Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanuit west vlaanderen.
Moment, papillon, jij zit in mijn provincie? (Nog nooit op gelet). No koersfiets will be safe 🫣

On topic ergernis: nét op een seconde of twee een oproep gemist, bel terug na dertig seconden (zodat lijn vrij is) en persoon in kwestie lijkt van aardbodem verdwenen. Op geen minuut, what, you jumped off a cliff?

Ik maak een mega kippenhok in de tuin met 4 individuele grote legnesten en 2 kleinere backups, alles mooi voorzien van stro en hooi om een nestje te maken.

Wat doen onze 7 kippen, ruziemaken voor 1 legnest, van hun oren buiten staan maken omdat er een kip opzit en zagen van "komt daar af"
ze zouden verdorie vanboven op mekaar kruipen en een ei op mekaars kop leggen om toch maar in dat 1 nest te kunnen zitten.

Ik maak een mega kippenhok in de tuin met 4 individuele grote legnesten en 2 kleinere backups, alles mooi voorzien van stro en hooi om een nestje te maken.

Wat doen onze 7 kippen, ruziemaken voor 1 legnest, van hun oren buiten staan maken omdat er een kip opzit en zagen van "komt daar af"
ze zouden verdorie vanboven op mekaar kruipen en een ei op mekaars kop leggen om toch maar in dat 1 nest te kunnen zitten.
Daarom zijn het kiekens natuurlijk

Het zijn en blijven vrouwen eh.

Moment, papillon, jij zit in mijn provincie? (Nog nooit op gelet). No koersfiets will be safe 🫣

On topic ergernis: nét op een seconde of twee een oproep gemist, bel terug na dertig seconden (zodat lijn vrij is) en persoon in kwestie lijkt van aardbodem verdwenen. Op geen minuut, what, you jumped off a cliff?
Nateurlijk, tis mo int westn van vloandern da ze zukke vedetn moakn.

Ergernis van de dag: Customer care bij dell.

Eerst 2 maand moeten wachten op levering. Tijdens het bestellen niet de mogelijkheid gekregen om mijn zakelijke gegevens in te vullen.
De vraag gestuurd of ze mijn zaak/btw nummer op de factuur kunnen zetten. Dit was niet mogelijk. Ik moest de laptop zakelijk bestellen.
Funny sidenote: je kan de xps zakelijk niet kopen via hun website.

Voorgestelde oplossing (door dell). Ik moet de laptop maar terugsturen, om hem vervolgens zakelijk te bestellen (wat niet mogelijk is).

Tip van de dag: koop NOOIT bij dell :p
Dell is toch precies laag gevallen. Bij LTT in de secret shopper waren die ook al verschrikkelijk. En zeggen dat mijn ervaring 10-15 jaar geleden echt uitstekend was.

moeite met mijn dromen te onderscheiden van de realiteit
Is inderdaad niet aangenaam. Zeker als je bevestiging moet gaan zoeken bij iemand die in je droom voorkwam.
De eerste waar ik aan twijfelde was, heb ik ooit iemand in elkaar geslagen in een park en achtergelaten? Na enkele dagen was ik eruit en het kon niet waar zijn.
De tweede was, had ik seks met iemand die ik kende vroeger, want die droom of herinnering was zeer levendig. Zovele jaren later tegengekomen en ik moest het weten. Haar reactie sprak boekdelen: :puke:.
Ik was gerustgesteld alleszins :tongue:.

Dell is toch precies laag gevallen. Bij LTT in de secret shopper waren die ook al verschrikkelijk. En zeggen dat mijn ervaring 10-15 jaar geleden echt uitstekend was.

Het is echt rampzalig. Het opvolg process klopt ook niet. In contact komen met iemand is een ramp. Ticketing sluiten ze zelf af zonder confirmatie. Het probleem is dat ik een laptop nodig had met minstens 64gb aan ram. en dan heb je plots niet veel keuze meer.
Hp had ook een reeks met 64gb maar die is out of stock.

moeite met mijn dromen te onderscheiden van de realiteit, ik was bijvoorbeeld overtuigd dat ik mijn broer niet meer moest terugbetalen voor iets, blijkt dat ik dat effectief gedroomd heb en als waar heb onthouden.

ook mijn teen gestoten in een droom waar mijn nagel in zijn geheel eraf viel, dat is mij ooit al eens overkomen maar niet recent. Nu check ik toch vrij vaak mijn teen en heb ik 'fantoompijn'.

Is inderdaad niet aangenaam. Zeker als je bevestiging moet gaan zoeken bij iemand die in je droom voorkwam.
De eerste waar ik aan twijfelde was, heb ik ooit iemand in elkaar geslagen in een park en achtergelaten? Na enkele dagen was ik eruit en het kon niet waar zijn.
De tweede was, had ik seks met iemand die ik kende vroeger, want die droom of herinnering was zeer levendig. Zovele jaren later tegengekomen en ik moest het weten. Haar reactie sprak boekdelen: :puke:.
Ik was gerustgesteld alleszins :tongue:.
Dit komt van iemand die nooit een droom kan onthouden maar euhm, pakken jullie medicatie die dat veroorzaakt ofzo? Ik kan me echt niet inbeelden dat ik droom seks te hebben met iemand en dan twijfel of dat gebeurd is.

Mijn hyperacusis en tinnitus die terug niveau's aanneemt van eind 2018 ............ toen ik er even een beetje suicidaal van werd.
Pfff, zulks een klotenziekte nog nooit meegemaakt. Je betert 10-20% over 1 2 3 jaar, rete traag dus, en dan bam op korte tijd back to sqaure 1 voor de zoveelste keer.

Vanmorgen terug uur carport geblokeerd, levering bouwstenen ... met fiets maar weg dan even in de velden. Uur later, hadden ze net gedaan die stenen te lossen (1uur !) en kon aan m'n auto , en even met die mannen gepraat. Ze weten m'n bel zijn nu, en het was een vriendelijk gesprek. Maar m'n fuckin old timer overbuur moest natuurlijk buiten komen en 2 3 autos verplaatsen van z'n parking naar de 'geleende' braakliggende oprit ernaast van een leegstaand pand waar er soms tot 7 staan. Tot 3 achter elkaar en 2 naast elkaar, gelijk tetris blokjes om mee te spelen en te verzetten 3 of 5m verder, 47x per week... en nog 2 andere die 40m verder langs de kant van de weg stonden.
Constant die kerel dus schuiven met luuuuiiide autootjes op z'n oprit, naast z'n oprit, in de straat... 3x een kleine aanslag op m'n oren; vorige vrijdag al paar keer (in m'n tuin of carport). Vandaag sta je met werkmannen in hun pauze even kort te praten, komt die kabaal maken ... paar keer m'n oren voelen verkrampen in 3 dagen tijd met die paljas. Ga het hem eens zeggen zodat hij het weet misschien .... dat ik daar last van heb als ik aan m'n carport of in de tuin sta..... tzijn ook geen normale uitlaten en decibel niveau's meer. En tis hier een autoluwe rustige woonstraat, geen auto tuning old timerclub.

Gisteren bij arts die wat dieper in gaat op meerdere problemen voor opvolging

bloed

- leverwaarden shit (wist ik reeds)

Nu meer tijd gehad voor rest te bespreken want mijn 'verhaal' alleen was al 45-50 minuten vorige keer

- schildklier te traag
- veel te weinig maagzuur
->mogelijks trager metabolsime en energie omzetting
- klierkoorts markers gestegen (niet noodzakelijk heractivatie, zou dan 3de keer zijn geweest)
- vit D net onder onderwaarde (D care 25000 units elke 6 wintermaanden deed dus te weinig, zelfs de zonnige weken vulden het tekort nog niet op)

Pff .... Off course i feel like (bloody motherfckn) roadkill. En die screeching oorsuizingen die bonkers gaan vind ik het ergst.... alsof m'n kop mee vibreert want die staat ook soms gespannen als een bankvijs.

😰😥😓😪

Laatst bewerkt:
Dit komt van iemand die nooit een droom kan onthouden maar euhm, pakken jullie medicatie die dat veroorzaakt ofzo? Ik kan me echt niet inbeelden dat ik droom seks te hebben met iemand en dan twijfel of dat gebeurd is.
Geen medicatie langs hier of andere substanties. Soms (paar keer per jaar) droom ik lucide, misschien dat het nog een niveautje hoger is?
Dit waren twee dromen in een tijdspanne van vijftien jaar, dus redelijk zeldzaam en ze waren beide zeer realistisch en ik twijfelde echt enorm, net omwille het echt kon gebeurd zijn.
Mocht er nu het spaghettimonster in gekomen zijn, dan was het antwoord snel duidelijk geweest :laugh:.

Geen medicatie langs hier of andere substanties. Soms (paar keer per jaar) droom ik lucide, misschien dat het nog een niveautje hoger is?
Dit waren twee dromen in een tijdspanne van vijftien jaar, dus redelijk zeldzaam en ze waren beide zeer realistisch en ik twijfelde echt enorm, net omwille het echt kon gebeurd zijn.
Mocht er nu het spaghettimonster in gekomen zijn, dan was het antwoord snel duidelijk geweest :laugh:.
Ik heb er om de 5j soms ook zo eentje.
Eerste die ik me herinner was mijn moeder gestorven, ben al huilend haar slaapkamer binnen gevallen zodra ik wakker werd.
Paar jaar later gedroomd dat een bekende me verkrachtte, die kerel toch ook echt wel gemeden nadien ondanks dat ik wél wist dat het niet echt gebeurd was. (Ik was op kamp in het buitenland en de locatie van mijn droom was in eigen land).
Onder invloed van medicatie (waarmee ik direct gestopt ben) eens wakker geworden met de absolute zekerheid dat mijn ex me bedroog. Heb zijn gsm geëist om hem te controleren/betrappen en de dag nadien was hij gaan lopen en heb ik toen hij aan het douchen was, zijn schoenen gecontroleerd op sporen van de Finse piste waar die altijd ging lopen. Maar die paranoia was gelukkig enkele dagen na het stoppen van de medicatie voorbij. 🙈 Gelukkig kon hij het kaderen (was in een lange zoektocht naar een passend antidepressiva en het was niet de eerste keer dat ik bijwerkingen had).

Als mac-bc en straddle gaan bekvechten in de thread over protesterende boeren dan ben ik weg voor ik door het figuurlijk, maar mogelijk ook letterlijke, zwarte gat wordt opgeslokt.

Ik heb er om de 5j soms ook zo eentje.
Eerste die ik me herinner was mijn moeder gestorven, ben al huilend haar slaapkamer binnen gevallen zodra ik wakker werd.
Paar jaar later gedroomd dat een bekende me verkrachtte, die kerel toch ook echt wel gemeden nadien ondanks dat ik wél wist dat het niet echt gebeurd was. (Ik was op kamp in het buitenland en de locatie van mijn droom was in eigen land).
Onder invloed van medicatie (waarmee ik direct gestopt ben) eens wakker geworden met de absolute zekerheid dat mijn ex me bedroog. Heb zijn gsm geëist om hem te controleren/betrappen en de dag nadien was hij gaan lopen en heb ik toen hij aan het douchen was, zijn schoenen gecontroleerd op sporen van de Finse piste waar die altijd ging lopen. Maar die paranoia was gelukkig enkele dagen na het stoppen van de medicatie voorbij. 🙈 Gelukkig kon hij het kaderen (was in een lange zoektocht naar een passend antidepressiva en het was niet de eerste keer dat ik bijwerkingen had).
Van serieus andere kalibers gesproken.
Kan me inbeelden dat zoiets niet gauw verdwijnt en de angst erin sluipt om nog zo'n zaken mee te maken, ondanks het nooit werkelijk gebeurd is.
Op een wat oudere leeftijd + hart, kan het misschien faliekant aflopen, als je in paniek wakker wordt.

Een zwart gat slokt op termijn alles op ongeacht hoe ver je er vandaan staat :coolbrows:
rorschach.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan