Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit toch vooral. Ik heb een staand beroep en zou ook niet met een gebroken teen gaan werken denk ik.Hangt er toch ook van af wat voor job ge doet![]()
Even deze citeren omdat het de laatste is, maar geldt in het algemeen:tis hier allemaal teen en t ander precies.

Werchter Boutique wordt ook wel in de markt gezet als het 'familiefestival'. Vind dat persoonlijk ook de minste van de Werchters.Maar zoals je zegt: dat publiek op Werchter Boutique... Ik ben vooral Pukkelpop en Dour Festival gewend en heb mij dus heel de dag afgevraagd waar ik terechtgekomen was. Werchter Boutique heeft wel een héél hoog percentage Boomers die de tickets gekregen hebben van hun vermogensbeheerder en nu ook eens "cool" willen doen door naar een festival te gaan. Jezus Christus. Met hun stoeltjes mee en hun picknick-laken. Sommigen zelfs met hun 5-jarige kinderen, die dan natuurlijk op de schouders moesten zitten van de papa. Niet om te zingen en te dansen, neen, om te FiLmEn.
The fuck? Volgens mij zijt ge misschien 75€ kwijt als ge die in zo’n winkelke in de galerij binnen doet. Of bij iemand die dat na zijn uren doet.Van de week nog aan t stoefen da mijne gsm van bijna 3 jaar oud nog 0,0 problemen heeft.
Net in de fitness ligt die langs mijn bankje. Ik duw dat wat verder, shuift over mijne gsm en helemaal gebarsten.
Snel es gezocht wat herstellen kost van ne S10+, toch al makkelijk 300 euro![]()
Alles wordt duurder met de jaren.Overmorgen laatste examen, maar ik heb er zo weinig goesting in, ik zit het uit te stellen tot en met waardoor ik misschien niet eens ga slagen. Het examen staat op 60% van de punten, op de taken heb ik wel redelijk goede punten vermoed ik, dus misschien kan het toch? BAh. Ik ben werken en studeren zo beu; de cursus op zich is wel interessant, maar gecombineerd met werken is soms wat te veel van het goede. Ik heb mijzelf een Chouffe opengetrokken, als ik nog wil doen wat ik zou moeten doen ga ik hier nog bezig zijn tot na middernacht, morgen een overleg met de rvb en overmorgen examen. SHeeeeeeet
Ik heb in de bouw gezeten en den dokter (int ziekenhuis) die er naar keek zei dat ik er gewoon mee moest doorwandelen, dat er daar niks aan gedaan kon worden. Wilde me niet thuiszetten daarvoorDit toch vooral. Ik heb een staand beroep en zou ook niet met een gebroken teen gaan werken denk ik.
Enfin, 'k heb nog nooit een teen gebroken.
The fuck? Volgens mij zijt ge misschien 75€ kwijt als ge die in zo’n winkelke in de galerij binnen doet. Of bij iemand die dat na zijn uren doet.
Idd. Ik heb indertijd de gsm van mijn zoon ook laten repareren. Via de officiële dealer was het 250€, via een winkel 100€ en ik ben er heel tevreden van. Intussen is er al een goed jaar over en geen problemen.Ik had da online opgezocht voor zo ne winkel hier in Hasselt.
Toch es horen in 't gallerijke dan.
M'n broer stuurde me vorige week een bericht dat zijn gsm uit zijn zwemshort was gevallen toen hij ging zitten. Nieuwe short, losse zakken. Scherm kapot.Van de week nog aan t stoefen da mijne gsm van bijna 3 jaar oud nog 0,0 problemen heeft.
Net in de fitness ligt die langs mijn bankje. Ik duw dat wat verder, shuift over mijne gsm en helemaal gebarsten.
Snel es gezocht wat herstellen kost van ne S10+, toch al makkelijk 300 euro![]()
M'n broer stuurde me vorige week een bericht dat zijn gsm uit zijn zwemshort was gevallen toen hij ging zitten. Nieuwe short, losse zakken. Scherm kapot.
Een uur later stuurde hij weer een bericht, was er weer uitgevallen en de gsm was nu volledig voor de vuilbak.
Grappig dat ik het vond.
Afgelopen weekend is mijn gsm uit mijn broekzak gevallen, van mijn nieuwe zwemshort, terwijl ik ging zitten. What are the odds.
Proces van eliminatie want al de rest had de naam er op, hij had 1 woord in een rooster gezet en dat was juist.Dus ge krijgt 1/53 voor een blanco papier en geen 0? Maar hoe weet je wie het heeft ingediend?
deredactie.be is gewoon de oude naam van vrtnws hoor.Vroeger had je zoiets als "de redactie" dacht ik, een 3e journaal, naast vtm & één. Ik denk dat ik es meer dit ga opleggen....