Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 'padelleboog'![]()
En mensen die padel (paaaadel) uitspreken als padèl
Mensen die dat woord gebruiken horen zo een tik tegen hun hoofd te krijgen dat de gever een tenniselleboog oploopt.

En mensen die padel (paaaadel) uitspreken als padèl![]()
Da's oké, Paan, het went.En mensen die padel (paaaadel) uitspreken als padèl![]()

Ik ben al 3 dagen onrustig op het werk. Kan wel de koffie zijn
'k Ga 2 min wandelen denk ik.
Adèl?Je hebt er ook die padel met een stille p uitspreken, omdat ze zich zo verheven voelen boven ons.
Tis dan ook ne hoop gejank tegenwoordig in haar songs. 240kilo afgevallen en nog zo negatief in haar liedjes...Adèl?
Die hoor je ook nooit meer op de radio tegenwoordig.
Ook al eens gewoon gekeken naar updates of bij apparaatbeheer?De werklaptops en een probleem dat nooit opgelost geraakt.
Is een HP Spectre met Ryzen 5 PRO 2500U met vega Mobile en 16GB RAM. Om de zoveel dagen, hebt ge een werkdag dat ge gewoon aan het werken zijt en als er ook iemand maar een gif durft posten in Teams of een filmke op een nieuwswebsite speelt via autoplay, dan blijft de browser 2 minuten hangen vooraleer ge er terug iets mee kunt doen.
Nog mensen hebben dat probleem, maar ITdesk kan er blijkbaar niets aan doen. Maakt niet uit of het via Chrome, firefox of Edge is. Ge ziet via task-manager het gebruik van de browser plots spiken, maar ja... is het die igpu die het niet kan trekken of is het gewoon een bug in de amd-driver die nooit geüpdatet wordt... Sommige dagen loopt het prima, andere dagen is het ellende.
Niet dat ik constant memes, gifs of videos wil uitwisselen tijdens werkuren. Om de zoveel tijd een link niet durven openen uit schrik dat uw browser blijft hangen op een laptop met deftige specs is een merde
Hier dezelfde tristesse bij de Dell Latitude E5570 werklaptops - i5 8gb ram powerhouseDe werklaptops en een probleem dat nooit opgelost geraakt.
Is een HP Spectre met Ryzen 5 PRO 2500U met vega Mobile en 16GB RAM. Om de zoveel dagen, hebt ge een werkdag dat ge gewoon aan het werken zijt en als er ook iemand maar een gif durft posten in Teams of een filmke op een nieuwswebsite speelt via autoplay, dan blijft de browser 2 minuten hangen vooraleer ge er terug iets mee kunt doen.
Nog mensen hebben dat probleem, maar ITdesk kan er blijkbaar niets aan doen. Maakt niet uit of het via Chrome, firefox of Edge is. Ge ziet via task-manager het gebruik van de browser plots spiken, maar ja... is het die igpu die het niet kan trekken of is het gewoon een bug in de amd-driver die nooit geüpdatet wordt... Sommige dagen loopt het prima, andere dagen is het ellende.
Niet dat ik constant memes, gifs of videos wil uitwisselen tijdens werkuren. Om de zoveel tijd een link niet durven openen uit schrik dat uw browser blijft hangen op een laptop met deftige specs is een merde
Ja, maar geen AMD/GPU-gerelateerde zaken te vinden. Een windows-update die nooit deftig doorloopt, zal geforceerd worden binnenkort, maar probleem was al aanwezig voor die update-melding bovenkwam.Ook al eens gewoon gekeken naar updates of bij apparaatbeheer?
Toch een merde hé.Hier dezelfde tristesse bij de Dell Latitude E5570 werklaptops - i5 8gb ram powerhouse
Er moet maar 1 iemand een gif in Teams durven posten en alle applicaties blokkeren spontaan.
Misschien dat ik ITdesk toch nog eens ga lastig vallen.Weet ik wel maar sinds ik collega's die weer aan het zagen zijn over padel corrigeer "Ge moet het eigenlijk uitspreken als paaaaaadel." zijn die gestopt met daarover te zagen.euh, is dat niet hoe het moet?
Padel wordt uitgesproken als [padèl].
hoerZoeken naar n vakantiebestemming
Intressant hotel zien, wat verder zoeken..
Instagram openen om te zien hoe het er uit ziet op reizigersfoto's
Allemaal foto's van vrouwen aant zwembad of poseren in bikini en amper ene van het hotel of de omgeving![]()
Vroeger hadden we daar een woord voor, maar ik weet niet of ik dat hier mag zeggen.
Het begon met "aandachts" en nog 4letters daar achter