Beetje zoals hier dusInstagram gaat blijkbaar een kopie van TokTok worden. Het trok nu al op niet veel meer (met hun suggested posts), tzal rap gedaan zijn als ik nog meer crap te zien krijg die me niet interesseert.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje zoals hier dusInstagram gaat blijkbaar een kopie van TokTok worden. Het trok nu al op niet veel meer (met hun suggested posts), tzal rap gedaan zijn als ik nog meer crap te zien krijg die me niet interesseert.

Ook last van haar ogen?Die van ons die weer ne kilo suiker op haar spaghetti saus doet.
![]()
Vrouwen en spaghetti maken.. Die van mij doet de stokjes er al in van voor het water kookt. En een timer doet ze ook niet aan mee.Die van ons die weer ne kilo suiker op haar spaghetti saus doet.
![]()
Een melding te doen?Die van ons die weer ne kilo suiker op haar spaghetti saus doet.
![]()
precies of gij altijd zit te kijken of het goed is voor uw stokske er in te doenVrouwen en spaghetti maken.. Die van mij doet de stokjes er al in van voor het water kookt. En een timer doet ze ook niet aan mee.
Voordeel is dat ik nooit zal moeten investeren in een vals gebit om hzar spaghetti te kunnen eten.

Protip: met een beetje chloroform heb je dat volledig zelf in handen!Congé met de dochter!![]()
Heel veel daguitstapjes gepland, dus gezellig druk...ware het niet dat ik nu al voor de 2de dag op rij zware migraine heb en momenteel de minuten aftel eer ze naar bed gaat..
Ik ga waarschijnlijk volgende week ferm moeten bekomen van een "ontspannen vakantieweekje" met een actieve kleuter.![]()
Voor pasta gebruik ik toch ook geen timer. Gewoon proeven.Vrouwen en spaghetti maken.. Die van mij doet de stokjes er al in van voor het water kookt. En een timer doet ze ook niet aan mee.
Voordeel is dat ik nooit zal moeten investeren in een vals gebit om hzar spaghetti te kunnen eten.

Koolhydraten? Et tu, Straight_Six!Vrouwen en spaghetti maken.. Die van mij doet de stokjes er al in van voor het water kookt. En een timer doet ze ook niet aan mee.
Koolhydraten? Et tu, Straight_Six!
Ergernis: die Axiam autootjes op de baan, dat is toch een doodskist op wielekes. Zie dat zo tuffen tussen de trucks, dinges is makkelijker plat te slaan dan een vlieg.
Thank youFTFY.

Maar wie let dan op de dochter?Protip: met een beetje chloroform heb je dat volledig zelf in handen!

De hond natuurlijk!Maar wie let dan op de dochter?![]()
Geloof me, hij is evenzeer slachtoffer als ik!De hond natuurlijk!

Mijn zonen gaan dat wel doen.Maar wie let dan op de dochter?![]()