Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag en bedankt gezegd tegen de wespenverdelger om even later 2 andere wespennesten op verschillende plaatsen aan ons huis te ontdekken... een aantal van die rotbeesten zijn ook langs de badkamer binnengedrongen. Wespen zijn zonder twijfel de grootste absolute irritante leeggangers ooit gecreëerd (op Vladimir Putin na)

Kan toch eens iemand toelichten wat er juist gebeurd is in dat "waar woon je topic", zoals @Carrion vroeg?
Want jullie spuiten hier halve zinnen en statements, en het is best vervelend dan "niet te mogen weten" waar het over gaat.

Kan toch eens iemand toelichten wat er juist gebeurd is in dat "waar woon je topic", zoals @Carrion vroeg?
Want jullie spuiten hier halve zinnen en statements, en het is best vervelend dan "niet te mogen weten" waar het over gaat.
Een of andere triestige plant die het niet voor jpv heeft die al die tags zat te verwijderen.

Zoals ik het zie is het een of andere leegganger die constant die pins weghaalt.
Is zeer grappig blijkbaar.
Wie het is heb ik geen idee van.

Iemand die er plezier in schept om telkens alle locatie pins van de “BG heatmap” te verwijderen (al dan niet in combinatie met beledigingen toe te voegen aan de locatie pins van sommige BG’rs).

Ik leer er vooral uit dat er minstens één zelfstandig ademend individu bestaat dat nòg kinderachtiger is dan ik. 🤔

Laatst bewerkt:
En weten we al wie, want er gaan daar wel wat namen rond ("wie kan JPV niet af?"), maar dan heeft Remake als enige een ban (voor een andere reden vermoed ik).

Volgens mij zal dat mysterie even groot blijven als het mysterie forumgebruiker.

Al heb ik wel een hoofdverdachte, maar die post werd verwijderd met de comment "tis goed". Maar was dat dan als "tis goed geweest met je zever" of "je hebt het helemaal juist"? Daar ben ik nog niet helemaal uit..

Ja ik wou die twee niet linken, maar het was gewoon grappig dat de meest actieve persoon in die thread een ban aan zijn been had.
Misschien was dat zijne cover eh... "ik doe actief mee dan verdenken me. ze niet".

Ik weet ik weet, ik zou zo een doordachte actie ook niet verwachten van @Remake, maar het kan.

De complete weeromstuit waardoor er nu twee met een snotneus de laatste volle week school in mogen. Ik hoop echt dat het geen kwakkelzomer is gelijk de vorige.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan