Strijkijzer
Redactiechef
Ik begrijp het.Strijken
Met de beste wil van de wereld lukt mij dat niet deftig
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp het.Strijken
Met de beste wil van de wereld lukt mij dat niet deftig
Amai das kak.Honden en hun voorliefde voor stront
Thuis lekkere brokjes eten? Nee liever kak vanop straat.
Onlangs tijdens het wandelen dacht ik: “wa hangt er nu weer aan u?” Ik probeer het af te kuisen twas gvd weeral stront, mijn handen stinken, en nog maar halfweg de wandeling, dus kon ze niet meteen afkuisen.
Was toen mijn ergernis en mijn vrouw haar glimlach
- 2 uur kunnen slapen maar sinds deze ochtend geeft dat oog toch wat (hoofd-)pijn/druk af. Ik trok mijn bewegend ooglid naar boven in de badkamer, amai, half die bovenste oogbol ziet rood in plaats van wit. Ik ging bijna van mijne sus.
Effe in paniek naar de dokter gebeld omdat ik mij toch zorgen maakte maar ze zegt dat dat geen kwaad kan tot straks.
Ik zit al enkele dagen met een zware verkoudheid en niet in staat om te werken, dus straks naar de dokter. Sinds gisteren is er een ontsteking aan mijn linkeroog bijgekomen, no biggie, lees ik op het wereldwijde web, gaat vaak zelfs vanzelf over. Nu, gisteren trok ik vooral mijn onderste ooglid naar beneden en dan zag ik wat rode adertjes. Daarnet heb ik - eindelijk- 2 uur kunnen slapen maar sinds deze ochtend geeft dat oog toch wat (hoofd-)pijn/druk af. Ik trok mijn bewegend ooglid naar boven in de badkamer, amai, half die bovenste oogbol ziet rood in plaats van wit. Ik ging bijna van mijne sus.
Effe in paniek naar de dokter gebeld omdat ik mij toch zorgen maakte maar ze zegt dat dat geen kwaad kan tot straks.
TLDR: Stuur me positieve vibes en weesgegroetjes zodat ik snel beter ben, ik heb begin deze maand nog corona gehad.![]()
Ik zit al enkele dagen met een zware verkoudheid en niet in staat om te werken, dus straks naar de dokter. Sinds gisteren is er een ontsteking aan mijn linkeroog bijgekomen, no biggie, lees ik op het wereldwijde web, gaat vaak zelfs vanzelf over. Nu, gisteren trok ik vooral mijn onderste ooglid naar beneden en dan zag ik wat rode adertjes. Daarnet heb ik - eindelijk- 2 uur kunnen slapen maar sinds deze ochtend geeft dat oog toch wat (hoofd-)pijn/druk af. Ik trok mijn bewegend ooglid naar boven in de badkamer, amai, half die bovenste oogbol ziet rood in plaats van wit. Ik ging bijna van mijne sus.
TLDR: Stuur me positieve vibes en weesgegroetjes zodat ik snel beter ben, ik heb begin deze maand nog corona gehad.![]()
Gewoon een oogje in het zeil houden. Komt wel goed.Ik zit al enkele dagen met een zware verkoudheid en niet in staat om te werken, dus straks naar de dokter. Sinds gisteren is er een ontsteking aan mijn linkeroog bijgekomen, no biggie, lees ik op het wereldwijde web, gaat vaak zelfs vanzelf over. Nu, gisteren trok ik vooral mijn onderste ooglid naar beneden en dan zag ik wat rode adertjes. Daarnet heb ik - eindelijk- 2 uur kunnen slapen maar sinds deze ochtend geeft dat oog toch wat (hoofd-)pijn/druk af. Ik trok mijn bewegend ooglid naar boven in de badkamer, amai, half die bovenste oogbol ziet rood in plaats van wit. Ik ging bijna van mijne sus.
Tijdens de overgang (menopauze) kunnen vrouwen last krijgen van droge ogen.Ik zit al enkele dagen met een zware verkoudheid en niet in staat om te werken, dus straks naar de dokter. Sinds gisteren is er een ontsteking aan mijn linkeroog bijgekomen, no biggie, lees ik op het wereldwijde web, gaat vaak zelfs vanzelf over. Nu, gisteren trok ik vooral mijn onderste ooglid naar beneden en dan zag ik wat rode adertjes. Daarnet heb ik - eindelijk- 2 uur kunnen slapen maar sinds deze ochtend geeft dat oog toch wat (hoofd-)pijn/druk af. Ik trok mijn bewegend ooglid naar boven in de badkamer, amai, half die bovenste oogbol ziet rood in plaats van wit. Ik ging bijna van mijne sus.
Als ze vervelend doen kan je als motto “oog om oog tand om tand” gebruiken.Ik haat jullie.
Hebben wij even geluk dat we niet oog in oog staan met je.Ik haat jullie.
Zo snel gaat dat se. Uit het oog, uit het hart.Ik haat jullie.
Bwa, minstens een deel van de mods leest ze maar met een half oog.Volgens mij zijn deze woordgrapjes toch wel een doorn in het oog van de mods.
Met het oog op vrede onder de moderatoren, is het misschien wel aangewezen dat we ogenblikkelijk stoppen met deze woordspelingen.Bwa, minstens een deel van de mods leest ze maar met een half oog.
Gezien haar eigen lichaam het haar aandoet.Als ze vervelend doen kan je als motto “oog om oog tand om tand” gebruiken.
Neen wij zijn allemaal blind voor haar noodkreet, en zij heeft binnenkort nog één oog, en dus is zij koningin…Gezien haar eigen lichaam het haar aandoet.
Straks is ze blind.