Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat de brave leerkracht van tegenwoordig in Excel wel in kolom A de score op 53 kan invullen (of die zelfs laat berekenen), om dan in kolom B =A/5.3 te typen en via format cell het geliefde aantal decimalen weer te geven.
Smartschool berekent dat zelfs met "weighted" methodes als ge wilt, als in dagelijks werk (bv. 9/12, 15/17, 21/21 en 23/24) telt voor 40% en proefwerk (1/53) telt mee voor 60%.
Soit, mijn ergernis is dat ik op kantoor zit terwijl het 27 graden is!

Ja dat klopt wel. Ik had een immense droogstoppel voor geschiedenis, die gewoon zijn les afratelde en af en toe dingen afratelde die wij moesten opschrijven. Soms was het leuk als hij eens een extra punt uitdeelde als we zelf iets wisten voor de les maar daar bleef het bij.

Nochtans vind ik geschiedenis op bepaalde vlakken zelf ook interessant.
Wij hadden op een bepaald moment een nieuwe leerkracht geschiedenis. Ik denk 3de middelbaar.
Toen ze voor de eerste keer de klas binnen stapte, vroeg ze heel kordaat: 'Weet er iemand waarom we geschiedenis leren?'

Mr.Anderson zijne vinger in de lucht: 'Door het verleden te bestuderen leren we het heden beter te begrijpen'.

Vanaf dat moment kon ik niets meer verkeerd doen bij haar.

Waanzin voor Rode Duivels in Jupiler Pro League: maximaal 9 voetbalvrije dagen op rij voor Vanaken

Ik heb ook max 9 dagen op rij een vrije dag, van zaterdag tem zondag de week erna.
Moest ik langer achter elkaar verlof nemen, dan zijn mijn dagen al op.
En ik heb ook helemaal geen lange grote vakantie ..

Er zijn ook mensen die amper 20 dagen verlof hebben op een heel jaar ..

Dus wat is het probleem hier? :unsure:

Ja ze moeten in het weekend ook werken, maar ze worden ook meer betaald dan Jan Modaal.

Een ergernis die hier nog al gestaan heeft, maar dokters die te laat zijn.
Dat consultaties uitlopen, of er noodgevallen tussenkomen, geen enkel probleem.
Maar nu hebben we de eerste afspraak op de dag, en die begint gewoon al standaard met een kwartier vertraging. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon op tijd naar uw werk te komen.

Een ergernis die hier nog al gestaan heeft, maar dokters die te laat zijn.
Dat consultaties uitlopen, of er noodgevallen tussenkomen, geen enkel probleem.
Maar nu hebben we de eerste afspraak op de dag, en die begint gewoon al standaard met een kwartier vertraging. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon op tijd naar uw werk te komen.

Heb me dat ook al afgevraagd :lol:

We zouden 500€ terug krijgen van de watermaatschappij. Krijgen we nu een brief dat ze failliet zijn. 🤬🤬🤬

We kunnen het geld terugvorderen dusja verzoek ingediend, maar ik verwacht er niet veel meer van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan