Moet ik mij aangesproken voelen?Al die mensen op het forum zonder avatar.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ik mij aangesproken voelen?Al die mensen op het forum zonder avatar.

Het is zo onpersoonlijk om tegen een letter te moeten spreken!Moet ik mij aangesproken voelen?![]()
Nie doen, straks komt de rook weer binnen.Soit, vanavond was het dus weer wat feller dan anders, daarom eenmalig ventileren!
Maar het is de eerste letter van mijn nickname met een groene achtergrond. Imo de beste avatar die ik ooit gehad heb.Het is zo onpersoonlijk om tegen een letter te moeten spreken!
Ik bestel altijd en haal het dan af met een grote air want dan voel ik me echt een VIP. En al die losers die dan in de rij staan die vol afgunst staan te kijken smaakt me nog beter dan die frieten.Als het verplicht is voor elke bestelling heb ik er geen probleem mee. Maar in de vorige frituur waar ik ging namen ze zowel telefonisch als in de frituur bestellingen op. En wat kreeg je dan op vrijdag rond 18u? Dat daar +- 10 man staat te wachten en ze ondertussen wel bestellingen blijven aannemen en die ook nog eens voorrang geven.
Groen?Maar het is de eerste letter van mijn nickname met een groene achtergrond. Imo de beste avatar die ik ooit gehad heb.
Ga je me weer al framen als NVA-er?Groen?
Volgens mij is die toch wel geel.
pas op of ik start een semantische discussie over kleuren .Het kan erger, hij had ook kunnen barbecueën.Ik heb dezelfde dagelijkse ergernis van pakweg oktober tot maart-april. Zodra de temperaturen wat dalen, steekt mijn buurman z'n kachel aan, zoals zovelen. Helaas voor mij neemt die het niet zo nauw met wat hij er in steekt. Ik zie 'm hier regelmatig met een kar aankomen, met allerlei soorten slecht hout in. Vaak paletten die mogelijk behandeld zijn om buiten te kunnen staan, ook al een paar keer geverfd hout ertussen zien steken. Komt er ook nog eens bij dat al die bucht in z'n tuin ligt, maar half afgeschermd van weer en wind. Dus sowieso dat die ook nat hout opstookt. Geregeld echt zo'n smerige grijsbruine wolk hier buiten zien hangen.
Ik woon in het appartement boven de zaak waarin ik werk, dus ik heb er eigenlijk continu last van. Omwille van corona moet ik de ventilatie volle bak opzetten in de zaak, dus die smerige rook komt hier normaal allemaal binnen. Ook al in het verleden klachten erover gehad van klanten, dus ondertussen al geïnvesteerd in wat extra filtratie tegen al die troep. Dat verbeterde het probleem wel al wat, ma de deur gaat hier om de zoveel tijd open en langs daar komt het dan ook binnen. Het steekt ook tegen dat ik nu meer moet betalen doordat zo'n eikel zich niet aan de regels houdt.
Heb 'm er al een paar keer op aangesproken, sindsdien komt hij uiteraard niet meer in de zaak. Heb me al geïnformeerd naar mijn opties, maar vooral te horen gekregen dat er niet echt iets tegen te doen is.
Soit, vanavond was het dus weer wat feller dan anders, daarom eenmalig ventileren!
Het was me zelfs nog niet opgevallen, maar de letter N staat in het zwart.Ga je me weer al framen als NVA-er?pas op of ik start een semantische discussie over kleuren .
) eronder is duidelijk groen.Nie doen, straks komt de rook weer binnen.
In dat geval zit de fout niet bij de mensen die bestellen, maar bij de frituur die zijn zaken niet fatsoenlijk geregeld krijgt.Als het verplicht is voor elke bestelling heb ik er geen probleem mee. Maar in de vorige frituur waar ik ging namen ze zowel telefonisch als in de frituur bestellingen op. En wat kreeg je dan op vrijdag rond 18u? Dat daar +- 10 man staat te wachten en ze ondertussen wel bestellingen blijven aannemen en die ook nog eens voorrang geven.
Zeker als hij bloemen verkooptIn dat geval zit de fout niet bij de mensen die bestellen, maar bij de frituur die zijn zaken niet fatsoenlijk geregeld krijgt.
Kunt ge dus beter die frituureigenaar in zijn boeketten draaien.
Gelieve een wat properder taalgebruik te hanteren.Het was me zelfs nog niet opgevallen, maar de letter N staat in het zwart.
Maar de achtergrond is echt wel geel, het online mannetje () eronder is duidelijk groen.

Moest dus bouletten zijn ipv boeketten.Zeker als hij bloemen verkoopt
Ik had het nooit geradenMoest dus bouletten zijn ipv boeketten.

Waarom zou je eigenlijk niét bestellen?Als het verplicht is voor elke bestelling heb ik er geen probleem mee. Maar in de vorige frituur waar ik ging namen ze zowel telefonisch als in de frituur bestellingen op. En wat kreeg je dan op vrijdag rond 18u? Dat daar +- 10 man staat te wachten en ze ondertussen wel bestellingen blijven aannemen en die ook nog eens voorrang geven.
Kan je dan niet bellen terwijl je daar staat te wachten om te mogen bestellen?Als het verplicht is voor elke bestelling heb ik er geen probleem mee. Maar in de vorige frituur waar ik ging namen ze zowel telefonisch als in de frituur bestellingen op. En wat kreeg je dan op vrijdag rond 18u? Dat daar +- 10 man staat te wachten en ze ondertussen wel bestellingen blijven aannemen en die ook nog eens voorrang geven.