Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrouwen en spaghetti maken.. Die van mij doet de stokjes er al in van voor het water kookt. En een timer doet ze ook niet aan mee.

Voordeel is dat ik nooit zal moeten investeren in een vals gebit om hzar spaghetti te kunnen eten.
precies of gij altijd zit te kijken of het goed is voor uw stokske er in te doen

Congé met de dochter! 🥳
Heel veel daguitstapjes gepland, dus gezellig druk...ware het niet dat ik nu al voor de 2de dag op rij zware migraine heb en momenteel de minuten aftel eer ze naar bed gaat.. 🙈
Ik ga waarschijnlijk volgende week ferm moeten bekomen van een "ontspannen vakantieweekje" met een actieve kleuter. 😬

Congé met de dochter! 🥳
Heel veel daguitstapjes gepland, dus gezellig druk...ware het niet dat ik nu al voor de 2de dag op rij zware migraine heb en momenteel de minuten aftel eer ze naar bed gaat.. 🙈
Ik ga waarschijnlijk volgende week ferm moeten bekomen van een "ontspannen vakantieweekje" met een actieve kleuter. 😬
Protip: met een beetje chloroform heb je dat volledig zelf in handen!

Vrouwen en spaghetti maken.. Die van mij doet de stokjes er al in van voor het water kookt. En een timer doet ze ook niet aan mee.

Voordeel is dat ik nooit zal moeten investeren in een vals gebit om hzar spaghetti te kunnen eten.
Voor pasta gebruik ik toch ook geen timer. Gewoon proeven.

OT: eerste papje filmen met mijn gsm, crasht de camera app. Filmpje kwijt 😐

Koolhydraten? Et tu, Straight_Six!

Ergernis: die Axiam autootjes op de baan, dat is toch een doodskist op wielekes. Zie dat zo tuffen tussen de trucks, dinges is makkelijk plat te slaan dan een vlieg.

Meh iets in den arm dat niet helemaal juist zit duidelijk te voelen tijdens het tennissen, benieuwd of voltare helpt maar k heb er precies geen al te best oog in.

(tis wel echt zo :( ) .

Ze komen hier wat repareren aan de CV en ik was er graag bij om te zien wat er gebeurd en dat wat in de goede banen te leiden want van als zo iets van mijn vrouw moet komen weet ik achteraf niet wat ze gedaan hebben of het probleem was. Dus geregeld dat ik van thuis kan werken en tegen mijn vrouw gezegd dat ze maar moet maken dat zij met de kinderen dagje weg was.
Goed zij met mijn schoonouders en de kinderen nog een dagje naar een of ander pretpark. Kwamen ze die hier ophalen ipv dat mijn vrouw bij hen reed. Dus die hebben hier nog een uur op hun gemak gezeten want ja hun picknick moest nog gemaakt worden en dan verwachten ze nog dat ge gezellig een klapke maakt, nog eens de kleine van mijn schoonbroer mee die met die van ons lawaai aan het maken was. En ondertussen probeer jij dingen te controleren, berekeningen maken en u te concentreren op uw werk.

Ale, de vaste facteur is met verlof en mijn pakje is weer verdwenen. Das nu de derde keer op rij dat er iets "verloren" gaat als de vaste met verlof is. Toeval zeg. :rolleyes:

Anton, head of rangers and APU van Reservaat naast ons is door een kill team dood geschoten deze ochtend in zijn huis. De wraak van poachers wanneer mensen hun werk te goed doen.

RIP hero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan