Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegen hen pissen dus! *Geef de plastuit door*

Met wat pech zijn ze al zo verslaafd dat het niets doet. 😟
Het is wel een feit dat ze allebei zwaar aan de pijnpillen zitten. Dan kan er natuurlijk al eens een ongelukje gebeuren …

(En dan legt er ene volgend jaar volledig natuurlijk het loodje en mag ik het toch gaan uitleggen aan de rechtbank)

Volgens wat ik lees niet maar gaat onze Magiër der internet zich er eens mee bezig houden (@Cyberkef dus).
Er Wordt een alternatief gezocht.
Ik weet niet of dat op dit forum mogelijk is, maar in het verleden zat ik op een Nederlands forum waar zo een kaart gekoppeld was aan het forum zelf.
Als je je woonplaats ingeeft op het forum, zoals we hier ook kunnen doen, werd dat dan getoond op de kaart. Je kon dan zelf oo de kaart nog aanpassen als je je woonplaats iets exacter wilde tonen.
Hey voordeel van dat systeem was dat enkel de gebruiker zelf zijn eigen woonplaats kon aanpassen.

Ik neem nog eens de trein. In Bockstael is het echt wel de gewoonste zaak van de wereld om gewoon het spoor op te kruipen om naar het andere perron te gaan. Volgens mij zouden camera's of toezicht hier renderen.

Al een week last van water in onze kelder. Echt dagelijks 25 à 30 emmers, om zot van te worden.

De buren hebben er ook last van maar namen helemaal geen initiatief. Vorige week uiteindelijk iemand van de Watergroep kunnen laten langskomen, ze hebben dit weekend testen uitgevoerd. Resultaat: waterlek bij onze buur... Ze komen het vandaag, ten laatste morgen oplossen.

Ik neem nog eens de trein. In Bockstael is het echt wel de gewoonste zaak van de wereld om gewoon het spoor op te kruipen om naar het andere perron te gaan. Volgens mij zouden camera's of toezicht hier renderen.
Ha zitten daar de verantwoordelijken voor het eeuwige vertraagd verkeerd omwille van personen op de sporen rond Brussel?!

Ik begin op de ouderdom te komen dat ik 2 dagen moet recupereren precies van een festival.
Hoe ga ik ooit nog combi kunnen gaan :unsure:

In wachtzaal voor een neus, keel en oor consultatie in ziekenhuis. Staan er hier 3 (drie!) televisie toestellen door elkaar te spelen. Kakafonie van geluid van De Smurfen, tele-oplicht-koop-tv en de madammen radio 2 webcam op één.

Denk ook dat er nog ergens een radio aan staat met StuBru of Nostalgie.

Heel rustgevend...

Laatst bewerkt:
In wachtzaal voor een neus, keel en oor consultatie in ziekenhuis. Staan er hier 3 (drie!) televisie toestellen door elkaar te spelen. Kakafonie van geluid van De Smurfen, tele-oplicht-koop-tv en de madammen radio 2 webcam op één.

Denk ook dat er nog ergens een radio aan staat met StuBru of Nostalgie.

Heel rustgevend...
Straks bij de dokter binnen: vertel eens welke posten speelden in de wachtzaal?
Slechts 1/3 juist: uw oren zijn toch niet goed meer hoor.

Ik blijf het me toch afvragen. Waarom wilt dat soort volk toch steeds in de gazet komen:

Aandacht streelt het ego zeker?

Ik begin op de ouderdom te komen dat ik 2 dagen moet recupereren precies van een festival.
Hoe ga ik ooit nog combi kunnen gaan :unsure:

Ik dacht dat ook van mezelf, maar ben onlangs nog eens 3 dagen naar een festival geweest.
Ge moet uzelf soigneren: geen tent toestanden, gewoon ergens in een degelijk bed gaan slapen. Uitslapen. Niet elke dag zuipen (enkel de laatste dag in mijn geval). Op het festival zelf regelmatig ergens een half uur gaan neerzitten opt gemak.

Daarna wel ongeveer een week moeten recupereren :p

Telenet internet staakt hier in de regio sinds half 11 gewoon mee met de nationale actiedag. :sop:

Onvoorstelbaar hoeveel storingen we in 2022 alleen al gehad hebben met die prutser ISP. Moest het dan een low-cost operator zijn kan je daar nog mee leven, maar ze zijn dan nog de duurste ISP van het land. Als je dan vraagt naar compensatie voor de telkens opnieuw geleden problemen (in eerste instantie telewerk dat amper tot niet gaat) zoals op zijn minst een pro-rata laten vallen van de kosten op de dagen met storing dan kunnen ze daar uiteraard niet in mee gaan. Natuurlijk niet, het moet goed opbrengen en mag naar onderhoud, redundantie en service vooral geen geld kosten! :angry:

Moest er VDSL of fiber mogelijk zijn in onze huidige huurwoning waren we al lang overgeschakeld. Met edpnet VDSL in ons vorige woning op 5 jaar tijd minder problemen gehad dan met het véél duurder telenet sinds begin 2022 alleen al.

Geschreven vanaf de 4G hotspot ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan