Squidward
Well-known member
En als je schaamte je daar te zwaar wordt, mag je Tomski helpen bij zijn poolhouse.Het grote "ik heb vandaag weer geen zak uitgestoken" topic !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als je schaamte je daar te zwaar wordt, mag je Tomski helpen bij zijn poolhouse.Het grote "ik heb vandaag weer geen zak uitgestoken" topic !
Dat steekt in de frigo om morgen verkocht te worden.Het niet verkochte fruit ligt straks ergens weg te rotten.
Denk daar maar eens aan! Straks wanneer je tv kijkt.
En als je schaamte je daar te zwaar wordt, mag je Tomski helpen bij zijn poolhouse.
Vooral als het dan gaat als volgt: "Ceteris paribus heeft het trekken van deze kabels onze deadline maar enkele dagen verschoven".Mensen die u ongevraagd elke dag een update over hun verbouwingen geven. Het interesseert mij geen hol dat gij ander kabels getrokken hebt vandaag!
Maarja, eenmaal de eeste kabel getrokken - alea iacta est - en we zijn vertrokken!Vooral als het dan gaat als volgt: "Ceteris paribus heeft het trekken van deze kabels onze deadline maar enkele dagen verschoven".
Hopelijk heb je de drank op vaste prijs gepakt. Ik ben zo eens naar een trouw geweest en op de receptie al 2 liter gezopen, water en fruitsap. De drank was niet met vaste prijs dus da koppel heeft zich waarschijnlijk blauw betaald aan drank.Wij trouwen zaterdag en ze geven al bijna iedere dag een graad meer, intussen zitten we al aan 36 gradenVoor de ceremonie buiten hebben we dan maar nog een tent besteld voor wat schaduw te hebben. Maar het wordt sowieso puffen
![]()
En dan stuurt de stielman weer zijn kat. Nihil novum sub sole.Maarja, eenmaal de eeste kabel getrokken - alea iacta est - en we zijn vertrokken!
Gevolgd door "Mijn vrouw zit weer achter mijn veren" topic.Het grote "ik heb vandaag weer geen zak uitgestoken" topic !
En bij de vrouwen een ‘hij begint met van alles maar eens *voort*doen kan em nie’Gevolgd door "Mijn vrouw zit weer achter mijn veren" topic.
IK DOE HET MORREGEN, ZEKER VOOR DE NOEN, MORREGEN, DA'K HET ZEKER ZAL DOENEn bij de vrouwen een ‘hij begint met van alles maar eens *voort*doen kan em nie’
En dus zegt mijn vrouw: Si vis pacem, para bellum! en moet ik weeral die aannemer achter zijn veren zitten.En dan stuurt de stielman weer zijn kat. Nihil novum sub sole.
IK DOE HET MORREGEN, ZEKER VOOR DE NOEN, MORREGEN, DA'K HET ZEKER ZAL DOEN
MORREGEN
alle kom, zo lachen met die jongen zijn ergernis, id nullo modoEn dan stuurt de stielman weer zijn kat. Nihil novum sub sole.
'k Zal snel een afspraak maken.Fibromyalgie.
Als er iemand deze week nog een voerke naar het stort doet, pak mij maar mee.
Gij zijt nen echte copain, dankjewel!'k Zal snel een afspraak maken.
Immer behulpzaam'k Zal snel een afspraak maken.

We hebben zo een groenafvalbak, ik kruip daar alvast in, geen probleem.'t Zal bij het groenafval te doen zijn, 'k heb de haag geschoren. Dus best geen synthetische kledij aandoen.