niet bang dat uw haag zal "verbranden" met zo'n grote hitte?'t Zal bij het groenafval te doen zijn, 'k heb de haag geschoren. Dus best geen synthetische kledij aandoen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet bang dat uw haag zal "verbranden" met zo'n grote hitte?'t Zal bij het groenafval te doen zijn, 'k heb de haag geschoren. Dus best geen synthetische kledij aandoen.
Ik moest enkel nog de buitenzijde van de noordkant doen, buiten 's morgens vroeg ziet die geen zon. Ik had liever nog gewacht, maar die kant grenst aan een veld dat nog maar een week geleden is geoogst en maandag zaaien ze opnieuw, dus had geen keuze. Heb ze wel iets dikker gelaten dan normaal.niet bang dat uw haag zal "verbranden" met zo'n grote hitte?

ik moet hier ook nog een beukenhaag scheren maar ik ga toch wachten tot de zon wat minder kracht heeft, eigenlijk moest ik dat gedaan hebben in mei maar dan was het ook iedere keer te felle zon. Dan liever toch ook wachten.Ik moest enkel nog de buitenzijde van de noordkant doen, buiten 's morgens vroeg ziet die geen zon. Ik had liever nog gewacht, maar die kant grenst aan een veld dat nog maar een week geleden is geoogst en maandag zaaien ze opnieuw, dus had geen keuze. Heb ze wel iets dikker gelaten dan normaal.
De haag aan de zuidkant heb ik als enige stuk nog niet gedaan en dat gaat toch niet gebeuren voor het eens deftig regent.
Hier is 't sparhaag. Normaal maart en september dat ik die doe, maar in maart kon ik niet op het veld, dus ze stond echt wel dik. Wel niet echt voor herhaling vatbaar omdat te doen bij 30+. 65 lopende meter, 4m hoog en onbereikbaar met een remork, dus nadien alles met het kruiwagentje naar straat brengen. Ik ga wel uitstekend slapen straksik moet hier ook nog een beukenhaag scheren maar ik ga toch wachten tot de zon wat minder kracht heeft, eigenlijk moest ik dat gedaan hebben in mei maar dan was het ook iedere keer te felle zon. Dan liever toch ook wachten.

Stook dat toch gewoon op. Dan is dat direct weg.Mensen die gewoon alles naar het stort voeren, probeer dan toch verdorie te recycleren.
Zo gaat dat ten huize Avondland.IK DOE HET MORREGEN, ZEKER VOOR DE NOEN, MORREGEN, DA'K HET ZEKER ZAL DOEN
MORREGEN
En dan wordt het nog warmer...Zo gaat dat ten huize Avondland.
"Schattebol, het is laat, het is warm, dat kan écht wel wachten".
- *vulkaanuitbarsting*

Dat moet niet hoor. Ik scheer een deel van mijn hagen gewoon in de winter. Veel makkelijker.ik moet hier ook nog een beukenhaag scheren maar ik ga toch wachten tot de zon wat minder kracht heeft, eigenlijk moest ik dat gedaan hebben in mei maar dan was het ook iedere keer te felle zon. Dan liever toch ook wachten.
je kan ze natuurlijk niet altijd afschepen als ze van bil wil gaan.Zo gaat dat ten huize Avondland.
"Schattebol, het is laat, het is warm, dat kan écht wel wachten".
- *vulkaanuitbarsting*
Ja, dat was eigenlijk het oorspronkelijke planDat moet niet hoor. Ik scheer een deel van mijn hagen gewoon in de winter. Veel makkelijker.

Het dode deel?Dat moet niet hoor. Ik scheer een deel van mijn hagen gewoon in de winter. Veel makkelijker.
dode? alle blaadjes zijn er dan af, maar dood is dat niet hehHet dode deel?
@parabellum?En dus zegt mijn vrouw: Si vis pacem, para bellum! en moet ik weeral die aannemer achter zijn veren zitten.
Dat is ook niet zo vriendelijk voor @Squidward.Stook dat toch gewoon op. Dan is dat direct weg.
Dat zal je leren de raadgevingen van experts in de wind te slaan.Pfff zwarte zaterdag zenne, gisteren om 23u vertrokken om het verkeer voor te zijn. 12u al onderweg en amper 600km ver geraakt. Nu staan we gewoon stil en lopen wat rond op de snelweg tussen het andere volk.

Denk aan de voldoening die je morgen ochtend rond half 5 zal voelen dan!De binnenrolgordijnen zijn naar omlaag terwijl ik op het terras zit. Zie ik ineens dat de achterkant vol geplette insecten hangt. Allé, ik heb weer een poets-taakje gevonden...

Wat was de raadgeving?Dat zal je leren de raadgevingen van experts in de wind te slaan.![]()