Waarom in 't Engels?Gewoon opzij schuiven en assertief Stand on the right walk on the left sneeren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom in 't Engels?Gewoon opzij schuiven en assertief Stand on the right walk on the left sneeren.
That's coolerWaarom in 't Engels?
Als het er zo al uit ziet, zou ik gewoon doorsparen met ongelezen mails tot het er 4444 zijn.

No worries daar geraak ik wel, als ik eraan denk zal ik het posten.Als het er zo al uit ziet, zou ik gewoon doorsparen met ongelezen mails tot het er 4444 zijn.
Inderdaad. Duits is veel kordater. En leuker: rechts stehen, links gehen.Waarom in 't Engels?
Klinkt eigenlijk effectief beter dan die Engelse onzin.Inderdaad. Duits is veel kordater. En leuker: rechts stehen, links gehen.

Eerlijk zijn in uw eigen nadeel wordt zelden beloond . Doe je vast geen twee keer meer.€106 te weinig aangerekend op een bedrag van €300 - kwam erachter op de parking. Toch even gaan melden en bijbetalen. 'aja ok da's nog €106'
Kon toch minstens ene merci vanaf he gvd![]()
Ik was geen pissing contest aan het houden hoor.ahum
privé
![]()
professioneel
![]()
Ik had ook niet die intentie. Ik werk gewoon mee aan die hartverzakkingIk was geen pissing contest aan het houden hoor.
Maar als ik dat wel deed zou ik u nu informeren dat mijn 4333 enkel de mails zijn waar ik in de "TO" sta. De CCs en BCCs gaan automatisch naar een andere folder.

Ik doe dat altijd. Eerlijkheid vind ik belangrijk.. Maar een gewone merci kan geen kwaad denk ik dan...Eerlijk zijn in uw eigen nadeel wordt zelden beloond . Doe je vast geen twee keer meer.
Ik had ook niet die intentie. Ik werk gewoon mee aan die hartverzakking
Ik dacht dat jij ook expert in procastrinatie was?
Waarom zou je vandaag een e-mail lezen die je morgen of volgende week ook kan lezen![]()
Hola, iemand solliciteert hier om gecanceld te worden.
Andere tijdsgeest heHola, iemand solliciteert hier om gecanceld te worden.
Say what?Hola, iemand solliciteert hier om gecanceld te worden.
Typisch een witte hetero man, zelfs niet weten wat hij misdaan heeft. Zum kotzen!Say what?
Typisch een witte hetero man, zelfs niet weten wat hij misdaan heeft. Zum kotzen!