Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag dagje opleiding/opfrissing op de simulator. Ik ben de enige blijkbaar.
Normaal zijn we met 4 (in groepjes van 2 personen) en schuif ik de oefeningen steeds af op de ander. Wat vandaag dus niet lukt.

Ik had gevraagd deze dag opleiding te annuleren aangezien ik binnenkort toch verander van functie, maar ik moest die opleiding sowieso nog krijgen.

Nog een nadeel is dat ik de middagpauze alleen zit.

En dat op m'n verjaardag.Net de zieligste verjaardagslunch ooit gegeten.

Bijlagen

• IMG_20220712_122119.jpg
    IMG_20220712_122119.jpg
    4,6 MB · Weergaven: 24
Vandaag dagje opleiding/opfrissing op de simulator. Ik ben de enige blijkbaar.
Normaal zijn we met 4 (in groepjes van 2 personen) en schuif ik de oefeningen steeds af op de ander. Wat vandaag dus niet lukt.

Ik had gevraagd deze dag opleiding te annuleren aangezien ik binnenkort toch verander van functie, maar ik moest die opleiding sowieso nog krijgen.

Nog een nadeel is dat ik de middagpauze alleen zit.

En dat op m'n verjaardag.Net de zieligste verjaardagslunch ooit gegeten.
Ik zit mijn middagpauze praktisch altijd alleen in mijn camionet, ook op mijn verjaardag :unsure:

Gisteren wespennest onder de terras tegels laten verdelgen.. Nu zie ik die krengen gewoonweg een nieuwe nest, zo'n 2 meter verderop bouwen :angry:

Ik zit mijn middagpauze praktisch altijd alleen in mijn camionet, ook op mijn verjaardag :unsure:
Mjah, ik zat tussen het onkruid en zwerfafval ;)

Citadelpark was te ver aangezien ik maar een uurtje pauze had en 25 al minuten kwijt was om aan m'n eten te geraken...

Vroeger genoeg gedaan, alleen in de camionette eten. Dat viel nog mee, met een krantje, wat muziek,... Dan kon je ergens een plekje zoeken met een beetje een mooi zicht.

DPD. "Uw pakske is geleverd om dat uur bij u thuis".
Bij mij thuis: geen pakske. Ahja.
Geen briefje in de bus waar het dan wel is. Buren afgelopen, daar ook niks geleverd.

Happy happy, joy joy. Straks eens langs het pakketpunt lopen, misschien dat het daar is. Wel plezant zo, die extra service van een spannende schattenjacht.

Mjah, ik zat tussen het onkruid en zwerfafval ;)

Citadelpark was te ver aangezien ik maar een uurtje pauze had en 25 al minuten kwijt was om aan m'n eten te geraken...

Vroeger genoeg gedaan, alleen in de camionette eten. Dat viel nog mee, met een krantje, wat muziek,... Dan kon je ergens een plekje zoeken met een beetje een mooi zicht.

En intussen een aantal gepensioneerden op de lokale "Ge zijt van..."-FB groep paniek aan het veroorzaken, want er staat een bestelwagen geparkeerd met een man die nogal verdacht van achter zijn krant de omgeving zit gade te slaan.

DPD. "Uw pakske is geleverd om dat uur bij u thuis".
Bij mij thuis: geen pakske. Ahja.
Geen briefje in de bus waar het dan wel is. Buren afgelopen, daar ook niks geleverd.

Happy happy, joy joy. Straks eens langs het pakketpunt lopen, misschien dat het daar is. Wel plezant zo, die extra service van een spannende schattenjacht.
Die komt dat morgen wel binnensmijten. Is bij mij standaard met DPD. Die tekenen dat zelf af en komen 's anderendaags brengen als ze geen goesting meer hebben.

En intussen een aantal gepensioneerden op de lokale "Ge zijt van..."-FB groep paniek aan het veroorzaken, want er staat een bestelwagen geparkeerd met een man die nogal verdacht van achter zijn krant de omgeving zit gade te slaan.
Mijn god zo herkenbaar.
Ongetwijfeld gevolgd door:
"Sirenes Stationstraat...wat aan de hand?"

Morgen naar de politie voor verhoor voor iets vaag uit 2015 :sop:
Zo'n hele week met zenuwen zitten en op voorhand totaal geen uitleg krijgen over wat het gaat. Joy
En ge hebt totaal geen idee waarover dat gaat? Allez is al 7 jaar geleden, ik zou ook niet kunnen zeggen wat er toen zoal gebeurd is dat aandacht van politie zou verklaren (Allez, heel veel eigenlijk, maar niets specifiek van dat jaar)

Mijn god zo herkenbaar.
Ongetwijfeld gevolgd door:
"Sirenes Stationstraat...wat aan de hand?"
Ik heb zelf geen FB, maar die groepen doen mij denken aan Hoplr. In eerste instantie dacht ik dat het niveau daar iets hoger ging zijn omdat bepaalde dingen die op FB toegelaten zijn dat daar niet zijn, maar de onwetendheid, de hypocrisie en het, huh, "bijzonder" gedrag van een bepaalde leeftijdsgroep :unsure: spatten er toch weer vanaf.

Genre "Wie heft er noh internetproblemen met Proxemus?????"
en dan die reacties
"...straat geen problemen",
"ja, wij ook!!!"

:unsure:
Ok, en nu?

Of een bouwfirma die blijkbaar te vroeg begint met zijn werken, vorige maand
"Willen de buurtbewoners in die wijk waar ze om 4:30 (wat?!) beginnen werken er rekening mee houden dat er wel studenten hun slaap nodig hebben voor de examens??????"

Right, en wat kunnen die buurtbewoners daar juist aan doen? :unsure:

Ik denk er dan ook aan mij daar af te melden eerlijk gezegd. Meer dan een beetje browsen doe ik er toch al lang niet meer.

Ook, het is een zogezegd leuk initiatief om buurtbewoners "dichter bij elkaar te brengen" en ze vinden zichzelf allemaal oh zo sociaal en vriendelijk voor elkaar ( :puke: ), maar als puntje bij paaltje komt zijn het gewoon weg een bende asociale hypocrieten bij elkaar. 😂
Zovan die types die er altijd als de kippen bij zijn om te reageren op nuttige, leuke,... spullen die gratis worden weggegeven (dus geen brol).
Ikke, ikke, ikke, maar kijk mij toch eens lief zijn voor de buren!1!1! (Of voor iemand anders die er lid is; "die kan dat misschien gebruiken". :unsure: )
(Het is natuurlijk heel goed dat die dingen een nieuwe thuis vinden en niet in de vuilnisbak belanden, daar niet van.)
Nog asocialer vind ik het als het om een lot van iets gaat (bv. boeken) en de eerste de beste dan zegt "Ik neem ze allemaal!!!"
Als er vervolgens dingen worden opgezet waar men ocharme misschien €5 voor vraagt komt er dan echt héél zelden reactie. Zelf heb ik zo een tweedehandszetel gekocht vorig jaar (ja, natuurlijk voor meer dan €5 :unsure: ), maar had ik dat toen niet gedaan hadden die mensen hem nog altijd gehad denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf geen FB, maar die groepen doen mij denken aan Hoplr. In eerste instantie dacht ik dat het niveau daar iets hoger ging zijn omdat bepaalde dingen die op FB toegelaten zijn dat daar niet zijn, maar de onwetendheid, de hypocrisie en het, huh, "bijzonder" gedrag van een bepaalde leeftijdsgroep :unsure: spatten er toch weer vanaf.

Genre "Wie heft er noh internetproblemen met Proxemus?????"
en dan die reacties
"...straat geen problemen",
"ja, wij ook!!!"

Ok, en nu?

Of een bouwfirma die blijkbaar te vroeg begint met zijn werken, vorige maand
"Willen de buurtbewoners in die wijk waar ze om 4:30 (wat?!) beginnen werken er rekening mee houden dat er wel studenten hun slaap nodig hebben voor de examens??????"

Right, en wat kunnen die buurtbewoners daar juist aan doen? :unsure:

Ik denk er dan ook aan mij daar af te melden eerlijk gezegd. Meer dan een beetje browsen doe ik er toch al lang niet meer.

Ook, het is een zogezegd leuk initiatief om buurbewoners "dichter bij elkaar te brengen" en ze vinden zichzelf allemaal oh zo sociaal en vriendelijk voor elkaar ( :puke: ), maar als puntje bij paaltje komt zijn het gewoon weg een bende asociale hypocrieten bij elkaar. 😂
Zovan die types die er altijd als de kippen bij zijn om te reageren op nuttige, leuke,... spullen die gratis worden weggegeven (dus geen brol).
Ikke, ikke, ikke, maar kijk mij toch eens lief zijn voor de buren!1!1! (Of voor iemand anders die er lid is; "die kan dat misschien gebruiken". :unsure: )
(Het is natuurlijk heel goed dat die dingen een nieuwe thuis vinden en niet in de vuilnisbak belanden, daar niet van.)
Nog asocialer vind ik het als het om een lot van iets gaat (bv. boeken) en de eerste de beste dan zegt "Ik neem ze allemaal!!!"
Als er vervolgens dingen worden opgezet waar men ocharme misschien €5 voor vraagt komt er dan echt héél zelden reactie. Zelf heb ik zo een tweedehandszetel gekocht vorig jaar (ja, natuurlijk voor meer dan €5 :unsure: ), maar had ik dat toen niet gedaan hadden die mensen hem nog altijd gehad denk ik.
Mijn winnaars (fb dan) zijn de volgende twee:

- Vrouw die vraagt of er nog mensen in de buurt zijn waar het warm water niet lijkt te werken, en of er misschien aan het water wordt gewerkt.

- Tijdens volle pandemie, klappen voor de zorg, een soort discussie over hoe straat X toch wel meer klapt dan de andere straten (=betere mensen), zeker meer dan straat Y maarja daar zit het dan ook vol vreemden hé.

Bij ons is't voor de moment dikwijls berichten in het genre van: "Ben op zoek tuinset zoals op onderstaande foto. Liefst wel in heel goede staat. Gratis. Het is dringend zou vandaag nog moeten hebben, maar ik heb geen auto dus liefst komen brengen"

- Tijdens volle pandemie, klappen voor de zorg, een soort discussie over hoe straat X toch wel meer klapt dan de andere straten (=betere mensen), zeker meer dan straat Y maarja daar zit het dan ook vol vreemden hé.
Dit hoor ik mijn ma letterlijk zeggen... 🤦‍♀️

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan