gooris er gisteren toevallig bij?3de dag op 4 dagen dat er hier D-list slagerzangers bijna in onze tuin staan te zingen.![]()

Gisteren was net de enige dag zonder slagermuziek.Was Sammeke Gooris er gisteren toevallig bij?![]()

Slagerop.3de dag op 4 dagen dat er hier D-list slagerzangers bijna in onze tuin staan te zingen.![]()

Ah okay, dan zijn er nog plaatsen waar ze dit weekend 4 dagen feestenGisteren was net de enige dag zonder slagermuziek.![]()

Akkoord hoor, ik zou ook niet zo te werk gaan, ik vind een persoonlijk contact altijd beter.Mensen met vragen standaard doorsturen naar een invulformulier toch ook?
Het is voor sommigen HET middel om een standaard database aan te leggen om mensen ongewenst te stalken. De klant mag niet meer bepalen wat interessant is voor de klant, de makelaar zal het wel bepalen.
Zelfs de A-listers trekken vaak echt op geen fluit.3de dag op 4 dagen dat er hier D-list slagerzangers bijna in onze tuin staan te zingen.![]()
Mee eens.Maar wanneer je enkel maar vraagt "kan u per kerende uw telefoonnr bezorgen aub, zodat wij u persoonlijk kunnen contacteren en reeds antwoorden op uw vragen" en het contact zegt "fuck it, laat mij gerust", dan denk ik niet dat dat contact echt de moeite waard is.

Omg, nog niet gezien dan? Cultuurbarbaar!!!
Stevige film wel vind ik
Ik ken die vaag door waarschijnlijk ooit flarden gezien te hebben, maar nog nooit bewust gezien.Ja ik stond er ook wel van versteld dat hij die niet kent..
Tenzij @Chill Panda geboortejaar 2004 heeft of zo ergens?
Ach, @Chill Panda er is zo véél dat men nooit bewust ziet…Ik ken die vaag door waarschijnlijk ooit flarden gezien te hebben, maar nog nooit bewust gezien.
Ik heb daar zelfs nog nooit van gehoord. Het zijn maar films ze mensen.Ik ken die vaag door waarschijnlijk ooit flarden gezien te hebben, maar nog nooit bewust gezien.
Ik zou nochtans zo in slaap kunnen vallen. Je wordt zo loom van dit weer.De afkoeling mag gaan beginnen, 28 graden hier binnen en 29/30 op de slaapkamer. Begin het stillekes aan beu te worden en deftig slapen zit er niet meer in. Maar voor mijn regio geven ze vanaf woensdag toch max 24 en dagen erna 22![]()
Er is er ene die zich Bandiet noemt, ik durf niet.Slagerop.
![]()
Mja hier ook al meerdere versies van Leef, Laat de Zon in je Hart, Dit is wat mijn mama zei, Heb je even voor mij en consoorten horen passeren. Nu is het Soldiers of Love bijvoorbeeld.Zelfs de A-listers trekken vaak echt op geen fluit.
Gisteren in het dorp hiernaast was het een jaarlijks feest met verschillende podia, ons gasten wilden per sé Camille zien.
Mannekes lief zeg, dat is dan dus "de vedette van deze zomer"? Heeft 4 of 5 eigen liedjes gezongen waarvan dan nog 2 keer haar hit Vuurwerk en voor de rest wat covers ertussen. Ik snap niet dat ge, wanneer ge dan toch de vedette van het jaar zijt en ge een paar duizend euro voor 3 kwartier op te treden krijgt, ge niet eens de moeite kunt om eens een paar dagen met pakweg Regi of Miguel Wiels de studio in te duiken om op zijn minst die 45 minuten te kunnen vullen met eigen nummers.
En het ergste vanalles, die zong bij zowat de helft van de nummers zo vals als een kat en compleet ernaast.
Mannekes zeg, bewijst nog maar eens dat populair zijn bij de jeugd door social media ed belangrijker is om het echt te maken dan gewoon talent en kunde.
Ouwezakmodus out.
De basisvragen die ik altijd eerst stel zijn het plan (om de indeling van de woning te kunnen visualiseren), het epc rapport, de inhoud van de waterput en meer van dergelijke vragen.Sommige vragen zijn misschien gemakkelijker om telefonisch te bespreken?
Is dat echt zo?Bah, kandidaten in overvloed. Dat is het probleem. Daarom kunnen ze wat nonchalant zijn. Dus antwoord op mail, nada. En terug bellen als je belt en je nr opgeeft doen ze ook al niet snel meer, tenzij het al een lopende zaak is.
Vantegenwoordig wil m'n je nu ook al screenen op voorhand, t'is meer solliciteren geworden om een te huis bezoeken of whatever.
Echt? Zie hierboven.Het enige dat die mannen nog interesseert is hun commissie binnenhalen, het verkoopt zichzelf toch en boven de prijs, waarom nog moeite doen dan?
De dokters van Idewe waar ik bij geweest ben waren toch altijd heel vriendelijk.Dokters van wacht, wat een bende ongeïnteresseerde, uit de hoogte, arrogante ***** zijn me dat.
De paar keer dat we er naartoe gingen, telkens met een hap en ne snauw.
Nog erger dan die dokters van bij Idewe in de tijd!
Dat is toch ook al fameus geminderd de voorbije maanden hoor. Ik zie tegenwoordig meer en meer panden met een nieuwe, lagere prijs verschijnen dan dat ze er enkele maanden geleden opstonden.Het enige dat die mannen nog interesseert is hun commissie binnenhalen, het verkoopt zichzelf toch en boven de prijs, waarom nog moeite doen dan?
Ik zou zot worden.Er is er ene die zich Bandiet noemt, ik durf niet.
Mja hier ook al meerdere versies van Leef, Laat de Zon in je Hart, Dit is wat mijn mama zei, Heb je even voor mij en consoorten horen passeren. Nu is het Soldiers of Love bijvoorbeeld.