Reverz
Well-known member
Het heeft de avond niet verpest maar het was toch even een wtf momentje voor 5 minuten. Ik heb het glas gewoon laten staan, weggeven ging moeilijk want er waren nog 2 mensen aan tafel die geen wouden waar hij wel in schonk.Je hebt gelijk, maar ik zou er mijn avond niet voor laten verknallen. Ik zou dat glas gewoon geven aan de eerste de beste die het wil.
Voor hetzelfde geld schenkt hij dan rode wijn uit over mijn splinternieuwe hemd en kostuum... hard pass@Reverz Kon je uw glas niet wegtrekken als hij aanstalten maakt om te gieten?

Het was een beetje taken by surprise, ik zat ook naast mijn schoonouders op nen trouw van mensen die we via mijn schoonouders kennen (beetje rare constructie, maar das een ander verhaal), ik moest mij daar dus toch wel een klein beetje gedragen.'ik zei neen of hebt ge stront in uw oren?'
Is meestal het einde van een nodeloze discussie als iemand blijft doordrammen![]()

Klein detail trouwens: de 'garçon' in kwestie bleek nadien de patron te zijn van het spel hebben de trouwers nadien laten vallen.

. Dus das 2x tegenslag op een half jaar tijd op financieel vlak zne, miljaar