Mulan
Well-known member
Er Wordt een alternatief gezocht.Is dat nu definitief afgevoerd?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er Wordt een alternatief gezocht.Is dat nu definitief afgevoerd?
Een of andere triestige plant die het niet voor jpv heeft die al die tags zat te verwijderen.Kan toch eens iemand toelichten wat er juist gebeurd is in dat "waar woon je topic", zoals @Carrion vroeg?
Want jullie spuiten hier halve zinnen en statements, en het is best vervelend dan "niet te mogen weten" waar het over gaat.
Zoals ik het zie is het een of andere leegganger die constant die pins weghaalt.Kan toch eens iemand toelichten wat er juist gebeurd is in dat "waar woon je topic", zoals @Carrion vroeg?
Want jullie spuiten hier halve zinnen en statements, en het is best vervelend dan "niet te mogen weten" waar het over gaat.
Iemand die er plezier in schept om telkens alle locatie pins van de “BG heatmap” te verwijderen (al dan niet in combinatie met beledigingen toe te voegen aan de locatie pins van sommige BG’rs).Kan toch eens iemand toelichten wat er juist gebeurd is in dat "waar woon je topic", zoals @Carrion vroeg?

Volgens het doorgaans zeer betrouwbare roddelcircuit heeft remake’s ban niets te maken met het al dan niet afkunnen van JPV.En weten we al wie, want er gaan daar wel wat namen rond ("wie kan JPV niet af?"), maar dan heeft Remake als enige een ban (voor een andere reden vermoed ik).
Een afrekening in het vakbondsmilieu.En weten we al wie, want er gaan daar wel wat namen rond ("wie kan JPV niet af?"), maar dan heeft Remake als enige een ban (voor een andere reden vermoed ik).
Ja ik wou die twee niet linken, maar het was gewoon grappig dat de meest actieve persoon in die thread een ban aan zijn been had.Volgens het doorgaans zeer betrouwbare roddelcircuit heeft remake’s ban niets te maken met het al dan niet afkunnen van JPV.
We zoeken dus een ACV'er.Een afrekening in het vakbondsmilieu.
Harde tijden.
Misschien was dat zijne cover eh... "ik doe actief mee dan verdenken me. ze niet".Ja ik wou die twee niet linken, maar het was gewoon grappig dat de meest actieve persoon in die thread een ban aan zijn been had.
1 dag wat minder en we zitten al met de angst dat het een kwakkelzomer zal zijnDe complete weeromstuit waardoor er nu twee met een snotneus de laatste volle week school in mogen. Ik hoop echt dat het geen kwakkelzomer is gelijk de vorige.

Ik heb een kwakkelleven, tis automatisch.1 dag wat minder en we zitten al met de angst dat het een kwakkelzomer zal zijn![]()
![]()
typisch belgisch dusIk heb een kwakkelleven, tis automatisch.
Je kan mijn Britse kant bezwaarlijk gaan beschuldigen van een gewoonte aan tropisch mooie zomers.typisch belgisch dus