Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen met vragen standaard doorsturen naar een invulformulier toch ook? 🤔
Het is voor sommigen HET middel om een standaard database aan te leggen om mensen ongewenst te stalken. De klant mag niet meer bepalen wat interessant is voor de klant, de makelaar zal het wel bepalen.
Akkoord hoor, ik zou ook niet zo te werk gaan, ik vind een persoonlijk contact altijd beter.

Bij ons willen ze ook mails naar klanten automatisch laten verlopen, standaard antwoorden die automatisch gegenereerd worden, maar ik ben daar resoluut tegen.

Maar wanneer je enkel maar vraagt "kan u per kerende uw telefoonnr bezorgen aub, zodat wij u persoonlijk kunnen contacteren en reeds antwoorden op uw vragen" en het contact zegt "fuck it, laat mij gerust", dan denk ik niet dat dat contact echt de moeite waard is.

3de dag op 4 dagen dat er hier D-list slagerzangers bijna in onze tuin staan te zingen. :sop:
Zelfs de A-listers trekken vaak echt op geen fluit.

Gisteren in het dorp hiernaast was het een jaarlijks feest met verschillende podia, ons gasten wilden per sé Camille zien.

Mannekes lief zeg, dat is dan dus "de vedette van deze zomer"? Heeft 4 of 5 eigen liedjes gezongen waarvan dan nog 2 keer haar hit Vuurwerk en voor de rest wat covers ertussen. Ik snap niet dat ge, wanneer ge dan toch de vedette van het jaar zijt en ge een paar duizend euro voor 3 kwartier op te treden krijgt, ge niet eens de moeite kunt om eens een paar dagen met pakweg Regi of Miguel Wiels de studio in te duiken om op zijn minst die 45 minuten te kunnen vullen met eigen nummers.

En het ergste vanalles, die zong bij zowat de helft van de nummers zo vals als een kat en compleet ernaast.

Mannekes zeg, bewijst nog maar eens dat populair zijn bij de jeugd door social media ed belangrijker is om het echt te maken dan gewoon talent en kunde.

Ouwezakmodus out.

Maar wanneer je enkel maar vraagt "kan u per kerende uw telefoonnr bezorgen aub, zodat wij u persoonlijk kunnen contacteren en reeds antwoorden op uw vragen" en het contact zegt "fuck it, laat mij gerust", dan denk ik niet dat dat contact echt de moeite waard is.
Mee eens. 😉

Waar ik helemaal de kriebels van krijg, is dat je specifiek kan aangeven wanneer je wenst gebeld te worden (met tijdsslots van enkele uren) en ze daar dan niet naar kijken.
Vb bij KBC expliciet "enkel in de voormiddag" aangeduid. Krijg ik telefoon om 18u30, terwijl mijn kleuter net een crisiske aan het krijgen was.
"Goeiedag mevrouw Mulan, met Isabelle van KBC, u had gevraagd om even..."
"Ja, in de VOORmiddag idd, denkt u ècht dat we met de bleirende sirene op de achtergrond een gesprek kunnen voeren?!?"

Ik ken die vaag door waarschijnlijk ooit flarden gezien te hebben, maar nog nooit bewust gezien.
Ach, @Chill Panda er is zo véél dat men nooit bewust ziet…
giphy.gif

Het is alsof ze de dag dat het wat koeler moet worden elke keer een dag verder opschuiven, al hoor ik nu wel wat rommelen in de verte, en nu is elke cijfer onder de 25° van de volgende week al weer foetsie.

De afkoeling mag gaan beginnen, 28 graden hier binnen en 29/30 op de slaapkamer. Begin het stillekes aan beu te worden en deftig slapen zit er niet meer in. Maar voor mijn regio geven ze vanaf woensdag toch max 24 en dagen erna 22 🤞

De afkoeling mag gaan beginnen, 28 graden hier binnen en 29/30 op de slaapkamer. Begin het stillekes aan beu te worden en deftig slapen zit er niet meer in. Maar voor mijn regio geven ze vanaf woensdag toch max 24 en dagen erna 22 🤞
Ik zou nochtans zo in slaap kunnen vallen. Je wordt zo loom van dit weer.

Er is er ene die zich Bandiet noemt, ik durf niet.
Zelfs de A-listers trekken vaak echt op geen fluit.

Gisteren in het dorp hiernaast was het een jaarlijks feest met verschillende podia, ons gasten wilden per sé Camille zien.

Mannekes lief zeg, dat is dan dus "de vedette van deze zomer"? Heeft 4 of 5 eigen liedjes gezongen waarvan dan nog 2 keer haar hit Vuurwerk en voor de rest wat covers ertussen. Ik snap niet dat ge, wanneer ge dan toch de vedette van het jaar zijt en ge een paar duizend euro voor 3 kwartier op te treden krijgt, ge niet eens de moeite kunt om eens een paar dagen met pakweg Regi of Miguel Wiels de studio in te duiken om op zijn minst die 45 minuten te kunnen vullen met eigen nummers.

En het ergste vanalles, die zong bij zowat de helft van de nummers zo vals als een kat en compleet ernaast.

Mannekes zeg, bewijst nog maar eens dat populair zijn bij de jeugd door social media ed belangrijker is om het echt te maken dan gewoon talent en kunde.

Ouwezakmodus out.
Mja hier ook al meerdere versies van Leef, Laat de Zon in je Hart, Dit is wat mijn mama zei, Heb je even voor mij en consoorten horen passeren. Nu is het Soldiers of Love bijvoorbeeld.

Sommige vragen zijn misschien gemakkelijker om telefonisch te bespreken?
De basisvragen die ik altijd eerst stel zijn het plan (om de indeling van de woning te kunnen visualiseren), het epc rapport, de inhoud van de waterput en meer van dergelijke vragen.
Dingen die bij heel wat immokantoren gewoon ineens op de website staan en waar je dus niet moet naar gaan zitten vragen.
Dat zijn toch allemaal zaken waarvoor een telefonisch contact totaal overbodig is.
Bah, kandidaten in overvloed. Dat is het probleem. Daarom kunnen ze wat nonchalant zijn. Dus antwoord op mail, nada. En terug bellen als je belt en je nr opgeeft doen ze ook al niet snel meer, tenzij het al een lopende zaak is.
Vantegenwoordig wil m'n je nu ook al screenen op voorhand, t'is meer solliciteren geworden om een te huis bezoeken of whatever.
Is dat echt zo?
Raar dat heel wat panden dan zo lang te koop staan en vaak via meerdere kantoren (na elkaar, bijna nooit tegelijk) aangeboden worden voor ze effectief ook verkocht worden.
Het enige dat die mannen nog interesseert is hun commissie binnenhalen, het verkoopt zichzelf toch en boven de prijs, waarom nog moeite doen dan?
Echt? Zie hierboven.

Dokters van wacht, wat een bende ongeïnteresseerde, uit de hoogte, arrogante ***** zijn me dat.
De paar keer dat we er naartoe gingen, telkens met een hap en ne snauw.
Nog erger dan die dokters van bij Idewe in de tijd!
De dokters van Idewe waar ik bij geweest ben waren toch altijd heel vriendelijk.

Het enige dat die mannen nog interesseert is hun commissie binnenhalen, het verkoopt zichzelf toch en boven de prijs, waarom nog moeite doen dan?
Dat is toch ook al fameus geminderd de voorbije maanden hoor. Ik zie tegenwoordig meer en meer panden met een nieuwe, lagere prijs verschijnen dan dat ze er enkele maanden geleden opstonden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan