Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het verplicht is voor elke bestelling heb ik er geen probleem mee. Maar in de vorige frituur waar ik ging namen ze zowel telefonisch als in de frituur bestellingen op. En wat kreeg je dan op vrijdag rond 18u? Dat daar +- 10 man staat te wachten en ze ondertussen wel bestellingen blijven aannemen en die ook nog eens voorrang geven.
Ik bestel altijd en haal het dan af met een grote air want dan voel ik me echt een VIP. En al die losers die dan in de rij staan die vol afgunst staan te kijken smaakt me nog beter dan die frieten.

Je mag me gerust in een boulet draaien maar enkel en alleen maar als je me dan afhaalt op bestelling.

Voor mij is dat toch ook geel.

Ons frituur doet geen telefonische/online bestellingen. Die heeft zelfs geen betaalautomaat. Alles cash geld. Wel handgel sinds twee maanden of zo draagt hij nu toch ook een masker.
Algoed (of spijtig genoeg) zijn zn frieten wel lekker.

Ik heb dezelfde dagelijkse ergernis van pakweg oktober tot maart-april. Zodra de temperaturen wat dalen, steekt mijn buurman z'n kachel aan, zoals zovelen. Helaas voor mij neemt die het niet zo nauw met wat hij er in steekt. Ik zie 'm hier regelmatig met een kar aankomen, met allerlei soorten slecht hout in. Vaak paletten die mogelijk behandeld zijn om buiten te kunnen staan, ook al een paar keer geverfd hout ertussen zien steken. Komt er ook nog eens bij dat al die bucht in z'n tuin ligt, maar half afgeschermd van weer en wind. Dus sowieso dat die ook nat hout opstookt. Geregeld echt zo'n smerige grijsbruine wolk hier buiten zien hangen.

Ik woon in het appartement boven de zaak waarin ik werk, dus ik heb er eigenlijk continu last van. Omwille van corona moet ik de ventilatie volle bak opzetten in de zaak, dus die smerige rook komt hier normaal allemaal binnen. Ook al in het verleden klachten erover gehad van klanten, dus ondertussen al geïnvesteerd in wat extra filtratie tegen al die troep. Dat verbeterde het probleem wel al wat, ma de deur gaat hier om de zoveel tijd open en langs daar komt het dan ook binnen. Het steekt ook tegen dat ik nu meer moet betalen doordat zo'n eikel zich niet aan de regels houdt.

Heb 'm er al een paar keer op aangesproken, sindsdien komt hij uiteraard niet meer in de zaak. Heb me al geïnformeerd naar mijn opties, maar vooral te horen gekregen dat er niet echt iets tegen te doen is.

Soit, vanavond was het dus weer wat feller dan anders, daarom eenmalig ventileren!
Het kan erger, hij had ook kunnen barbecueën.

Lap, wou via de e-lotto eens ne keer mee doen met de EuroMillions, maar mijn betaling komt pas ne minuut na trekking door. :sop:
Niet dat ik denk dat ik kans had, maar toch...

Als het verplicht is voor elke bestelling heb ik er geen probleem mee. Maar in de vorige frituur waar ik ging namen ze zowel telefonisch als in de frituur bestellingen op. En wat kreeg je dan op vrijdag rond 18u? Dat daar +- 10 man staat te wachten en ze ondertussen wel bestellingen blijven aannemen en die ook nog eens voorrang geven.
In dat geval zit de fout niet bij de mensen die bestellen, maar bij de frituur die zijn zaken niet fatsoenlijk geregeld krijgt.
Kunt ge dus beter die frituureigenaar in zijn bouletten draaien.

Laatst bewerkt:
@nestorius het is puur racisme. Het kleur is pisgeel en die zwarte N.. We weten allemaal wat die zwarte N wil zeggen. En iemand met een wit kleed en witte kap die ernaar staat te kijken.

Er zijn voor minder plunderingen geweest.

Waarom zou je eigenlijk niét bestellen?

Kan je dan niet bellen terwijl je daar staat te wachten om te mogen bestellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan