Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die u met een hoop achtereenvolgende achterlijke vragen spammen.

"Is dit een goede pc?"

"Welk scherm moet ik kopen"?

=> precies of ik weet zo welk model er nu weer uit is, van de 100 modellen die er maandelijks van de band rollen.
Is me ook maar googlen en reviews nagaan.

"Heb jij videospellen?"

Lekker nee geantwoord zekers. Als je dan een hand geeft....
(Nu ze weten dat ik die heb uiteraard.)
Laat staan dat ze die deftig geïnstalleerd en geconfigureerd krijgen. Zou begin van een nachtmerrie zijn van nog meer stomme vragen.

En na heel hun vragenlijst te hebben beantwoord toch hun eigen goesting doen.

Ik heb een nonkel die altijd rommel koopt en dan mag ik het daarna komen oplossen.. dan heb ik liever dat hij het even vraagt wat te kopen.

(tis ne goeie mens dus ik help wel met plezier)

Mijn vrouw gaat straks op vrijgezellen en toont allerlei combinaties en kleedjes, met daarbij de uiterst gevaarlijke vraag: "wat vindt gij het mooiste?". Wat een mijnenveld, jongens. Met een "Gij staat in alles schoon, schat" kom je er niet.

Mijn vrouw gaat straks op vrijgezellen en toont allerlei combinaties en kleedjes, met daarbij de uiterst gevaarlijke vraag: "wat vindt gij het mooiste?". Wat een mijnenveld, jongens. Met een "Gij staat in alles schoon, schat" kom je er niet.
Zegt gewoon kleur X want da past bij uw... En niet verder op inspelen... :ROFLMAO:

Bij voorkeur nen trui met rolkraag ofzo :unsure:

Dat is gewoon om te weten dat ze dan het andere moeten kiezen.

Blijkbaar wordt die kerel van volksgezondheid die mee heeft beslist om de Dodentocht in te korten nu bedreigd door mensen die kwaad zijn omdat ze geen 100km kunnen wandelen. Fuck zeg, wat een wereld toch :puke:
Dodentocht wandelaars zijn een speciale soort, gazet staat vol met ‘en ik ga het tóch doen, nje’ tot de eerste zal doodvallen halverwege.

Dodentocht wandelaars zijn een speciale soort, gazet staat vol met ‘en ik ga het tóch doen, nje’ tot de eerste zal doodvallen halverwege.

Je moet ook niet laten uitschijnen alsof er bij deze omstandigheden gegarandeerd vanaf km 50 om de 10km iemand zou doodvallen.

De bedreigingen aan het adres van die inspecteur van de FOD volksgezondheid vind ik overigens ook 10 bruggen te ver, laat dat duidelijk zijn.

Je moet ook niet laten uitschijnen alsof er bij deze omstandigheden gegarandeerd vanaf km 50 om de 10km iemand zou doodvallen.
Neen, dat denk ik ook niet perse máár de combinatie van de kilometers en de hitte plus dat er dus gaan tussen zitten die willens nillens tóch gaan hun zin doordrijven… is wel mogelijks problemen vragen (en dan doorblamen aan de organisatie). Maar dat die logica in dit weer voor heel veel events opgaat, weet ik ook.

WAAR IS DE VRIJHEID
Waar is de meisje
Waar is de strand
Waar is de snelweg
Waar is de zonnebril
Waar is de hakbijl
Waar is de vaatmand
Waar is osama
Waar is de soul
Waar is de veeboer
Waar is de cokehoer
Waar is de sauna
Waar is de vlees
Waar is de toonvrouw
Waar is de vaderland
Waar is moejelaba
Waar is men i-phone
Waar is de bling ding
Waar is de koelkast
Waar is de nootbook
Waar is betalings
Waar is de broodroadster
Waar is de roem
Waar blijft de geld
Waar is de cashflow
Waar is de airplane
Waar is de drumbeats
Waar is de interviews
Waar is de multicamera de pers
Waar is de backstage
Waar is de podium
Waar is me media
Waar is de dope
Waar is de aandacht
Waar is de grammy
Waar is ambitie
Waar is de hoop

Voor de niet-kenners:

Waar is de meisje
Waar is de strand
Waar is de snelweg
Waar is de zonnebril
Waar is de hakbijl
Waar is de vaatmand
Waar is osama
Waar is de soul
Waar is de veeboer
Waar is de cokehoer
Waar is de sauna
Waar is de vlees
Waar is de toonvrouw
Waar is de vaderland
Waar is moejelaba
Waar is men i-phone
Waar is de bling ding
Waar is de koelkast
Waar is de nootbook
Waar is betalings
Waar is de broodroadster
Waar is de roem
Waar blijft de geld
Waar is de cashflow
Waar is de airplane
Waar is de drumbeats
Waar is de interviews
Waar is de multicamera de pers
Waar is de backstage
Waar is de podium
Waar is me media
Waar is de dope
Waar is de aandacht
Waar is de grammy
Waar is ambitie
Waar is de hoop

Voor de niet-kenners:
Waar is wally?

'Vinde gij mij gat niet te dik in deze rok' beginnen zingen

Neen, dat denk ik ook niet perse máár de combinatie van de kilometers en de hitte plus dat er dus gaan tussen zitten die willens nillens tóch gaan hun zin doordrijven… is wel mogelijks problemen vragen (en dan doorblamen aan de organisatie). Maar dat die logica in dit weer voor heel veel events opgaat, weet ik ook.

Excuses, dan had ik uw post verkeerd opgevat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan