Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ge hebt totaal geen idee waarover dat gaat? Allez is al 7 jaar geleden, ik zou ook niet kunnen zeggen wat er toen zoal gebeurd is dat aandacht van politie zou verklaren (Allez, heel veel eigenlijk, maar niets specifiek van dat jaar)
Voyeurisme uit 2015 :unsure:
Maar is nu echt wel iets dat ik nog nooit gedaan heb dus heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.

Geen idee hoe oud je nu bent, maar kan het?
Ben al in de 30 dus nee :p

Hoe moeilijk het is om een huurhuis met tuin te vinden waarbij huisdieren toegelaten zijn, terwijl ze het in theorie eigenlijk niet kunnen verbieden. Ik ben geen huisbaas dus ik zal wel dingen over het hoofd zien of misschien een naïef idee hebben over de gemiddelde huurder met dieren maar vind het toch enorm asociaal. Alle schade die zou kunnen gebeuren moet ik als huurder toch sowieso betalen? Overlast (bv geblaf van honden) is een risico maar dan moet je kinderen, grasmaaiers en stereo's ook maar preventief verbieden.
Voor veel mensen is de woning die ze verkopen ook maar een 2 de huis waar ze zelf veel waarde aan hechten. Deels is het onwetendheid maar je moet maar net die huurder treffen wiens honden op de vloer kakken. En schade verhalen of huurder laten uitzetten is niet zo eenvoudig als verhuurder, daarom denken ze beter voorkomen dan genezen.

Mijn winnaars (fb dan) zijn de volgende twee:

- Vrouw die vraagt of er nog mensen in de buurt zijn waar het warm water niet lijkt te werken, en of er misschien aan het water wordt gewerkt.
Die heb ik een paar maand terug ook nog zien passeren in de groep van Ieper. :')

Een of andere randmongool die het nodig vond om in het midden van een s-bocht een vrachtwagen voorbij te steken. Als er geen brede zijberm was geweest had ik er vrijwel zeker frontaal opgezeten.

Haha, die facebookgroepen zijn inderdaad leute. Wat ik ook hilarisch vind, in de groep van pakweg Geraardsbergen: "Hond vermist, delen mag".

-> Gedeeld in Roeselare.

Haha, die facebookgroepen zijn inderdaad leute. Wat ik ook hilarisch vind, in de groep van pakweg Geraardsbergen: "Hond vermist, delen mag".

-> Gedeeld in Roeselare.
Alleen al daar bij zetten in welke gemeente je woont, alsof dat ook maar iets zou uitmaken.

Mijn god zo herkenbaar.
Ongetwijfeld gevolgd door:
"Sirenes Stationstraat...wat aan de hand?"
In mijn gemeente hebben ze zelfs een aparte groep. De Schotense Sirenewatchers. :') Toch een duizendtal leden. En het enige wat daarin gepost wordt zijn variaties op "Ze zijn weg richting X"
Omschrijving van de groep is als volgt. Volgens mij is dit begonnen als parodie, maar heeft niet iedereen dat door. :lol:

Heb je ook een sirene gehoord? Wil je graag weten wiens huis brandt of welke crimineel de politie probeert te vatten? Ben je ook zo supercurieus wie er nu weer vreselijk ligt te lijden en een ambulance nodig heeft?
Wacht niet langer en deel HIER al je gehoorde sirenes. Je kan dan gezellig discuteren wiens schuld welk euvel was of je verdiepen in ramptoerisme.
Sluit jezelf snel aan en maak nieuwe vrienden dankzij deze groep!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan