Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het debiele gedrag van wappies, klimaatontkenners en "niet mijn regering" mensen. Met de beste wil van de wereld maar ik kan er echt minder en minder mee omgaan. Meer nog, dat begint mij echt zo zwaar de keel uit te hangen dat ik er agressief van wordt en bang ben dat ik vroeg of laat door het lint zal gaan. Het lukt me echt niet meer om dat gewoon los te laten.
Ik ben daarin gelaten (in het dagelijks leven toch). Er zijn sowieso maar weinig mensen waarmee ik een diepgaand gesprek wil voeren over dat soort topics (ook politiek), en ik laat het zeker passeren als ze de "speciale" toer opgaan.

Het debiele gedrag van wappies, klimaatontkenners en "niet mijn regering" mensen. Met de beste wil van de wereld maar ik kan er echt minder en minder mee omgaan. Meer nog, dat begint mij echt zo zwaar de keel uit te hangen dat ik er agressief van wordt en bang ben dat ik vroeg of laat door het lint zal gaan. Het lukt me echt niet meer om dat gewoon los te laten.
Een absolute ergernis van mij ook. Ze negeren is de beste oplsossing, als je me kan vertellen hoe ik dat moet doen, wil ik het altijd van je horen.

Een absolute ergernis van mij ook. Ze negeren is de beste oplsossing, als je me kan vertellen hoe ik dat moet doen, wil ik het altijd van je horen.
Mja en als je dan eens effectief zegt dat het kippen zijn dan ben je degene die niet beleefd is, niet tolerant is, etc

Heb die discussie hier ook vaak thuis, vriendin vindt dat ik dat soort mensen niet gewoon idioten mag noemen waar de kinderen dat horen. Maar ik vertik hen te laten geloven dat dat soort 'meningen' waarde heeft.

Mja en als je dan eens effectief zegt dat het kippen zijn dan ben je degene die niet beleefd is, niet tolerant is, etc

Heb die discussie hier ook vaak thuis, vriendin vindt dat ik dat soort mensen niet gewoon idioten mag noemen waar de kinderen dat horen. Maar ik vertik hen te laten geloven dat dat soort 'meningen' waarde heeft.
Als je jezelf op die manier buiten de samenleving zet moet je in mijn ogen geen respect van die samenleving verwachten.

Ik noem ze goudvissen :cool:

Niets moet. Veel kan ook morgen, of overmorgen. en je hebt nu een excuus om niets te doen. Zalig toch?
Always look at the bright side of life
Ja maar nu was ik eens een paar dagen thuis. En het is hier een varkenstal in huis. En morgen, of overmorgen komt het er weer niets van om op te ruimen, want dan ben ik weer aan het werk.

Hoe vaak ga ik me nog laten vangen aan deze thread: https://www.beyondgaming.be/threads/staking-thread.11024/

Elke keer die in het overzicht staat, denk ik "oei staking, toch eventjes checken dat mijn trein niet geïmpacteerd is" om dan telkens een paar seconden erg in de war te zijn tot dat onbehaaglijke gevoel neerdaalt van "nee brein, niet weer". :angry:
Same here, nu goed ik ben misschien geen referentie aangezien ik de eerste maanden van BG mij bij die "metaaldraad" ook afvroeg wat er nu zo interessant kon zijn aan ijzerdraad dat die altijd opdook bij latest posts.

Kijktip:
TELEMMGLPICT000155681471_1_trans_NvBQzQNjv4BqHaZ8JMGQ_nOZ1URPL9FaE8iZ_6TH--rKxBA8mEVjkI4.jpeg
Kijktip zonder filmtitel. Mijn ergernis van de dag. 😡

Toch raar dat andere makelaars in de regio probleemloos kunnen sturen: "Hey Mulan, zou dinsdag de 16de om 9u30 passen voor jou? Wil je via kerende bevestigen en je gsm - nummer doorgeven mocht er iets tussen komen, wil ik je graag kunnen bereiken. Bedankt! Makelaar X"

Niet toevallig een groot kantoor met een "CEO" die met zijn smoel al eens graag in de media verschijnt die daar dus niet aan mee doet. Nee hoor, je krijgt gewoon een mail terug met "gelieve het invulformulier te gebruiken dat je niet kan verzenden zonder eerst al je info -nog net niet je pincode en slipmaat- in te vullen. Ciaokes!"
Awel ja, ze vragen dan toch ook op zijn minst uw tel nr? Gewoon puur via mail, zonder verdere gegevens en info een bezichtiging vastleggen getuigt voor mij toch van slecht time-management en slechte werking.

Niets mag evident zijn. Er moeten altijd problemen gemaakt worden. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat moet je met het mes tussen de tanden door het leven. Eén moment van onoplettendheid en er wordt van jou geprofiteerd.
Bizar, ik heb dat gevoel niet en leef absoluut niet zo, en ondervind daar geen negatieve gevolgen van. Bizar bizar bizar.

Denk in uzelf "ze morgen confronteren is ook ok". Win-win, want ge vermijdt de confrontatie en ge bevredigt uw uitstelgedrag 👌.

Niet nodig, ik heb al duizenden John Camion en Claude Zac accounts rondzwerven.

Awel ja, ze vragen dan toch ook op zijn minst uw tel nr? Gewoon puur via mail, zonder verdere gegevens en info een bezichtiging vastleggen getuigt voor mij toch van slecht time-management en slechte werking.
Mensen met vragen standaard doorsturen naar een invulformulier toch ook? 🤔
Het is voor sommigen HET middel om een standaard database aan te leggen om mensen ongewenst te stalken. De klant mag niet meer bepalen wat interessant is voor de klant, de makelaar zal het wel bepalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan