Mijn hyperacusis en tinnitus die terug niveau's aanneemt van eind 2018 ............ toen ik er even een beetje suicidaal van werd.
Pfff, zulks een klotenziekte nog nooit meegemaakt. Je betert 10-20% over 1 2 3 jaar, rete traag dus, en dan bam op korte tijd back to sqaure 1 voor de zoveelste keer.
Vanmorgen terug uur carport geblokeerd, levering bouwstenen ... met fiets maar weg dan even in de velden. Uur later, hadden ze net gedaan die stenen te lossen (1uur !) en kon aan m'n auto , en even met die mannen gepraat. Ze weten m'n bel zijn nu, en het was een vriendelijk gesprek. Maar m'n fuckin old timer overbuur moest natuurlijk buiten komen en 2 3 autos verplaatsen van z'n parking naar de 'geleende' braakliggende oprit ernaast van een leegstaand pand waar er soms tot 7 staan. Tot 3 achter elkaar en 2 naast elkaar, gelijk tetris blokjes om mee te spelen en te verzetten 3 of 5m verder, 47x per week... en nog 2 andere die 40m verder langs de kant van de weg stonden.
Constant die kerel dus schuiven met luuuuiiide autootjes op z'n oprit, naast z'n oprit, in de straat... 3x een kleine aanslag op m'n oren; vorige vrijdag al paar keer (in m'n tuin of carport). Vandaag sta je met werkmannen in hun pauze even kort te praten, komt die kabaal maken ... paar keer m'n oren voelen verkrampen in 3 dagen tijd met die paljas. Ga het hem eens zeggen zodat hij het weet misschien .... dat ik daar last van heb als ik aan m'n carport of in de tuin sta..... tzijn ook geen normale uitlaten en decibel niveau's meer. En tis hier een autoluwe rustige woonstraat, geen auto tuning old timerclub.
Gisteren bij arts die wat dieper in gaat op meerdere problemen voor opvolging
bloed
- leverwaarden shit (wist ik reeds)
Nu meer tijd gehad voor rest te bespreken want mijn 'verhaal' alleen was al 45-50 minuten vorige keer
- schildklier te traag
- veel te weinig maagzuur
->mogelijks trager metabolsime en energie omzetting
- klierkoorts markers gestegen (niet noodzakelijk heractivatie, zou dan 3de keer zijn geweest)
- vit D net onder onderwaarde (D care 25000 units elke 6 wintermaanden deed dus te weinig, zelfs de zonnige weken vulden het tekort nog niet op)
Pff .... Off course i feel like (bloody motherfckn) roadkill. En die screeching oorsuizingen die bonkers gaan vind ik het ergst.... alsof m'n kop mee vibreert want die staat ook soms gespannen als een bankvijs.