Fair!*Latijns-Amerika![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fair!*Latijns-Amerika![]()
Ja amai. Al die risicos die ik neem aan 58 op een verlaten baan. Gelukkig is de politie er om mijn op het rechte pad te brengen.Geflitst aan 52 dan is er al 2x een correctie toegepast en stond er nog meer op de teller. Maar dat vergeet iedereen altijd als ze verongelijkt hub verhaal vertellen

Ik denk dat ge ervan zou verschieten hoeveel kinderen weinig 'normaal' eten lusten. Of dat uit eten gaan gelijk staat aan ongezond eten.Een van mijn ergernissen ook . Staat wel achter pay-wall, maar de boodschap is sowieso duidelijk: waarom zijn de kindergerechten in de horeca altijd junkfood?
Let wel, indien ik eens ga eten heb ik er echt geen probleem mee dat mijn kinderen een vol-au-vent met frietjes eten, maar we hebben ook al meegemaakt dat we een korte vakantie in de BeNeLux met halfpension boekten en dat onze kinderen dan iedere avond mochten kiezen tussen een curryworst of kipfilet.
Op onze jaarlijkse vakantie in de alpen kregen de kinderen wél fatsoenlijk eten (gewoon een kleine portie van één van de menu's
FTFYEen van mijn ergernissen ook . Staat wel achter pay-wall, maar de boodschap is sowieso duidelijk: waarom zijn de kindergerechten in de horeca altijd junkfood?
Let wel, indien ik eens ga eten heb ik er echt geen probleem mee dat mijn kinderen een vol-au-vent met frietjes eten, maar we hebben ook al meegemaakt dat we een korte vakantie in de BeNeLux met halfpension boekten en dat onze kinderen dan iedere avond mochten kiezen tussen een lange hamburger of kipfilet.
Op onze jaarlijkse vakantie in de alpen kregen de kinderen wél fatsoenlijk eten (gewoon een kleine portie van één van de menu's
Kinderen lusten perfect normaal eten.Ik denk dat ge ervan zou verschieten hoeveel kinderen weinig 'normaal' eten lusten.
Wanneer ik een kamer voor een week boek aan 200 EUR per nacht, dan wil ik de keuze hebben wat mijn kinderen eten. Die gaan echt geen hele week junkfood met frieten eten.Of dat uit eten gaan gelijk staat aan ongezond eten.
In Oostenrijk kregen ze miniporties van het volwassenen eten idd.Echt he, ik word er ook zot van.
Op onze alpentrip binnenkort eten ze gelukkig ook normaal eten, in kleinere portie.
Hey ik geef je gelijk wat betreft de keuzes van de kindermenu's op restaurant hoor maar heus niet alle kinderen zijn gemakkelijke eters. Als ik naar mijn directe omgeving kijk zijn er daar tot een bepaalde leeftijd bij die praktisch geen groenten eten of waar er speciaal een portie extra gekookt wordt met iets wat de kinderen wel lusten en niet gewoon mee eten met de pot.Kinderen lusten perfect normaal eten.
) op het menu staan. En appelmoes.Goh, maar er zijn veel gerechten die kinderen wel lusten én gezond kunnen zijn. Spaghetti of lasagne zijn de makkelijkste voorbeelden.Hey ik geef je gelijk wat betreft de keuzes van de kindermenu's op restaurant hoor maar heus niet alle kinderen zijn gemakkelijke eters. Als ik naar mijn directe omgeving kijk zijn er daar tot een bepaalde leeftijd bij die praktisch geen groenten eten of waar er speciaal een portie extra gekookt wordt met iets wat de kinderen wel lusten en niet gewoon mee eten met de pot.
En die mensen zijn dan blij dat er op resto fritten en lange hamburger () op het menu staan. En appelmoes.
Ik denk dat het daarom ook een beetje is dat obesitas bij kinderen toeneemt.
2 potjes koken ligt toch aan de ouders. Als mijn kinderen iets niet lusten hebben ze gewoon pech (en honger). Ze hebben elk 1 gerecht mogen kiezen dat ze absoluut niet willen en als we dat eten krijgen ze boterhammen in de plaats. Al de rest moeten ze gewoon eten.Hey ik geef je gelijk wat betreft de keuzes van de kindermenu's op restaurant hoor maar heus niet alle kinderen zijn gemakkelijke eters. Als ik naar mijn directe omgeving kijk zijn er daar tot een bepaalde leeftijd bij die praktisch geen groenten eten of waar er speciaal een portie extra gekookt wordt met iets wat de kinderen wel lusten en niet gewoon mee eten met de pot.
En die mensen zijn dan blij dat er op resto fritten en lange hamburger () op het menu staan. En appelmoes.
Ik denk dat het daarom ook een beetje is dat obesitas bij kinderen toeneemt.
Hier ook deels zo.2 potjes koken ligt toch aan de ouders. Als mijn kinderen iets niet lusten hebben ze gewoon pech (en honger). Ze hebben elk 1 gerecht mogen kiezen dat ze absoluut niet willen en als we dat eten krijgen ze boterhammen in de plaats. Al de rest moeten ze gewoon eten.

Bij ons mogen ze een ingrediënt laten liggen. De oudste lust geen sla en geen paddenstoelen, de jongste geen tomaten. Maar verder eten die gewoon mee.2 potjes koken ligt toch aan de ouders. Als mijn kinderen iets niet lusten hebben ze gewoon pech (en honger). Ze hebben elk 1 gerecht mogen kiezen dat ze absoluut niet willen en als we dat eten krijgen ze boterhammen in de plaats. Al de rest moeten ze gewoon eten.
Als ge buiten zit met vrienden op het terras en de buren u om 22:05 bellen met de vraag of het stiller kan. Er stond niet eens muziek op.. ga dan in het bos wonen ipv in het centrum he. Het gaat hier over vrijstaande woningen met tuin, dus niet van die nieuwe verkavelingen waar iedereen tegen mekaar op zit.

Heel herkenbaar..Binnen te warm om te kunnen slapen en het lijkt er ook niet op dat het snel gaat afkoelen, buiten is het ook nog altijd te warm door dat stadseffect. Alle ramen open, maar in een stad is dat ook niet altijd aangenaam. De zoveelste groep mensen die 'oere' roepen is ook alweer gepasseerd en het laatste uur is er ergens een alarm aan het afgaan.
Ik kan zeer slecht tegen warmte...
Hier van hetzelfde.Binnen te warm om te kunnen slapen en het lijkt er ook niet op dat het snel gaat afkoelen, buiten is het ook nog altijd te warm door dat stadseffect. Alle ramen open, maar in een stad is dat ook niet altijd aangenaam. De zoveelste groep mensen die 'oere' roepen is ook alweer gepasseerd en het laatste uur is er ergens een alarm aan het afgaan.
Ik kan zeer slecht tegen warmte...
Gewoon een nieuw, reeds gerenoveerd huis kopen. This is the BG way.bah, om 2 uur wakker geworden om 1 of andere reden aan de renovatie beginnen denken.. niet voor 5 uur in slaap gevallen wegens over alle details en mogelijke problemen te gaan. -_- En we zijn nog niet eens begonnen \o/
FTFYGewoon een nieuwbouw zetten. This is the BG way.
Gewoon een nieuw, reeds gerenoveerd huis kopen. This is the BG way.