Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik twijfel nog altijd tussen troll en iemand die gewoon zo dom was dat het borderline kwaadaardig was. Een beetje vreemd, gohja, maar sommige van die threads of opmerkingen...zo iemand laat ik in het dagelijks leven linksliggen.
Als je zn post geschiedenis door de jaren heen volgt (leprechaun, s.concecao, trump), moet ie helaas vaststellen dat hij echt zo is

Ik vind het jammer. Hij was een kleurrijk figuur.
Er zijn er hier al heel wat gebanned en vaak las ik hun posts wel graag.
Het zijn vaak mensen die wat buiten de lijntjes kleuren maar dat maakt het ook interessant vond ik.
Soms vind ik de moderatie wat te strikt maar soit, t'is mijn forum niet...

Echt flauw dat ge geen stiekeme foto's moogt maken en hier verspreiden van 18-jarige grieten waarvan ge openlijk toegeeft dat ge er op zijt aan't geilen. Damn die cancelcultuur toch!

Ergernis van de dag: Customer care bij dell.

Eerst 2 maand moeten wachten op levering. Tijdens het bestellen niet de mogelijkheid gekregen om mijn zakelijke gegevens in te vullen.
De vraag gestuurd of ze mijn zaak/btw nummer op de factuur kunnen zetten. Dit was niet mogelijk. Ik moest de laptop zakelijk bestellen.
Funny sidenote: je kan de xps zakelijk niet kopen via hun website.

Voorgestelde oplossing (door dell). Ik moet de laptop maar terugsturen, om hem vervolgens zakelijk te bestellen (wat niet mogelijk is).

Tip van de dag: koop NOOIT bij dell :p
Ik ben ook van plan een Dell XPS te kopen via hun website en heb het net eens gecheckt: je kan wel gewoon zakelijk bestellen. Tijdens checkout is er een optie 'Aankoop voor zakelijk gebruik'. Dan krijg je ook een factuur uiteraard. Heb je er over gekeken?

Ik vind het jammer. Hij was een kleurrijk figuur.
Er zijn er hier al heel wat gebanned en vaak las ik hun posts wel graag.
Het zijn vaak mensen die wat buiten de lijntjes kleuren maar dat maakt het ook interessant vond ik.
Soms vind ik de moderatie wat te strikt maar soit, t'is mijn forum niet...
Goh, om hier een ban te krijgen moet je toch al goed je best doen vind ik. En dan spreken we nog niet over een permban. Buiten de lijntjes lees ik hier toch geregeld zonder een hoop asociale neigingen en verwijten ook uiteindelijk.

Goh, om hier een ban te krijgen moet je toch al goed je best doen vind ik. En dan spreken we nog niet over een permban. Buiten de lijntjes lees ik hier toch geregeld zonder een hoop asociale neigingen en verwijten ook uiteindelijk.
Kom kom, beetje kritiek op de corona richtlijnen en ik kreeg ook een ban. Je hebt dat hier snel aan je broek.

Perma-ban is een andere zaak. Gezien de inhoud van de PM kan ik de perma-ban wel begrijpen.

Kom kom, beetje kritiek op de corona richtlijnen en ik kreeg ook een ban. Je hebt dat hier snel aan je broek.

Perma-ban is een andere zaak. Gezien de inhoud van de PM kan ik de perma-ban wel begrijpen.
Fout, je hebt drie keer tips gegeven over hoe je controles en boetes kon vermijden.
Individuele warns bespreken doe je in pm, fout voorstellen van de ingrepen mag daar ook, maar zal genegeerd worden.

Maar ja, voor een permban moet je al goed je "best" doen.

Altijd maar weer dat geween als een ander gebanned is. Hij zal er zelf wel voor gezorgd hebben zeker. De regels zijn voor ieder gelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan