Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in de buurt zitten er ook heel wat pauwen, dag en nacht hoor je ze van alle windrichtingen. Toch hoor ik de mensen hier in de buurt daarover niet klagen.
En dan dat van die schade, al die schadegevallen lijken mij eerder door kraaien en hun soortgenoten (kauw, raaf, roek) te komen.

Ik denk dat jullie het punt volledig missen, hij verdient er nu al niks aan en dan moet hij nog eens tijd en geld gaan verschijten om het gewoon uit te delen? Het zit hier vol IT'ers die uit hun dak gaan als ze eens een pc moeten repareren maar een ander zou dan wel gratis moeten werken :sarcastic:

Nee, daarom dat ik al voorstelde om iemand anders het te laten regelen (voedselbank, of eenvoudig berichtje op facebook dat mensen zelf wat bloemkool mogen komen oogsten.

Dat hij het niet zelf oogst, begrijp ik zeker wel, want dan verliest hij gewoon tijd/geld.

"ja maar in zijn contract staat x of y dus we vernietigen dat voedsel gewoon" --> dat is alles wat er mis is met onze maatschappij en waarom het naar de kloten gaat... maar dat is inderdaad iets voor actua en politiek

allez, ik het kader van welke vreemde aandoening heb ik nu weer: mijn spier aan mijn rechterscheenbeen en mijn voet 'slapen' al een heel week. Ik kan stappen, op mijn hurken zitten en zo, dus bewegen is geen probleem, maar bij elke aanraking voelen ze gewoon voos aan alsof ze verdoofd zijn. Dinsdag maar eens naar de dokter gaan, voordat mijn been afsterft :unsure:
Even updaten: zenuw aan m'n knie is blijkbaar de schuldige. Waarschijnlijk overbelast door foutieve houding: kzit veel aan de pc waarbij ik m'n rechtervoet onder m'n linkerbeen steek (halve kleermakerzit) en bovendien laat ik tijdens het autorijden mijn been veel rusten tegen de middenconsole.
Gevolg: kmag nu 18 keer naar de kinesist gaan om die zenuw weer te activeren en ik heb daar absoluut geen goesting in. :angry:

Even updaten: zenuw aan m'n knie is blijkbaar de schuldige. Waarschijnlijk overbelast door foutieve houding: kzit veel aan de pc waarbij ik m'n rechtervoet onder m'n linkerbeen steek (halve kleermakerzit) en bovendien laat ik tijdens het autorijden mijn been veel rusten tegen de middenconsole.
Gevolg: kmag nu 18 keer naar de kinesist gaan om die zenuw weer te activeren en ik heb daar absoluut geen goesting in. :angry:
Ik ook. Al 2 weken in een strook van mijn ribbenkas pijn. Begonnen lijkende op iets als licht geïrriteerde/verbrande huid zonder dat er aan de huid wat te zien is. Dat is geëvolueerd naar pijn bij aanraking van die zone. Maandag terug gaan werken na verlof en sinds dan echt heel veel last ervan. Afspraak gemaakt en mocht nu ook gaan: ontstoken borstbeen en aanhechting van de ribben.
Gezien ik niet echt een overbelasting kan aanwijzen komt het waarschijnlijk voort van mijn rug/schouder die ook al een hele tijd blok zit. Heb daar al enige tijd dat ik 's morgens soms met een stijve schouder opsta. Dat duurt een uur of 2 en eens ik in gang ben is dat volledig weg. Dus ja ook naar de kiné om heel die rug/schouder weer te deblokkeren.

Bericht dat ik een verkeersboete heb gekregen via My E-Inbox.
Doeme maarja. Ben ik toch niet m'n ItsMe-code kwijt én m'n code van EID...

Met Googke ItsMe te zien zeggen, ItsMe dat werkt nu toch echt nóóit maar nóóit. Altijd maar foutmeldingen en aan hun telefoon is het nooit hun schuld.

Een oudere dame deze ochtend die verzorging nodig had van de verplegers van de ambulance.
Mevrouw was ten val gekomen, te danken aan de houten vloer die rond de grote markt van Sint-Niklaas ligt.
Al zeker 30 meldingen van gemaakt van die gevaarlijke zooi, nu ja de factuur voor de verzorging is niet voor mij.

Vandaag naar Nausicaa afgezakt en terwijl we al 70km verder zijn schiet het in mijn hoofd, hebben we de camera mee? Natuurlijk niet, die lag mooi klaar in het tasje om mee te nemen, maar dus niet in de auto. Oh well. Er komt nog wel eens een keer.

Vandaag naar Nausicaa afgezakt en terwijl we al 70km verder zijn schiet het in mijn hoofd, hebben we de camera mee? Natuurlijk niet, die lag mooi klaar in het tasje om mee te nemen, maar dus niet in de auto. Oh well. Er komt nog wel eens een keer.
Mja.. In 2022 moest de smartphone nog uitgevonden worden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan