Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet bang dat uw haag zal "verbranden" met zo'n grote hitte?
Ik moest enkel nog de buitenzijde van de noordkant doen, buiten 's morgens vroeg ziet die geen zon. Ik had liever nog gewacht, maar die kant grenst aan een veld dat nog maar een week geleden is geoogst en maandag zaaien ze opnieuw, dus had geen keuze. Heb ze wel iets dikker gelaten dan normaal.
De haag aan de zuidkant heb ik als enige stuk nog niet gedaan en dat gaat toch niet gebeuren voor het eens deftig regent.

De loonwerker gaat er wel wat vette of water aan geven als ze dreigt te droog te komen. :p

Ik moest enkel nog de buitenzijde van de noordkant doen, buiten 's morgens vroeg ziet die geen zon. Ik had liever nog gewacht, maar die kant grenst aan een veld dat nog maar een week geleden is geoogst en maandag zaaien ze opnieuw, dus had geen keuze. Heb ze wel iets dikker gelaten dan normaal.
De haag aan de zuidkant heb ik als enige stuk nog niet gedaan en dat gaat toch niet gebeuren voor het eens deftig regent.
ik moet hier ook nog een beukenhaag scheren maar ik ga toch wachten tot de zon wat minder kracht heeft, eigenlijk moest ik dat gedaan hebben in mei maar dan was het ook iedere keer te felle zon. Dan liever toch ook wachten.

ik moet hier ook nog een beukenhaag scheren maar ik ga toch wachten tot de zon wat minder kracht heeft, eigenlijk moest ik dat gedaan hebben in mei maar dan was het ook iedere keer te felle zon. Dan liever toch ook wachten.
Hier is 't sparhaag. Normaal maart en september dat ik die doe, maar in maart kon ik niet op het veld, dus ze stond echt wel dik. Wel niet echt voor herhaling vatbaar omdat te doen bij 30+. 65 lopende meter, 4m hoog en onbereikbaar met een remork, dus nadien alles met het kruiwagentje naar straat brengen. Ik ga wel uitstekend slapen straks :unsure:

Dat moet niet hoor. Ik scheer een deel van mijn hagen gewoon in de winter. Veel makkelijker.

Pfff zwarte zaterdag zenne, gisteren om 23u vertrokken om het verkeer voor te zijn. 12u al onderweg en amper 600km ver geraakt. Nu staan we gewoon stil en lopen wat rond op de snelweg tussen het andere volk.

Sinds twee weken gestart op mijn nieuw werk, superblij. Maar sinds twee weken amper tijd om BG forum te checken :(.

Misschien zat ik wat veel op het forum op mijn vorige job. :unsure:

Pfff zwarte zaterdag zenne, gisteren om 23u vertrokken om het verkeer voor te zijn. 12u al onderweg en amper 600km ver geraakt. Nu staan we gewoon stil en lopen wat rond op de snelweg tussen het andere volk.
Dat zal je leren de raadgevingen van experts in de wind te slaan. :unsure:

De binnenrolgordijnen zijn naar omlaag terwijl ik op het terras zit. Zie ik ineens dat de achterkant vol geplette insecten hangt. Allé, ik heb weer een poets-taakje gevonden...

Hier ook de ganse badkamer opgeruimd en gepoetst, gestofzuigd, gestreken, nog een was draaien, voorbereidingen voor het straatfeest gedaan…

Now time to relax. :coolbrows:🍷

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan