Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het betreft niet de kleine teen die gebroken is. En ik ben over die initiele reactie niet per se gevallen, wel over het blijven doordrammen erna en de pretentie in het algemeen.
Ja ik weet het, ik weet niet echt hoe je specifiek de andere tenen noemt die niet de grote teen zijn maar ook niet de kleine teen, maar ik bezit elementaire leesvaardigheden.

Zie, ik kon nu ook uit mijn sloffen schieten over hoe je kennelijk de pretentie hebt om te denken dat ik niet kan lezen ofzo. Maar ik zou dat wat overdreven defensief vinden.

En ja, dit is een grap.
En nee, deze discussie is voor niemand interessant.
En ja, ik stop ermee.

Het betreft niet de kleine teen die gebroken is. En ik ben over die initiele reactie niet per se gevallen, wel over het blijven doordrammen erna en de pretentie in het algemeen.
Ik dram door en heb een hoop pretentie? :wtf:
Ik vind toch dat ge echt veel tussen de regels leest wat ik niet zeg hoor.

Dit is de hele conversatie tussen ons 2:
Een kleinere teen gestoten aan de bedrand. Allerhande vormen van rood en blauw en paars zichtbaar momenteel. En pijn, amai. Hopelijk niet gebroken. Then again, weekje ziekteverlof zou welkom zijn.
Voor ne kleine teen een week ziekenverlof? :laugh:

Ik heb beide kleine tenen al zeker 3-5 keer gebroken elk, kheb nogal wat verlof tegoed precies :lint:
Niet de kleinste teen, een kleinere teen. 't gaat om de middenste. En geen volle week, 't is al dinsdag en tegen dat ik bij de dokter ben geweest zijn er al 2 van de 5 werkdagen voorbij.
Als gij wilt gaan werken met gebroken tenen, dan is dat uw goed recht. Niet iedereen is zonne grave gast als gij he. En niet iedereen gaat met de volle 100% werken. En neen, ik heb geen directe collega's wiens werklast verhoogt als ik er niet zou zijn.
Dat is al wat pijnlijker, maar zelfs dan gaat gene enkele (normale) dokter u thuis zetten als ge bureauwerk doet.

Zie hierboven, heeft niks met grave gast te maken.
Knap dat ge alle dokters kent.
Paar jaar terug nog een week ziekteverlof gekregen wegens keelonsteking toen ik met ne kater van hier tot in Tokio naar den dokter ging en niet wou gaan werken.
Ziektebriefkes van abnormale dokters zijn even geldig als ziektebriefkes van normale dokters
Ok dan
Ik weet eigenlijk niet welk punt ge wilt bewijzen met "sommige dokters zijn slecht in hun job", maar ok dan.
Ik wil niks bewijzen, gij komt hier wat onnozel doen "oMg ThUiS bLiJvEn MeT nE gEbRoKeN tEeN!!11! LOOL". Om dan te starten dat gij wel gaat werken met gebroken tenen en dat normale dokters geen ziektebriefjes daarvoor geven. Dus toch geprobeerd dan, toen ge ne gebroken teen had of gewoon een aanname?

Ik geef gewoon aan dat er wel dokters zijn die daarvoor ziektebriefjes uitschrijven, en dat ik ervaring heb met dokters die zelf voor nog "belachelijkere" (want aja, echte venten gaan werken met gebroken tenen) redenen ziektebriefjes uitschrijven.

Andere mensen, andere ervaringen. Dat het dus voor niks nodig is om de betweter te spelen. Je hebt niet alle wijsheid in pacht. En om dan weer gelijk die dokters als "slecht" te gaan omschrijven. Arrogant baaske gij he. Op basis van ne oneliner zonder context zijt gij perfect in staat de competenties van anderen in te schatten.

Ok dan.

Ik dram door en heb een hoop pretentie? :wtf:
Ik vind toch dat ge echt veel tussen de regels leest wat ik niet zeg hoor.

Dit is de hele conversatie tussen ons 2:

Uw smileykes, uw one-liners met bepaalde woordkeuzes die dingen impliceren. Ja, als ge niet beseft dat dat pretentieus overkomen kan, ok dan. Beetje gemakkelijk om eerst dingen te impliceren en dan zeggen dat ik teveel tussen de lijnen lees.

Ik heb steun nodig in deze harde tijden, en dat mis ik hier. Ge moet lief zijn. Zeg eens iets lief?

Uw smileykes, uw one-liners met bepaalde woordkeuzes die dingen impliceren. Ja, als ge niet beseft dat dat pretentieus overkomen kan, ok dan. Beetje gemakkelijk om eerst dingen te impliceren en dan zeggen dat ik teveel tussen de lijnen lees.

Ik heb steun nodig in deze harde tijden, en dat mis ik hier. Ge moet lief zijn. Zeg eens iets lief?

Iets liefs zeggen ben ik niet zo goed in, maar kan u wel een cadeauke doen.

teentje knoflook hebben?

Eerste keer rechtervoet was in Duitsland, en daar naar het ziekenhuis gegaan. Daar was de reactie "Lolol waar komt gij mee af, <krak recht getrokken>. Ge kunt daar niks aan doen, dus gewoon niet te zot op lopen en voorzichtig doen" (maar dan in het Duits).
Eerste keer linkervoet was in Noorwegen, ook snachts, en die heb ik zelf recht getrokken. De dag erna naar een dokter gegaan. Die zei ook "ja ge kunt daar niks aan doen, hoogstens een spalkpleister om hem vast te maken aan de teen erlangs, maar eigenlijk raden we dat net af".

Dus euh ... nee 2 keer zijn die niet speciaal verzorgd geweest 🤷‍♂️.
Ps: Zo een spalkpleister is ook niet meer dan dat hé ... een pleisterke.
Gohja, dat wordt dan toch ook een beetje opgevolgd en dan zijt ge zeker dat dat op een goeie manier hersteld is. Ik weet niet of dat normaal is dat die nu om de 5 voet nog breken :p

Gohja, dat wordt dan toch ook een beetje opgevolgd en dan zijt ge zeker dat dat op een goeie manier hersteld is. Ik weet niet of dat normaal is dat die nu om de 5 voet nog breken :p
Nee dat is zeker niet normaal hoor. Ik ben dan ook gewoon ne lompe aap.

Maar het is wel normaal dat aan een kleine teen niet bijster veel te spalken valt, en het gewoon hopen is dat het goed komt. En zelfs al groeit het niet goed terug (zoals bij mij blijkbaar) is het ook geen groot issue. Ge kunt best zonder uw kleine tenen.

Ja ik weet het, ik weet niet echt hoe je specifiek de andere tenen noemt die niet de grote teen zijn maar ook niet de kleine teen, maar ik bezit elementaire leesvaardigheden.

Zie, ik kon nu ook uit mijn sloffen schieten over hoe je kennelijk de pretentie hebt om te denken dat ik niet kan lezen ofzo. Maar ik zou dat wat overdreven defensief vinden.

En ja, dit is een grap.
En nee, deze discussie is voor niemand interessant.
En ja, ik stop ermee.

De andere zijn de wijsteen, de middenteen en de ringteen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan